alltidblaa 3 016 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Stabæk spiller five a side turnering på Beitostølen 9.-11. januar Turneringen går av stabelen på Beitostølen Helsesportsenter og arrangeres i forbindelse med en idrettskonfersanse samme sted. Stabæk stiller med to lag, det samme gjør Vif og Sogndal og i tillegg stiller de lokale lagene Valdres og Årdal. Supporterne har fått et godt tilbud for å komme å se gutta spille. To overnattinger med frokost, bankett lørdag kveld og inngang til kampene: pris 1400,- pr person. Overnattingen skjer i hytter med plass til 8 personer. Påmelding skjer her og blir registrert så fort du har betalt til konto 6230.05.78875 Påmeldingsfrist er satt til 20. desember. Avhengig av interessen for felles reise vil vi se hva vi får til, kostnaden for det kommer i tilfelle i tillegg. Rent praktisk så organiserer $$ fordelingen på hyttene etter deres ønsker. Forsida på stabaek.no. Familiehytten er på Beito. Nå som det er installert innedo er det veldig aktuelt å dra opp, får nok med meg et par kompiser også. Er det noen flere som skal dra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Satser på å få med meg noen jeg også. Blir utrolig gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Tar turen jeg også. Noen som vet hvordan man får tak i billetter hvis man ikke følger stabæk's opplegg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 5. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 5. Desember 2008 (endret) Jeg er med, bror! Forsete og setevarme! Fus! Shotgun no challenge! Endret 5. Desember 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Har bestilt hotellrom, heiskort til far og billett+bankett til meg PS: Vet dere noe mer om jeg er gammel nok til banketten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Er det noen flere som skal dra? Selvfølgelig. Jeg har sovepose. Jeg liker best overkøye. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Har bestilt hotellrom, heiskort til far og billett+bankett til meg PS: Vet dere noe mer om jeg er gammel nok til banketten? Aldersgrense = (din aldrer) + 1 år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fabbe3000 0 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Jeg er med, bror! Forsete og setevarme! Fus! Shotgun no challenge! Hey! Er ikke en av reglene at man må SE bilen før man sier det? I want that front seat! Noen sjans for at vi som drar opp får spille litt 5-a side fotball selv eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Har bestilt hotellrom, heiskort til far og billett+bankett til meg PS: Vet dere noe mer om jeg er gammel nok til banketten? Aldersgrense = (din aldrer) + 1 år Dagens beste svar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Tar turen jeg også. Noen som vet hvordan man får tak i billetter hvis man ikke følger stabæk's opplegg? Betaler i inngangen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 Her er kampoppsettet for helgen: Lørdag: 11:00 Stabæk 1 Sogndal 1 11:30 Valdres F.K. Vålerenga 2 12:00 Vålerenga 1 Sogndal 2 12:30 Årdal F.K. Stabæk 2 13:00 Sogndal 1 Valdres F.K. 13:30 Vålerenga 2 Stabæk 1 14:00 Sogndal 2 Årdal F.K. 14:30 Stabæk 2 Vålerenga 1 15:00 Valdres F.K. Stabæk 1 15:30 Sogndal 1 Vålerenga 2 16:00 Årdal F.K. Vålerenga 1 16:30 Sogndal 2 Stabæk 2 Søndag: 11:00 Nr. 4 i avd. 1 Nr. 4 i avd. 2 11:30 Nr. 3 i avd. 1 Nr. 3 i avd. 2 12:00 Nr. 2 i avd. 1 Nr. 2 i avd. 2 12:30 Nr. 1 i avd. 1 Nr. 1 i avd. 2 FINALE Drar opp i morgen ettermiddag, som en av de som følger det tilbudte opplegget. Regner med å se en del andre enten fredag kveld, eller til kampstart 11.00 (eller er det for mye å håpe på at man er oppe på den tiden (13.30 da kanskje?)). Ser ut som Sogndal får med seg en del supportere, men ut fra det jeg kunne lese var det vel ikke fotball som var det viktigste der (ski, snøballkrig og alkohol var vel det som gjaldt). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 Hele familien, på fire, drar opp imorgen. Vi tar fri fra skole og jobb og drar oppover mot Beitostølen ved 9-tiden. Da satser vi på å stå slalåm i hele morgen (i hvert fall hvis jeg blir kvitt febern), deretter skal i hvert fall jeg se på alle kampene, vet ikke med de andre. Gleder meg, men synd at så få tar turen (det jeg har hørt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mini Harstad 12 Del Skrevet 8. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 8. Januar 2009 (endret) Tar turen jeg også. Noen som vet hvordan man får tak i billetter hvis man ikke følger stabæk's opplegg? Betaler i inngangen! Og det vil koste Pr. Billet ? Endret 8. Januar 2009 av Mini Harstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 Tar turen jeg også. Noen som vet hvordan man får tak i billetter hvis man ikke følger stabæk's opplegg? Betaler i inngangen! Og det vil koste Pr. Billet ? 200 kr er jeg ganske sikker på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 150 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 9. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2009 (endret) Ja, jeg er jo da på plass på Beitostølen Vi har akkurat spist middag på bordet ved siden av gutta, legger merke til at Espen Hoff har glidd rett inn i spillergruppen og fleiper og snakker med alle de andre blaa gutta våre Ellers legger jeg merke til et lite klasseskille, Stabæk og Valdres (tror jeg) spiste treretters på Bergo Hotell kl. 7, VIF stakk rett inn på Peppes når de kom (nå nettopp, kl. 21.15 ca). Jeg legger også merke til at Lars har bra dekning på Stabak.no, så det er bra for dere der hjemme i Bærum som likevel gjerne vil følge med på kampene. Han skal visstnok være klar allerede en halvtime før første kampstart imorgen (11). Bussen går kl. 10.25 her oppefra, så litt godt gjort. Ellers måtte vi flytte fra suiten "ved siden av" Janne, til et leilighetshotell 150 meter lenger ned grunnet allergi i familien . Men vi kom fra en 8 tommers kasse-TV og r*vva nett til en stor flatskjerm, gigantisk leilighet og highspeed-net, så jeg overlever Nå gleder jeg meg til kampene imorgen - Takk og farvel for nå, jeg skal prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Endret 9. Januar 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 - Takk og farvel for nå, jeg skal prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Takker - og for resten av rapporten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Ja, jeg er jo da på plass på Beitostølen Vi har akkurat spist middag på bordet ved siden av gutta, legger merke til at Espen Hoff har glidd rett inn i spillergruppen og fleiper og snakker med alle de andre blaa gutta våre Ellers legger jeg merke til et lite klasseskille, Stabæk og Valdres (tror jeg) spiste treretters på Bergo Hotell kl. 7, VIF stakk rett inn på Peppes når de kom (nå nettopp, kl. 21.15 ca). Jeg legger også merke til at Lars har bra dekning på Stabak.no, så det er bra for dere der hjemme i Bærum som likevel gjerne vil følge med på kampene. Han skal visstnok være klar allerede en halvtime før første kampstart imorgen (11). Bussen går kl. 10.25 her oppefra, så litt godt gjort. Ellers måtte vi flytte fra suiten "ved siden av" Janne, til et leilighetshotell 150 meter lenger ned grunnet allergi i familien . Men vi kom fra en 8 tommers kasse-TV og r*vva nett til en stor flatskjerm, gigantisk leilighet og highspeed-net, så jeg overlever Nå gleder jeg meg til kampene imorgen - Takk og farvel for nå, jeg skal prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Er det Janne eller noen i hans familie som er allergisk mot deg og din familie, eller noen i din familie som er allergisk mot svensker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haakin 18 Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Ser at våre tidligere juniorspillere Joakim Eyde og Andreas Aanesrud stiller for Vif, rart de ikke stiller med fredheim som er profesjonell futsal spiller, samtidig kan det bli spennende å se hva alan får til. Endret 10. Januar 2009 av Haakin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Ja, jeg er jo da på plass på Beitostølen Vi har akkurat spist middag på bordet ved siden av gutta, legger merke til at Espen Hoff har glidd rett inn i spillergruppen og fleiper og snakker med alle de andre blaa gutta våre Ellers legger jeg merke til et lite klasseskille, Stabæk og Valdres (tror jeg) spiste treretters på Bergo Hotell kl. 7, VIF stakk rett inn på Peppes når de kom (nå nettopp, kl. 21.15 ca). Jeg legger også merke til at Lars har bra dekning på Stabak.no, så det er bra for dere der hjemme i Bærum som likevel gjerne vil følge med på kampene. Han skal visstnok være klar allerede en halvtime før første kampstart imorgen (11). Bussen går kl. 10.25 her oppefra, så litt godt gjort. Ellers måtte vi flytte fra suiten "ved siden av" Janne, til et leilighetshotell 150 meter lenger ned grunnet allergi i familien . Men vi kom fra en 8 tommers kasse-TV og r*vva nett til en stor flatskjerm, gigantisk leilighet og highspeed-net, så jeg overlever Nå gleder jeg meg til kampene imorgen - Takk og farvel for nå, jeg skal prøve å ta noen bilder i løpet av helgen Er det Janne eller noen i hans familie som er allergisk mot deg og din familie, eller noen i din familie som er allergisk mot svensker? Nei, noen i min familie som er allergisk mot hund, som det hadde vært i suiten vår :/ Men nå er det ikke lenge til bussen går, gleder meg til kampene i dag! Ellers har jeg sett første, andre enn min familie, fra $$. Det var sexxes ved frokosten i dag Edit: Følg med, Lars skriver så det ryker fra tastaturet i naborommet, alt kommer nok på stabak.no Endret 10. Januar 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 årets første seier mot vålerengen. Vålerengen 2 - Stabæk 1: 1 - 2. Palmi skåret 2 sekunder før full tid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 årets første seier mot vålerengen. Vålerengen 2 - Stabæk 1: 1 - 2. Palmi skåret 2 sekunder før full tid Han har det med å avgjøre på slutten av kamper - god egenskap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Skuffende: - Oppmøte, to halvt syngende supportere, kanskje 6-7 $$ere til sammen og 30 supportere for Stabæk (inkl lokale) - Av spillerne, Stabæk - Stabæk i bronsjefinalen var ikke det jeg håpet på (Jaja, kanskje gutta skal på ski imorgen! ) Ellers koser vi oss på Beitostølen, nå skal vi på bankett om en knapp halvtime ALLE SOM LESER DETTE ANBEFALES Å HIVE SEG I BILEN FØR KL. 9 IMORGEN TIDLIG OG FRESE OPP HIT FOR Å STØTTE FREM SPILLERNE. TA MED SKI HVIS DU VIL! SKUFFENDE OPPMØTE HITTIL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Januar 2009 Del Skrevet 10. Januar 2009 Vi har god sjanse for 3.plassen i alle fall, det er da noe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 10. Januar 2009 (endret) Vi har god sjanse for 3.plassen i alle fall, det er da noe! Sånn kan man også si det... Også slo vi jo pEnga x2! Endret 10. Januar 2009 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Januar 2009 Del Skrevet 11. Januar 2009 Begge lagene våre taper for middelmådige Sogndal fra Adecco? Hmmm. Godt det er noen uker igjen til seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. Januar 2009 Del Skrevet 11. Januar 2009 Begge lagene våre taper for middelmådige Sogndal fra Adecco? Hmmm. Godt det er noen uker igjen til seriestart. 5-A-SIDE sier ingen ting om tilstanden i laget. Huske fra noen år tilbake at våre to beste i den type fotball var Steners og Samir Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 11. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2009 (endret) Var ikke mange supportere der, men merket meg at Klanen var nærmest uteblivende, kun et par familier, noen av den eldre garde og Jørn Tysnes. Sogndal derimot stilte mannssterke opp med gjeng som var svært sympatiske til tross for en meget høy promille. Forøvrig kom vel stort sett alle spillerne våre på scoringslisten en gang (unntaket var vel Jon Inge Høiland og Johan Andersson, men ingen av disse spilte alle kampene). Begge målvaktene noterte seg for tre mål (Albertsen riktignok med et som utespiller, og et på straffe). Ser at det har vært bra Liveoppdatering , så da trenger jeg ikke å komme med noe mer der. Skulle dette bli en tradisjon vil jeg absolutt anbefalle flere å ta turen opp. Alan ble forøvrig kåret til turneringens beste spiller, noe han vel også var med unntak av siste halvdelen av kampen mot Sogndal 2 i går. Endret 11. Januar 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 11. Januar 2009 Del Skrevet 11. Januar 2009 Så jeg et sogndalbanner med Alltid. Uansett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 11. Januar 2009 Del Skrevet 11. Januar 2009 RØVERI! "Olsenbanden for full musikk", der bruker korpset også dette slagordet Off-topic, men det er koselig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå