Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er det bekreftet at det blir kamp mot FCK i København 14.02.

Vi hadde en bra tur i fjor, selv om ikke kampen gikk spesielt bra, men jeg skal definitivt nedover i år også.

Fly ned med Norwegian lørdag morgen og hjem med Sas søndag ettermiddag er det billigste akkurat nå, i underkant av 1000 totalt.

Alternativt kan man ta båten ned, hva tenker folk? Det var vel en del som gjorde dette i fjor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hdaniels skrev:
Blir tur på oss og.

Har du booket hotell Øyvind? Comfort Østerport i år og?

Har ikke booket noe enda.

Tror ikke jeg skal booke noe på Østerport i år nei, er litt redd for at jeg blir servert regningen fra i fjor... Det gjelder de som var våkne nok til å være med på festen da :)

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mortimer skrev:
Hvis folk har litt is i magen kan det vel hende vi kan spikre ett felles reise opplegg for å sikre flere reisende? Styret?

Bør vel vært mulig å fikse en ok pris på hotell i alle fall... Vi bestiller flybilletter så snart jeg får avklart fri på fredagen.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Mortimer skrev:
Blir det en felles tur her eller? Var det ikke snakk om det? Eller er alle på juleferie enda? Hvem reiser, og når reiser dere?

Vi reiser i alle fall herfra fredag morgen, med retur søndag formiddag. Skulle derimot likt å vite hvilket hotell folk bestiller på..

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mortimer skrev:
Hallo, dere i styret og stell.. HVA SKJER?

Hvordan reiser dere Hdaniels? Vi er endel som lurer på å ta danskebåten.

Ingen organisert tur for SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mortimer skrev:

Danskebåten er ikke så aktuelt for vår del. Vi tar fly fra Flesland 10.10 på fredag, med retur søndag 14.10.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Posse skrev:
  Mortimer skrev:

Ingen organisert tur for SS.

Reiser uorganisert ned med bil.  Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $$, for første gang).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Albert skrev:
Reiser uorganisert ned med bil.  Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $$, for første gang).

Har du klart å omvende din Odd-supporter-datter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

elaang skrev:
  Albert skrev:
Reiser uorganisert ned med bil.  Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $, for første gang).

Ja.  Hun har nemlig spilt for Asker i mange år, så hun har akseptert at hun nå har ny tilhørlighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

elaang skrev:
  Albert skrev:

det var akkurat det jeg tenkte ;)

hils alle "albertene"!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de som vil bo standsmessig i Køben denne helgen kan jeg tipse om at Finn.no har gode priser på flere bra hoteller, jeg bestilte akkurat et trippelrom på 5-stjerners Marriott for 1100 kroner pr. natt. Kanskje ikke noe typisk rallehotell, men man er da fra Bærum.. :P

Endret av Dennis Iliohans leggskinn
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dennis Iliohans leggskinn skrev:
For de som vil bo standsmessig i Køben denne helgen kan jeg tipse om at Finn.no har gode priser på flere bra hoteller, jeg bestilte akkurat et trippelrom på 5-stjerners Marriott for 1100 kroner pr. natt. Kanskje ikke noe typisk rallehotell, men man er da fra Bærum.. :P

Da kan det bli dyrere å knekke senger da:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henriette skrev:
  Dennis Iliohans leggskinn skrev:

Da kan det bli dyrere å knekke senger da:P

For de av oss som bruker de til å sove i, i stedet for å hoppe i de, er det sikkert et greit alternativ allikevel.

Tror ikke vi bestiller her Øyvind, ligger det ikke litt i utkanten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
FCK-Stabæk
  • Opprett ny...