Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Da er det bekreftet at det blir kamp mot FCK i København 14.02. Vi hadde en bra tur i fjor, selv om ikke kampen gikk spesielt bra, men jeg skal definitivt nedover i år også. Fly ned med Norwegian lørdag morgen og hjem med Sas søndag ettermiddag er det billigste akkurat nå, i underkant av 1000 totalt. Alternativt kan man ta båten ned, hva tenker folk? Det var vel en del som gjorde dette i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Her blir det tur for min del i allefall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Jeg reiser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Lurer på om ikke jeg må besøke min datter den helga. Hun bor i København... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 Blir tur på oss og. Har du booket hotell Øyvind? Comfort Østerport i år og? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Desember 2008 Del Skrevet 6. Desember 2008 stikker nedover fredag - søndag jeg, får meg en fest eller to i samme slengen=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 7. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2008 (endret) Blir tur på oss og. Har du booket hotell Øyvind? Comfort Østerport i år og? Har ikke booket noe enda. Tror ikke jeg skal booke noe på Østerport i år nei, er litt redd for at jeg blir servert regningen fra i fjor... Det gjelder de som var våkne nok til å være med på festen da Endret 7. Desember 2008 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stugu 17 Del Skrevet 7. Desember 2008 Del Skrevet 7. Desember 2008 Jeg er med. Drar nok nedover fredagen. Dumt å ikke få med seg en fest ekstra når man har muligheten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Desember 2008 Del Skrevet 7. Desember 2008 Hvis folk har litt is i magen kan det vel hende vi kan spikre ett felles reise opplegg for å sikre flere reisende? Styret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 7. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 7. Desember 2008 (endret) Hvis folk har litt is i magen kan det vel hende vi kan spikre ett felles reise opplegg for å sikre flere reisende? Styret? Bør vel vært mulig å fikse en ok pris på hotell i alle fall... Vi bestiller flybilletter så snart jeg får avklart fri på fredagen. Endret 7. Desember 2008 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Blir det en felles tur her eller? Var det ikke snakk om det? Eller er alle på juleferie enda? Hvem reiser, og når reiser dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2009 (endret) Blir det en felles tur her eller? Var det ikke snakk om det? Eller er alle på juleferie enda? Hvem reiser, og når reiser dere? Vi reiser i alle fall herfra fredag morgen, med retur søndag formiddag. Skulle derimot likt å vite hvilket hotell folk bestiller på.. Endret 5. Januar 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Noen sjanse for at det blir satt opp noen felles tur her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Hallo, dere i styret og stell.. HVA SKJER? Hvordan reiser dere Hdaniels? Vi er endel som lurer på å ta danskebåten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Hallo, dere i styret og stell.. HVA SKJER? Hvordan reiser dere Hdaniels? Vi er endel som lurer på å ta danskebåten. Ingen organisert tur for SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Hallo, dere i styret og stell.. HVA SKJER? Hvordan reiser dere Hdaniels? Vi er endel som lurer på å ta danskebåten. Danskebåten er ikke så aktuelt for vår del. Vi tar fly fra Flesland 10.10 på fredag, med retur søndag 14.10. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Hallo, dere i styret og stell.. HVA SKJER? Hvordan reiser dere Hdaniels? Vi er endel som lurer på å ta danskebåten. Ingen organisert tur for SS. Reiser uorganisert ned med bil. Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $$, for første gang). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Reiser uorganisert ned med bil. Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $$, for første gang). Har du klart å omvende din Odd-supporter-datter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Reiser uorganisert ned med bil. Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $, for første gang). Har du klart å omvende din Odd-supporter-datter? Ja. Hun har nemlig spilt for Asker i mange år, så hun har akseptert at hun nå har ny tilhørlighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Er det noen som har bestilt hotell ennå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Reiser uorganisert ned med bil. Satser på at det blir første kamp hvor alle Albertene er med å heier på riktig lag (yes - fra 2009 er hele gjengen medlem i $$, for første gang). Har du klart å omvende din Odd-supporter-datter? det var akkurat det jeg tenkte hils alle "albertene"! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 13. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 13. Januar 2009 (endret) For de som vil bo standsmessig i Køben denne helgen kan jeg tipse om at Finn.no har gode priser på flere bra hoteller, jeg bestilte akkurat et trippelrom på 5-stjerners Marriott for 1100 kroner pr. natt. Kanskje ikke noe typisk rallehotell, men man er da fra Bærum.. Endret 13. Januar 2009 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henriette 3 Del Skrevet 13. Januar 2009 Del Skrevet 13. Januar 2009 For de som vil bo standsmessig i Køben denne helgen kan jeg tipse om at Finn.no har gode priser på flere bra hoteller, jeg bestilte akkurat et trippelrom på 5-stjerners Marriott for 1100 kroner pr. natt. Kanskje ikke noe typisk rallehotell, men man er da fra Bærum.. Da kan det bli dyrere å knekke senger da:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 13. Januar 2009 Del Skrevet 13. Januar 2009 For de som vil bo standsmessig i Køben denne helgen kan jeg tipse om at Finn.no har gode priser på flere bra hoteller, jeg bestilte akkurat et trippelrom på 5-stjerners Marriott for 1100 kroner pr. natt. Kanskje ikke noe typisk rallehotell, men man er da fra Bærum.. Da kan det bli dyrere å knekke senger da:P For de av oss som bruker de til å sove i, i stedet for å hoppe i de, er det sikkert et greit alternativ allikevel. Tror ikke vi bestiller her Øyvind, ligger det ikke litt i utkanten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 13. Januar 2009 Del Skrevet 13. Januar 2009 Ja det er jo noen som legger seg tidlig på bortetur.. I følge kartet ligger det 500 meter fra Hovedbanegården, så helt i utkanten er det nok ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Nederst på side 3? Det går ikke an for neste kamp i Norden. Som jeg (og hele Albert-klanen) dessverre må droppe pga inntrufne omstendigher. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Noen som tilfeldigvis skal nedover med båten på torsdagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 3. Februar 2009 Del Skrevet 3. Februar 2009 Hva ligger prisen opp og ned på nå da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 4. Februar 2009 Del Skrevet 4. Februar 2009 sjekk prisene da vel=) Uten albertklanen går jeg ut i fra at vi ikke blir så mange i køben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 SvenskeErik og ett par til reiser via gøteborg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå