matsj 2 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Da er det vel greit med en kamptråd for litt spekulasjoner ? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Jeg tar turen! Bestiller så fort oppsettet kommer (Tar nok via Stavanger) *AALESUND OG ARSENAL LIGNER MER ENN MAN SKULLE TRO* Men det hadde vært ganske fett med Arsenal da Endret 8. Desember 2008 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Da er det vel greit med en kamptråd for litt spekulasjoner ? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece Det er synd om Fornebu Arena fylles opp med anglofile nordmenn, på samme måte som Ullevaal ble fyllt opp med norske Liverpoolfans i kampen mot Enga. Men vi får ihvertfall muligheten for revansje etter tapet mot Arsenal for snart 17 år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Jeg tar turen! Bestiller så fort oppsettet kommer (Tar nok via Stavanger) *AALESUND OG ARSENAL LIGNER MER ENN MAN SKULLE TRO* Via Stavanger for å komme til Fornebu??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Jeg tar turen! Bestiller så fort oppsettet kommer (Tar nok via Stavanger) *AALESUND OG ARSENAL LIGNER MER ENN MAN SKULLE TRO* Via Stavanger for å komme til Fornebu??? Hehe, trodde det stod Aalesund Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Da er det vel greit med en kamptråd for litt spekulasjoner ? http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece Det er synd om Fornebu Arena fylles opp med anglofile nordmenn, på samme måte som Ullevaal ble fyllt opp med norske Liverpoolfans i kampen mot Enga. Men vi får ihvertfall muligheten for revansje etter tapet mot Arsenal for snart 17 år siden. Da får vi gøre vårt beste for å gi dem en god dose norsk supporter mentalitet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blå_i_eksil 93 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Dette hadde vært utrolig bra hvis det ble en realitet. Mine to favorittklubber head to head høres særdeles bra ut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere ... Blir vell $$! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere ... Blir vell $$! Jeg håper det var en spøk.... Jeg gleder meg allerede til å kaste ut de med arsenal drakt fra feltet vårt hvis det blir noe av. Bare å krysse fingrene for at dette ikke blir under norway cup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Bare å krysse fingrene for at dette ikke blir under norway cup. Å huff...!!! Det er enda verre enn å forville seg inn på utesteder langs Karl Johan samme helg som Kvinneløpet (a.k.a Grethe Waitz-løpet) arrangeres... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Blir vel ikke noe stress å synge ut Norske gunnerfans som ikke kan sangene? comeon arsenal blir vel brukt mye.. Men de kan jo ikke synge samme drittet hele kampen? Blir fullt hvertfall Gleder meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Blir vel ikke noe stress å synge ut Norske gunnerfans som ikke kan sangene? comeon arsenal blir vel brukt mye.. Men de kan jo ikke synge samme drittet hele kampen? Var noe motvillig på Emirates i helga. Kan informere om at i den grad de har sanger, blir de heller ikke sunget av engelske fans. Stille, pent og dannet av 60000 tilskuere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere ... Blir vell $! Jeg håper det var en spøk.... Jada Ganske lett valg dette. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere ... Blir vell $$! Jeg håper det var en spøk.... Jeg gleder meg allerede til å kaste ut de med arsenal drakt fra feltet vårt hvis det blir noe av. Bare å krysse fingrene for at dette ikke blir under norway cup. blir vel at jeg stiller med arsenal drakt, hvor ofte er det du mener det du sier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere ... Blir vell $$! Jeg håper det var en spøk.... Jeg gleder meg allerede til å kaste ut de med arsenal drakt fra feltet vårt hvis det blir noe av. Bare å krysse fingrene for at dette ikke blir under norway cup. blir vel at jeg stiller med arsenal drakt, hvor ofte er det du mener det du sier skal sørge for å erstatte arsenal drakta di med en ullsokk neste gang jeg er hos deg. Endret 8. Desember 2008 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 8. Desember 2008 Del Skrevet 8. Desember 2008 Blir vel ikke noe stress å synge ut Norske gunnerfans som ikke kan sangene? comeon arsenal blir vel brukt mye.. Men de kan jo ikke synge samme drittet hele kampen? Var noe motvillig på Emirates i helga. Kan informere om at i den grad de har sanger, blir de heller ikke sunget av engelske fans. Stille, pent og dannet av 60000 tilskuere. sånn er det på Trafford også! helt stille.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 8. Desember 2008 (endret) Så JÆVLIG stilig! Hurra! Håper jeg ikke skal noe annet når det evt. blir. Endret 8. Desember 2008 av mortinhjata Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det som måtte være flyttes vel av veien for en stormatch som dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det meste, men jeg er ikke 18 år og dermed KAN jo mor og far finne på en ferie eller noe lignende... Men alt som KAN flyttes, flyttes! Selvfølgelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 OK! Jeg hadde lett skippa en tur til Spania eller lignende for å få med meg denne kampen. Spaniatur blir det jo uansett når vi skal møte Real Madrid i gruppespillet i CL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Hvis jeg skulle velge mellom langhelg i Madrid og Arsenalkamp på TA, hadde valget vært enkelt ja Jeg hadde uansett ikke fått lov til å bli hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Hadde vært genialt, begge favoritt lagene mine spiller mot hverandre. Vanskelig å velge hvem man skal holde med her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Det er det absolutt ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Hadde vært genialt, begge favoritt lagene mine spiller mot hverandre. Vanskelig å velge hvem man skal holde med her. Slikt er bare trist å lese. God bedring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Hadde vært genialt, begge favoritt lagene mine spiller mot hverandre. Vanskelig å velge hvem man skal holde med her. Enten er du sarkastisk, og da er det bare teit ettersom denne "vitsen" har blitt både brukt og utdebattert nå nettopp, eller så mener du det alvorlig, og da er du bare helt på jordet. Hvorfor skrive sånt her inne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Det er ingen unormal ting å holde med lag fra andre lag PÅ SIDEN. Men når alt kommer til alt er vel Stabæk numero uno i alle sammenhenger? Jeg holder selv med et engelsk lag, men Stabæk kommer godt forran i den rekka! Det er sikkert mange som bare holder med et lag og det er Stabæk. Men det jeg vil fram til er vel det at det hjemlige klubblaget kommer før alle andre lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Voks opp for helvete! Her skjønner jeg det er flere 14 åringer som sliter med klubben i nærmiljøet kontra ett "engelsk"lag fra en by de kanskje aldri har vært i.. Blod er tykkere enn vann, og så sant man ikke er oppvokt i England, London eller Nord-London er Stabæk større enn ett tv-lag. Hadde mitt lag (ikke engelsk) dukket opp på FA er det ingen tvil... ... forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Jeg er enig jeg! Holder med Liverpool fra England i tillegg. Men hadde vi møtt Liverpool i treningskamp, CL, UEFA cup eller lignende hadde jeg selvfølgelig støttet Stabæk! Jeg syns syns det er helt greit å ha to lag jeg men uansett laget fra hjembyen kommer selvfølgelig først! Har man to lag får man med seg fotball året rundt! Det er fordelen! Gleder meg til å knuse Arsenal på TA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå