Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tar turen!

Bestiller så fort oppsettet kommer

(Tar nok via Stavanger)

*AALESUND OG ARSENAL LIGNER MER ENN MAN SKULLE TRO*

Men det hadde vært ganske fett med Arsenal da :D

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel greit med en kamptråd for litt spekulasjoner ? :)

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece

Det er synd om Fornebu Arena fylles opp med anglofile nordmenn, på samme måte som Ullevaal ble fyllt opp med norske Liverpoolfans i kampen mot Enga.

Men vi får ihvertfall muligheten for revansje etter tapet mot Arsenal for snart 17 år siden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel greit med en kamptråd for litt spekulasjoner ? :)

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle215412.ece

Det er synd om Fornebu Arena fylles opp med anglofile nordmenn, på samme måte som Ullevaal ble fyllt opp med norske Liverpoolfans i kampen mot Enga.

Men vi får ihvertfall muligheten for revansje etter tapet mot Arsenal for snart 17 år siden.

Da får vi gøre vårt beste for å gi dem en god dose norsk supporter mentalitet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere :blink: ... Blir vell $$!

Jeg håper det var en spøk....

Jeg gleder meg allerede til å kaste ut de med arsenal drakt fra feltet vårt hvis det blir noe av.

Bare å krysse fingrene for at dette ikke blir under norway cup.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikke noe stress å synge ut Norske gunnerfans som ikke kan sangene? comeon arsenal blir vel brukt mye.. Men de kan jo ikke synge samme drittet hele kampen? :rolleyes:

Var noe motvillig på Emirates i helga. Kan informere om at i den grad de har sanger, blir de heller ikke sunget av engelske fans. Stille, pent og dannet av 60000 tilskuere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åj, Åj!! Men hvilken supporter klubb skal jeg representere :blink: ... Blir vell $$!

Jeg gleder meg allerede til å kaste ut de med arsenal drakt fra feltet vårt hvis det blir noe av.

blir vel at jeg stiller med arsenal drakt, hvor ofte er det du mener det du sier :lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel at jeg stiller med arsenal drakt, hvor ofte er det du mener det du sier :lol::lol:

skal sørge for å erstatte arsenal drakta di med en ullsokk neste gang jeg er hos deg.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir vel ikke noe stress å synge ut Norske gunnerfans som ikke kan sangene? comeon arsenal blir vel brukt mye.. Men de kan jo ikke synge samme drittet hele kampen? :rolleyes:

Var noe motvillig på Emirates i helga. Kan informere om at i den grad de har sanger, blir de heller ikke sunget av engelske fans. Stille, pent og dannet av 60000 tilskuere.

sånn er det på Trafford også! helt stille..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært genialt, begge favoritt lagene mine spiller mot hverandre. Vanskelig å velge hvem man skal holde med her.

Enten er du sarkastisk, og da er det bare teit ettersom denne "vitsen" har blitt både brukt og utdebattert nå nettopp, eller så mener du det alvorlig, og da er du bare helt på jordet. Hvorfor skrive sånt her inne?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen unormal ting å holde med lag fra andre lag PÅ SIDEN. Men når alt kommer til alt er vel Stabæk numero uno i alle sammenhenger? Jeg holder selv med et engelsk lag, men Stabæk kommer godt forran i den rekka! Det er sikkert mange som bare holder med et lag og det er Stabæk. Men det jeg vil fram til er vel det at det hjemlige klubblaget kommer før alle andre lag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Voks opp for helvete! Her skjønner jeg det er flere 14 åringer som sliter med klubben i nærmiljøet kontra ett "engelsk"lag fra en by de kanskje aldri har vært i..

Blod er tykkere enn vann, og så sant man ikke er oppvokt i England, London eller Nord-London er Stabæk større enn ett tv-lag. Hadde mitt lag (ikke engelsk) dukket opp på FA er det ingen tvil...

... forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig jeg! Holder med Liverpool fra England i tillegg. Men hadde vi møtt Liverpool i treningskamp, CL, UEFA cup eller lignende hadde jeg selvfølgelig støttet Stabæk! Jeg syns syns det er helt greit å ha to lag jeg men uansett laget fra hjembyen kommer selvfølgelig først! Har man to lag får man med seg fotball året rundt! Det er fordelen!

Gleder meg til å knuse Arsenal på TA!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæk - Arsenal
  • Opprett ny...