sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Desember 2008 Del Skrevet 15. Desember 2008 Er vel greit å lage en tråd for denne matchen også. Noen som vurderer å reise nedover? Tar en titt på flypriser (fredag-søndag), og til Bratislava via Praha med Czech finner jeg priser rundt 3000kr. Blir noen timer å vente i Praha begge veier. Ellers er vel flyplassen i Wien nesten like nær Bratislava, som Bratislavas flyplass. Da finner jeg priser rundt 500 kr billigere. Direktefly ned, men via Frankfurt hjem. Austrian/Lufthansa. Et tredje alternativ er å fly til Budapest (litt lenger unna). Da har Norwegian direkteflyvinger til godt under 2000. Sparer vel inn den tiden det tar å komme seg til/fra Bratislava på at det er direkte. Dessuten er vel dette rundt vinterferietid. Kan jo la seg kombineres med noe der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 15. Desember 2008 Del Skrevet 15. Desember 2008 Er vel greit å lage en tråd for denne matchen også. Noen som vurderer å reise nedover? Tar en titt på flypriser (fredag-søndag), og til Bratislava via Praha med Czech finner jeg priser rundt 3000kr. Blir noen timer å vente i Praha begge veier. Ellers er vel flyplassen i Wien nesten like nær Bratislava, som Bratislavas flyplass. Da finner jeg priser rundt 500 kr billigere. Direktefly ned, men via Frankfurt hjem. Austrian/Lufthansa. Et tredje alternativ er å fly til Budapest (litt lenger unna). Da har Norwegian direkteflyvinger til godt under 2000. Sparer vel inn den tiden det tar å komme seg til/fra Bratislava på at det er direkte. Dessuten er vel dette rundt vinterferietid. Kan jo la seg kombineres med noe der. Hepp, Den enkleste måten å komme seg til Bratislava på er fly til Wien og taxi. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 OK, høres jo greit ut i såfall. Er egentlig mer lysten på en tur til Bratislava enn til København. Hadde jo vært fint om noen andre vurderte en tur også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 nei, ingen tur for meg. st.pauli hjemmekamp, og besök fra belgia. men ellers hadde det vaert spennende, og en langhelg i wien/bratislava er ikke saa daarlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 17. Desember 2008 Del Skrevet 17. Desember 2008 Det kunne vært noe, aldri vært der før så Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 OK, høres jo greit ut i såfall. Er egentlig mer lysten på en tur til Bratislava enn til København. Hadde jo vært fint om noen andre vurderte en tur også. tør du ikke være med oss til køben du da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Desember 2008 Del Skrevet 18. Desember 2008 OK, høres jo greit ut i såfall. Er egentlig mer lysten på en tur til Bratislava enn til København. Hadde jo vært fint om noen andre vurderte en tur også. tør du ikke være med oss til køben du da? Med tanke på hva jeg hørte om turen i fjor så er jeg litt engstlig for det ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Bestilt følgende Utreise - fredag 20 februar, 2009 Fra Til Avreise Ankomst Flight Flyselskap Oslo Norge Wien Østerrike 07:00 09:40 OS332 Austrian Airlines Fly før Tyrolean Airways Flytid: 2h 40min Hjemreise - søndag 22 februar, 2009 Fra Til Avgang Ankomst Flight Flyselskap Wien Østerrike Frankfurt Tyskland Terminal 1 16:20 17:55 LH6339 Lufthansa Frankfurt Tyskland Terminal 1 Oslo Norge 20:15 22:10 LH6106 Lufthansa Flytid: 5h 50min Mulig å ta fly senere på fredagen til et par hundre kroner billigere. Da er det imidlertid ikke direkte. Skal gå busser/taxi til Bratislava fra flyplassen. Har ikke bestilt hotell ennå, så om noen andre er interessert kan man jo se om vi finner et felles hotell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 (...)Mulig å ta fly senere på fredagen til et par hundre kroner billigere. (...) x - 200 = ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 (...)Mulig å ta fly senere på fredagen til et par hundre kroner billigere. (...) x - 200 = ? x - 200 = y y = 2x - 2830 Nå dukker det opp nesten forskjellige priser/ruter for hver gang jeg sjekker, men billigste jeg fant nå er x - 172. Det er på en avgang via Frankfurt begge veier med avreise 10.55 eller 14.00 (ankommer Wien kun 55 min senere ved å velge 14.00 (17.25/18.20)), og med hjemreise grytidlig søndag 06.30 eller 07.05. Ankomst Oslo er for begge 13.00. Heller litt mer behaglig 18.15 med ankomst Oslo 23.50. Ellers finner jeg veldig lite logikk i oppsettet, men konstanterer at jeg fant noe som passet meg (avreise 07.00 fredag er dog i tidligste laget, men da får jeg nesten en hel dag til der nede. Kan jo være noe som er verdt å se i Bratislava evt. Wien). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Februar 2009 Del Skrevet 5. Februar 2009 Hmm, noen andre som drar, eller er det bare rykter jeg har hørt? Tenker på å booke hotell i løpet av helgen, så fint om noen gir lyd fra seg om man kunne tenke seg å dele rom, evt. samme hotell, samme byområdet, eller rett og slett så langt fra hverandre som overhodet mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Har jævlig lyst, men Christchurch - Bratislava (via Singapore, Dehli og Moskva) for 4264 USD er litt i overkant av hva jeg orker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Skal sponse hotellrom og kampbillett hvis du tar turen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2009 (endret) Synes det er litt ugunstig starttidspunkt. Ser ut til at kampstart er klokken 15.00 (er ihvertfall det klokkeslettet som står i artikkelen om kampen, men slovakisk er ikke min sterke side). Endret 18. Februar 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Kampen er avlyst. God tur sexxes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Avlyst grunnet store snømengder, ref SMS fra Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Avlyst grunnet snø i Slovakia. Håper du får refundert billettene, Frode? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Kampen er avlyst. God tur sexxes! Oioi - hva har Slovakia å by på annet enn fotball? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Jaja, vi er mange som har gratis sms far stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Spørs om sexxes gidder å ta taxi fra Wien til Bratislava uten at det skal spilles fotball da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Kampen er avlyst. God tur sexxes! Oioi - hva har Slovakia å by på annet enn fotball? Byen blir representert i den øverste slovakiske ligaen innen basketball på både kvinne- og herresiden; kvinnehåndball og -volleyball, samt vannpolo for herrer. Devín–Bratislava Nationa-løpet er den eldste atletiske begivenheten i Slovakia,[81] og Bratislava City Marathon har blitt avholdt årlig siden 2006. En veddeløpsbane ligger i Petržalka, hvor heste- og hundeveddeløp avholdes jevnlig. Nok å gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Tror jeg hadde gått for hundeveddeløp eller vannpolo. Det er vel kanskje liten sannsynlighet for at det blir hundeløp nå som det er så mye snø. Vannpolofansen kan man sikkert la seg inspirere av. Hva slags drakt går man med for eksempel...? Speedo-truse og badehette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 18. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 18. Februar 2009 (endret) Tror det er valgfritt.. skal ikke kimse av vannpolo God stemning her: http://www.youtube.com/watch?v=PU6qeqMCdJY Endret 18. Februar 2009 av Blaapaatur Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Frode, du har jo speedotruse! (ref Brasil) Du kan jo være med å spille! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Tror det er valgfritt.. skal ikke kimse av vannpolo God stemning her: http://www.youtube.com/watch?v=PU6qeqMCdJY Ikke dårlig! Rimelig greit volum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ølriksen 36 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Oioi - hva har Slovakia å by på annet enn fotball? Det er faktisk gode skimuligheter der, det er noen relativt heftige fjell opp mot Polen. Et par av gutta droppet studiene sist uke og kjørte fra Budapest til Chopok Juh for å leke i pudder. Med tanke på at kom påfyll i går og kommer mer mot helgen så er det vel fortsatt muligheter til å kjøre pudder for de som trives med slikt. http://www.skiinfo.no/snowreport/snowfinde...ID=ESKCHOPOKJUH. Btw.. for de som skal kjøre bil på motorveiene i slovakia så husk å stoppe på bensinstasjon og kjøp highway ticket hvis veinummeret er markert med rødt på skiltene (man får ikke studentrabatt hos motorveipolitiet, de vanlige derimot gir gerne en rabatt men da får man ikke kvittering). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Vel, har bestemt meg for ikke å dra. Da blir det heller å jobbe, og faktisk tjene litt penger, og så får jeg vel sett kvinnelaget spille denne helgen (har vel kamp både lørdag og søndag). Grei erstatning det da. Det som selvsagt ergrer meg mest er jo at jeg ikke får noen ny bane, mens alle de som var i København i helgen tar innpå :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Februar 2009 Del Skrevet 18. Februar 2009 Bra du heldigvis har noen å gå på da! hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå