Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For en fullstendig idiotisk og antidemokratisk ide å dele dette i to forum. 0 credz til styre og stell for dette. Skammelig!

Men vi kan jo bare fortsette å opprette tråder i SF-forumet så kan styringskåte administratorer bruke halve dagen på å flytte tråder og enkeltinnlegg.

Endret av Alzheimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette får et av to utslag, uansett hvordan dette løses:

1. De som DRITER i det nye, kunstig konstruerte topplaget i damefotballen vil benytte enhver anledning til å klage når noe misforståes i forhold til det etablerte herrelaget. Det vil bli absurd mye innlegg som går på tematikken hvorfor ikke dele disse.

2. De som ønsker å følge det nye, kunstig konstruerte topllaget i damefotballen vil ikke forstå hvorfor andre ikke vil det. Disse vil plages av enten å bli avsatt til eget forum, eller i motsatt fall, alle de irriterende innleggene fra de som lar damefotball være nettopp det - noe vi aldri har brydd oss om før.

Med tiden KAN dette laget jobbe seg sin vei inn i hjertene til alle mann alle, men det er nok et stykke unna pr. i dag.

Men bevares, lykke til. Og Lykke til for de som spiller håndball og bandy med Stabækdrakt også. Og til dere som kommer til å spille curling for det mest sannsynlig kommende Stabæk-laget der. Og Polo! Og bridge, ikke minst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men vi kan jo bare fortsette å opprette tråder i SF-forumet så kan styringskåte administratorer bruke halve dagen på å flytte tråder og enkeltinnlegg.

Gjør det du. Det bedrer nok kvaliteten på forumet.

Da skal jeg skrive anti kvinnefotball poster på dette forumet døgnet rundt, så kan du bruke halve dagen på å slette tråder og enkeltinnlegg her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det ikke er som dumt å dele likevel.

Foreslår at det deles enda mer. Strengt tatt bør vi vel også dele ut fra seksuell legning, rase, nasjonalitet, religion osv.

Da blir det slik:

Stabæk Fotball Hetofile farvede utlendinger menn

Stabæk Fotball Hetrofile hvite utlendinger menn

Stabæk Fotball homofile farvede norske menn

Stabæk Fotball homofile hvite norske menn

Jøder (kan vel få en egen - kanskje markert med en Davisstjerne?)

Stabæk Fotball Hetofile farvede utlendinger kvinner

Stabæk Fotball Hetrofile hvite utlendinger kvinner

Stabæk Fotball homofile farvede norske kvinner

Stabæk Fotball homofile hvite norske kvinner

Det blir mange fine forumer - og her har jeg enda ikke splittet på nasjonalitet, religiøst tilhørighet eller poltisk ståsted

Enda bedre blir det jo hvis vi også splitter på hvem som får diskutere hva. Noen synes sikkertet det er kjipt å måtte bryte meninger med debatanter som ikke har særlig utdanning. Derfor mør det lages tilgangsnivåer ut fra hvor mange studiepoeng den enkelte bruker har (Her blir det litt jobb for Moderator å innhente dokumentsjon fra den enkelte, men det blir jo mye mer ryddig). I tillegg bør det også skilles på om de som debaterer er stående, eller sittende supportere. De som ikke heier på Stabæk kan vi styre rett til jøde-tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er veldig intressert i det nye kvinnelaget til stabæk og synes det er fantastisk at vi har fått et eget forum. Gjør det mye enklere å finne informasjon om kvinnelaget.

Ja, jeg synes også dette har gjort livet mye enklere og morsommere. Når det nå kommer melding om nye innlegg i tråden "Nye spillere" kan jeg ha en liten gjettekonkurranse med meg selv om jeg skal gå til herreforumet eller dameforumet. Hittil har jeg konsekvent havnet i feil forum, men pytt, hva gjør vel det så lenge vi ikke irriterer de andre? :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som blir det ultimate hatlaget egentlig, i og med at vi ikke akkurat har særlig mye historie å vise til? Blir vel Røa da eller? Kan jo bli litt folk på de kampene der. Hva er egentlig det meste som har vært på en toppseriekamp? Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som blir det ultimate hatlaget egentlig, i og med at vi ikke akkurat har særlig mye historie å vise til? Blir vel Røa da eller? Kan jo bli litt folk på de kampene der. Hva er egentlig det meste som har vært på en toppseriekamp? Noen som vet?

Strømmen slo nesten rekorden i år hjemme mot Kolbotn. Mener rekorden er litt over 1000

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker vel ikke å konstruere noe hatlag? Jamför vårt kunstige hat overfor enga, det blir jo bare patetisk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1272 eller 1273 i kampen Sandviken Grand Bodø i 2007. Personlig hadde jeg en gang klart å innbille meg at Donn hadde rekorden fra den gang "Super-Hooper" herjet (slo fra meg tanken om å skrive super med to stk. o).

Det burde være muligheter for å slå den ned i støvlene på en godværs dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hater enga, ikke noe kunstig over det.

Det må du selvfölgelig få lov til ;)

Men nå er det altså snakk om flere enn deg, og da må vi nesten forvente å bli hatet tilbake hvis det skal kunne kalles et reelt hatforhold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hater enga, ikke noe kunstig over det.

Du tenker vel på VIF Fotball Damer håper jeg - siden du er på dette forumet

Regnet med at moderatoren som var så ivrig på å flytte over mitt "knallsignering"-innlegg enkelt og greit kan kopiere over de siste innleggene i denne tråden til herrer-forumet :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det funker vel ikke å konstruere noe hatlag? Jamför vårt kunstige hat overfor enga, det blir jo bare patetisk.

Etter min erfaring kommer hat i fotballsammenheng ganske naturlig. Men du har nok ganske rett i at det må være gjensidig hvis man skal kunne kalle det et forhold. Å elske eller hate noen som hverken elsker eller hater deg tilbake er ganske patetisk ja.

Men tar vi tronen fra Røa i første sesong, så trengs det nok ikke så mye konstruering fra den siden i alle fall...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke det store behovet for å hate Enga på kvinnesiden. En mulighet for å møte dem i cupen, men de kan jo fort være slått ut før Stabæk kommer inn.

Skulle jeg satt opp en "hatliste" ville vel Røa tronet øverst (og det kommer fra en som har sett ganske mange kamper med Røa de siste årene). Regjerende mestere, og rett på den andre siden av kommunegrensen.

Deretter har man Kolborn. Beste laget i fylket de siste årene, og også da en lokalmotstander.

Team Strømmen. Nok et Akershuslag, men litt vanskelig å hate siden søsteren til Jon spiller der.

Trondheims/Ørn. Erkerivalen til Asker i mange år, og var jo en periode kvinnenes svar på Rosenborg. Nå bare en skygge av seg selv, og derfor bryr man seg egentlig ikke så mye om dem lenger.

Arna/Bjørnar. Fra Bergensdistriktet. Skulle jo være grunn nok til å "hate."

Sandviken. Se Arna/Bjørnar. Dog laget er none hakk dårligere enn naboklubben.

Klepp. Ikke noe spesielt å si om dem, annet enn at de kan være irriterende gode defensivt.

Amazon Grimstad. Ustabile til tusen, kjipt hvis de har dagen mot oss.

Fløya. Egentlig bare OK med en tur til Tromsø.

Fortuna Aalesund. Egentlig bare OK med en tur til Ålsesund.

Kattem. Litt mitt sympatilag siden de er til de grader lillesøster av Trondheims/Ørn (selv om resultatene de siste årene har vært ganske like). Klubben har jo i tillegg blitt sendt langt ut fra sitt lokale området for å spille sine hjemmekamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke det store behovet for å hate Enga på kvinnesiden. En mulighet for å møte dem i cupen, men de kan jo fort være slått ut før Stabæk kommer inn.

Skulle jeg satt opp en "hatliste" ville vel Røa tronet øverst (og det kommer fra en som har sett ganske mange kamper med Røa de siste årene). Regjerende mestere, og rett på den andre siden av kommunegrensen.

Deretter har man Kolborn. Beste laget i fylket de siste årene, og også da en lokalmotstander.

Team Strømmen. Nok et Akershuslag, men litt vanskelig å hate siden søsteren til Jon spiller der.

Trondheims/Ørn. Erkerivalen til Asker i mange år, og var jo en periode kvinnenes svar på Rosenborg. Nå bare en skygge av seg selv, og derfor bryr man seg egentlig ikke så mye om dem lenger.

Arna/Bjørnar. Fra Bergensdistriktet. Skulle jo være grunn nok til å "hate."

Sandviken. Se Arna/Bjørnar. Dog laget er none hakk dårligere enn naboklubben.

Klepp. Ikke noe spesielt å si om dem, annet enn at de kan være irriterende gode defensivt.

Amazon Grimstad. Ustabile til tusen, kjipt hvis de har dagen mot oss.

Fløya. Egentlig bare OK med en tur til Tromsø.

Fortuna Aalesund. Egentlig bare OK med en tur til Ålsesund.

Kattem. Litt mitt sympatilag siden de er til de grader lillesøster av Trondheims/Ørn (selv om resultatene de siste årene har vært ganske like). Klubben har jo i tillegg blitt sendt langt ut fra sitt lokale området for å spille sine hjemmekamper.

Før vi vet ordet av det kan Team Strømmen hete LSK og Ørn hete RBK. Da blir det lett å plukke hatlag. Røa er lette å hate pga enklte fremtredende ledere med veldig plasskrevende selvbilde, men de spiller artig fotball og har mange sympatisk spillere i stallen.

Kan vi ikke bar gjøre det enkelt å hate alle

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før vi vet ordet av det kan Team Strømmen hete LSK og Ørn hete RBK. Da blir det lett å plukke hatlag. Røa er lette å hate pga enklte fremtredende ledere med veldig plasskrevende selvbilde, men de spiller artig fotball og har mange sympatisk spillere i stallen.

Kan vi ikke bar gjøre det enkelt å hate alle

Jepp, husker fra min tid som lagleder for et kvinnelag. Røa prøvde å lokke til seg en av mitt lags spillere, og da hun ikke møtte på trening med laget ble hun skjelt ut etter noter (kunne sikkert gått videre med den saken, men var ganske uerfaren som lagleder den gangen). Kolbotn var ute etter samme spiller, men var redelige nok ved å ta en formell henvendelse.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, og samtidig som du er så mot eget forum er du blant de som kommer til å komme best ut av det. Du kommer trolig til å skrive masse her.

Hvis vi opplever at det er interesse for forum for bandy, brigde eller annet så kan vi sikkert lage noe for dem også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, og samtidig som du er så mot eget forum er du blant de som kommer til å komme best ut av det. Du kommer trolig til å skrive masse her.

Hvis vi opplever at det er interesse for forum for bandy, brigde eller annet så kan vi sikkert lage noe for dem også..

Synes det er helt utrolig at du vet mitt beste bedre enn megselv

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at det deles enda mer. Strengt tatt bør vi vel også dele ut fra seksuell legning, rase, nasjonalitet, religion osv.

Da blir det slik:

Det blir mange fine forumer - og her har jeg enda ikke splittet på nasjonalitet, religiøst tilhørighet eller poltisk ståsted

Enda bedre blir det jo hvis vi også splitter på hvem som får diskutere hva. Noen synes sikkertet det er kjipt å måtte bryte meninger med debatanter som ikke har særlig utdanning. Derfor mør det lages tilgangsnivåer ut fra hvor mange studiepoeng den enkelte bruker har (Her blir det litt jobb for Moderator å innhente dokumentsjon fra den enkelte, men det blir jo mye mer ryddig). I tillegg bør det også skilles på om de som debaterer er stående, eller sittende supportere. De som ikke heier på Stabæk kan vi styre rett til jøde-tråden.

Herlighet mann, jekk deg ned. Stabæk Fotballs herrelag og damelag er faktisk to forskjellige fotballag. Noen er sikkert interessert i begge lag og er velkommen til å delta i begge fora. Men det er også en del som har større hjerte for herrelaget eller damelaget, og da er det jo ryddigere for disse at innlegg blir plassert i to ulike bolker enn at alt blir sammenblandet. Å diskutere disse to lagene hver for seg kan jeg ikke helt se problemet med. Å prøve å gjøre dette til noe kjønnsdiskriminerende fremstår som ganske latterlig. Men du prøver så godt du kan, det skal du ha.

Endret av drazyc
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg du har misforstått hva jeg mener. Jeg oppfatter at det ikke er så mange som er interessert i damefotball her på forumet. Noen er sågar sterkt i mot. Ved å laget et eget forum vil man i mye større grad synliggjøre at interessen er ganske liten for damefotball. Det synes jeg er uheldig. Mitt motiv er å øke interessen for damefotball. Det tror jeg best gjøres ved å ha en dametråd på fotballforumet og ikke ved å ha et eget forum hvor liten trafikk griner mot en på forsiden. Jeg tror rett og slett de som kanskje kunne blitt interessert i mindre grad vil klikke seg inn på et eget forum, enn å slenge innom en kvinnetråd. (Da dette ble skrevet var det f.eks 257 bruker på "herre"-forume og 23 her på dameforumet)

Jeg prøver ikke å gjøre dette til en kjønnskamp. Men jeg konstaterer at det ikke var noen problem med en kvinnetråd på det ordinære forumet før jeg var så uvørn at jeg la inn en nyhet om signeringen av Solveig Gulbarndsen på "nye spillere tråden". Da ble flere irritert og bekymret over at andre skulle bli enda mer irritert hvis dette skjedde igjen osv. Og visps så kom man drassene med argumetet om at dette måtte skilles for å ikke virke rotete. Det er mao ikke jeg som har dratt i gang debatten om å skille på kjønn. Vi som ønsker å diskutere damefotballen i Stabæk er rimelig enstemmige på at vi synes en egen kvinnerlagstråd på det ordinære forumet er å foretrekke. Vi er så langt jeg har forsått, innstilt på å holde all diskusjon om kvinnefotball på den ene tråden og ikke legge ut kvinnenyheter i andre tråder. Men det var altså ikke godt nok for de som lot seg irritere av et par feilpostinger.

Jeg er ikke interessert i Bandy - men jeg klarer å leve med at bandytråden ligger på hovedforumet og krever ikke et eget forum hvor "last post 23 days ago - griner mot deg".

Det er hovedpoenget mitt i denne saken - i tillegg til at jeg ønsker å få vite hvem som har besluttet å foreta splittingen og hvilken myndighet de har til å gjøre det.

PS. på stabak.no er det ikke noe problem med nyheter om kvinner og menn om hverandre. Ikke i linken "stabæk i media" på forsiden av stabaek.no. Så langt jeg har kunnet bringe på det rene er det ingen som irritert har bedt Stabæk lage en egen hjemmeside eller egen spalte for damenytt

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Velkommen til Stabæk Fotball Kvinner
  • Opprett ny...