Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt veldig interresert i SF-K og synes det er mange ganger enklere å finne oppløysninger i et eget dameforum, enn å bla seg gjennom side på side i håp om å finne noe som kan si meg noe om damene:)

Det handler absolutt ikke om kjønnsdiskriminering (som har blitt uttalt), og det beviste de fint da de kalte forumene:

Stabæk Fotball Herrer

Stabæk Fotball Kvinner

og ikke:

Stabæk Fotball

Stabæk Fotball Kvinner

Vi er samme klubb men, to forskjellige lag i to forskjellige ligaer.

Å få damelaget på forsiden på forumet tror jeg vil skape økt interesse :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er blitt veldig interresert i SF-K og synes det er mange ganger enklere å finne oppløysninger i et eget dameforum, enn å bla seg gjennom side på side i håp om å finne noe som kan si meg noe om damene:)

Det handler absolutt ikke om kjønnsdiskriminering (som har blitt uttalt), og det beviste de fint da de kalte forumene:

Stabæk Fotball Herrer

Stabæk Fotball Kvinner

og ikke:

Stabæk Fotball

Stabæk Fotball Kvinner

Vi er samme klubb men, to forskjellige lag i to forskjellige ligaer.

Å få damelaget på forsiden på forumet tror jeg vil skape økt interesse :)

Helt streit å tro det. Jeg tror noe annet - og beskylder deg ikke for å ha kjønnsdiskriminerende holdninger av den grunn.

Men jeg får gjøre som Europabevegelsen måtte gjøre etter EU-avstemningen i 1994, jobbe for at mine egne dommedagsprofetier ikke slår til. Vi slipper i alle fall endel idiotpostinger her inne, siden enkelte debatanter (uten å nevne navn) nok ikke kommer til å være plagsomt mye her :lol:

Men burde ikke forumene enten hete: Stabæk Fotball Menn og Stabæk Fotball Kvinner eller Stabæk Fotball Herrer og Stabæk Fotball Damer

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tror jeg du har misforstått hva jeg mener. Jeg oppfatter at det ikke er så mange som er interessert i damefotball her på forumet. Noen er sågar sterkt i mot. Ved å laget et eget forum vil man i mye større grad synliggjøre at interessen er ganske liten for damefotball. Det synes jeg er uheldig. Mitt motiv er å øke interessen for damefotball. Det tror jeg best gjøres ved å ha en dametråd på fotballforumet og ikke ved å ha et eget forum hvor liten trafikk griner mot en på forsiden. Jeg tror rett og slett de som kanskje kunne blitt interessert i mindre grad vil klikke seg inn på et eget forum, enn å slenge innom en kvinnetråd. (Da dette ble skrevet var det f.eks 257 bruker på "herre"-forume og 23 her på dameforumet)

Jeg er enig med Rich her. Hvis det ligger en tråd på hovedforumet er det mye enklere å gå inn der for å se hva som skjer, enn å gå in på et eget forum. Og jeg er rimelig sikker på at hadde dametråden fått være en del av fotballforumet så hadde interessen for de ulike sidene av damefotballen økt så mye (interesse kommer ofte med mer kunnskap) at det om et par-tre år hadde vært naturlig å splitte ut et eget kvinneforum som ville bli vel besøkt. Som det er nå er jeg redd for at diskusjonen rundt damelaget vil drukne i overdøvende stillhet.

Jeg er også ordentlig skuffa over at verken jeg eller andre ble hørt om hvordan vi som gjerne vil ha damefotballen som en full-integrert del av Stabæk fotball syntes det var best å organisere dette. Som jeg har sagt tidligere - hadde vi i hatt følelsen av å bli hørt så hadde i alle fall jeg vært mer innstillt til å bidra mer konstruktivt. Nå fikk jeg inntrykk at noe som syntes damefotball er handikap-idrett fikk skreket seg til å dytte damene ut. Og da ble jeg riktig sur, sint og lei meg - og absolutt ikke konstruktiv...

På ett vis beklager jeg dette overfor styret i $$ som jeg tror jobber hardt og har mer enn nok med setene på FA og ikke trenger et konfliktområde til, men på den annen side kan jeg ikke se at det er vi som er tilhengere av en dametråd på hovedforumet som har satt igang dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. på stabak.no er det ikke noe problem med nyheter om kvinner og menn om hverandre. Ikke i linken "stabæk i media" på forsiden av stabaek.no. Så langt jeg har kunnet bringe på det rene er det ingen som irritert har bedt Stabæk lage en egen hjemmeside eller egen spalte for damenytt

"Stabæk i media" er helautomatisk og linker til alle artikler som inkluderer ordet "Stabæk". Stabak.no bruker også bilder, og oppdateres mye mindre hyppig enn forumet.

Klikk View New Post øverst på forsiden så kan du hoppe over alle uinteressante tråder uansett hvilket forum de ligger på.

Ps. hvis det ikke er aktivitet i en tråd på 23 dager, er det værre at det synes ved en dato, eller at man må bla seg 4 sider bakover?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS. på stabak.no er det ikke noe problem med nyheter om kvinner og menn om hverandre. Ikke i linken "stabæk i media" på forsiden av stabaek.no. Så langt jeg har kunnet bringe på det rene er det ingen som irritert har bedt Stabæk lage en egen hjemmeside eller egen spalte for damenytt

"Stabæk i media" er helautomatisk og linker til alle artikler som inkluderer ordet "Stabæk". Stabak.no bruker også bilder, og oppdateres mye mindre hyppig enn forumet.

Klikk View New Post øverst på forsiden så kan du hoppe over alle uinteressante tråder uansett hvilket forum de ligger på.

Ps. hvis det ikke er aktivitet i en tråd på 23 dager, er det værre at det synes ved en dato, eller at man må bla seg 4 sider bakover?

Jeg hører hva som blir sagt - men jeg er fortsatt ikke overbevist. Jeg tror mange halv-interesserte vill ha lest på tråden Damefotball om forumet var samlet. Så bare nå. Det er 477 brukere på forumet for Stabæk Fotball Menn og under 30 på Stabæk Fotball Kvinner. Forstår fortsatt ikke hvorfor vi som er mest ivrige på dette ikke kan få det må den måten vi foretrekker. I stedet for at masse folk som ikke er særlig interessert skal fortelle oss at vi ikke vet vårt eget beste.

Saver dessuten fortsatt en tilbakemelding på HVEM som har tatt besluttningen om deling (hver gang jeg spør blir styret tyste).

Synes vi skal ha bare et forum for fotball, så kan heller de som ønsker det benytte seg av Wiev New Post funksjonen.

Jeg synes det er bedre å bla 4 sider etter en gammel tråd

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du snakker om brukere inkluderer du gjester, og ikke bare registrerte brukere. Det er veldig mange crawlere, googlebots osv, automatiske søkeroboter som indekserer alle tråder og poster til diverse søkemotorer der ute. Det er veldig mye mer å indeksere på det gamle hovedforumet, som forklarer fordelingen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du snakker om brukere inkluderer du gjester, og ikke bare registrerte brukere. Det er veldig mange crawlere, googlebots osv, automatiske søkeroboter som indekserer alle tråder og poster til diverse søkemotorer der ute. Det er veldig mye mer å indeksere på det gamle hovedforumet, som forklarer fordelingen.

Nyttig opplysning. Da skal jeg holde meg til Brukere. Akkurat nå er det 31 brukere på forumet for menn og én (meg) på forumet for Kvinner

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt forståelig at det kun er et fåtall som gidder å lese en masse poster med diskusjon om hvorvidt kvinnene bør ha et eget forum eller ikke.

Nja - de postene er jo ikke her, men på forumet blaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fullt forståelig at det kun er et fåtall som gidder å lese en masse poster med diskusjon om hvorvidt kvinnene bør ha et eget forum eller ikke.

Kan ikke du ødelegge på herreforumet istedet? Eller opprette en egen tråd der man kan diksutere hva som er negativt ved damefotball. Når det først var skilt ut som eget forum trodde jeg vi skulle unngå sånne poster.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nyttig opplysning. Da skal jeg holde meg til Brukere. Akkurat nå er det 31 brukere på forumet for menn og én (meg) på forumet for Kvinner

Og det er egentlig ikke så jævlig rart. Hvor mange har sette Stabæk damelag i aksjon; rekk opp en hånd! Og dere som har sett herre-laget i aksjon... Det skulle vel bare mangle at folk inntil videre lar damelaget få tid til å i det heletatt bli et lag før vi STÅR klare på Nadderud med flagg og allsang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det er egentlig ikke så jævlig rart. Hvor mange har sette Stabæk damelag i aksjon; rekk opp en hånd! Og dere som har sett herre-laget i aksjon... Det skulle vel bare mangle at folk inntil videre lar damelaget få tid til å i det heletatt bli et lag før vi STÅR klare på Nadderud med flagg og allsang...

He, he. Er veldig godt poeng faktisk. Kjøper den :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, he. Er veldig godt poeng faktisk. Kjøper den :)

HVA????? Står ikke du å synger på Nadderud allerede nå? :blink: Det synes jeg i grunnnen er litt skuffende.... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke du ødelegge på herreforumet istedet? Eller opprette en egen tråd der man kan diksutere hva som er negativt ved damefotball. Når det først var skilt ut som eget forum trodde jeg vi skulle unngå sånne poster.

Han påpeker vel egentlig bare hvorfor det for øyeblikket ikke er så mange som leser her inne? Kan ikke se at han ødelegger noe som helst...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han påpeker vel egentlig bare hvorfor det for øyeblikket ikke er så mange som leser her inne? Kan ikke se at han ødelegger noe som helst...

Rent bortsett fra at den debatten han finner så kjedelig faktisk ikke foregår her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Velkommen til Stabæk Fotball Kvinner
  • Opprett ny...