gsk 495 Del Skrevet 19. Desember 2008 Del Skrevet 19. Desember 2008 -- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 19. Desember 2008 Del Skrevet 19. Desember 2008 Hvor realistisk er det for oss å hente Marta? Røa hadde ikke råd, og jeg tror vel egentlig ikke at vi skulle ha så voldsomt mye penger vi heller. Uansett ville jeg synes det var litt rart om hun faktisk har lyst til å forlate Umeå, etter hva jeg har skjønt er det vel mye større interesse for damefotball hos våre naboer, Umeå har vel et snitt på ca 1500. Da skulle det vel også være muligheter for høyere lønn enn i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 19. Desember 2008 Del Skrevet 19. Desember 2008 Hvor realistisk er det for oss å hente Marta? Røa hadde ikke råd, og jeg tror vel egentlig ikke at vi skulle ha så voldsomt mye penger vi heller. Uansett ville jeg synes det var litt rart om hun faktisk har lyst til å forlate Umeå, etter hva jeg har skjønt er det vel mye større interesse for damefotball hos våre naboer, Umeå har vel et snitt på ca 1500. Da skulle det vel også være muligheter for høyere lønn enn i Norge. Har tenkt akkurat det samme! Med hun på laget tror jeg vi ville blitt uslålige, og kanskje hun hadde klart å skape litt ekstra populæritet, alla Alan, bare i mye mindre skala da. Er vell muligheter eller..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 616 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Tror det bare vil være en ønskedrøm. Hun har vel en lønn i Umeå som de fleste på herrelaget vårt ville være misunnelige på. Det hadde selvsagt vært kult, men redd det vil koste mer enn det smaker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 20. Desember 2008 (endret) Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag Endret 20. Desember 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Knallsignering! http://www.stabak.no/content/view/3244/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Knallsignering! http://www.stabak.no/content/view/3244/2/ Eyh, komiker'n! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag For det første har vi allerede et kanonlag. For det andre: hvem hva hvor??? Bare et bittelite hint? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Desember 2008 Del Skrevet 20. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag For det første har vi allerede et kanonlag. For det andre: hvem hva hvor??? Bare et bittelite hint? Dansk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag For det første har vi allerede et kanonlag. For det andre: hvem hva hvor??? Bare et bittelite hint? Dansk Toppscorer i den ligaen hun spilte sist år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Real hadde "los galacticos" mens vi får "las galacticas". Ikke dårlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag For det første har vi allerede et kanonlag. For det andre: hvem hva hvor??? Bare et bittelite hint? Dansk Toppscorer i den ligaen hun spilte sist år Landslagsspiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Man får vel först bevise at man er gode nok til å vinne serien uten marta, så kan man heller hente henne for å gå til topps i champions league også. Det er en signering til på gang, som kan være vel så smart som å signere Martha. Går det i orden har vi et kanonlag For det første har vi allerede et kanonlag. For det andre: hvem hva hvor??? Bare et bittelite hint? Dansk Toppscorer i den ligaen hun spilte sist år Landslagsspiller? Jepp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Desember 2008 Del Skrevet 23. Desember 2008 Håper de møter enga i cupen. Historisk 20-0 seier. Tror det kan bli hyggelig på Nadderud neste år gitt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 23. Desember 2008 (endret) Håper de møter enga i cupen.Historisk 20-0 seier. Tror det kan bli hyggelig på Nadderud neste år gitt. De mener at du håper VI møter Enga? Endret 23. Desember 2008 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Desember 2008 Del Skrevet 23. Desember 2008 VI VI VI. Jeg beklager, tar selvkritikk og legger det bak meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 http://www.stabak.no/content/view/3253/2/ Maiken Papa fra Danmark er klar for Stabæk. Gode meritter fra Brøndby. Toppscorer der de siste to årene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Uten å kjenne så godt til Toppserien, må da Stabæk snart ha handlet på seg et favorittstempel? Ser ut til at fusjonen har vært positiv for kvinnene med flere toppspillere på vei inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Ser unektelig bra ut, men så var det å få flickorna til å spille som et lag. Det kan også ha mosatt effekt når det skjer for mange utskiftninger på en gang. Men gleder meg til å se hva jentene får til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2009 (endret) En Larvik- spiller på treningen i dag på prøvespill. Trolig Ina Skaug Endret 6. Januar 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Javel? Jeg var på kunstgresset ved Nadderudhallen kl. 18.30. Ikke var det kvinner og ikke var det fotball der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Januar 2009 Del Skrevet 6. Januar 2009 Javel?Jeg var på kunstgresset ved Nadderudhallen kl. 18.30. Ikke var det kvinner og ikke var det fotball der. De kom ikke utpå før 18:40 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Ny signering Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. Mars 2009 Del Skrevet 25. Mars 2009 Ny signering Knall! Jeg har tro på Jan Aksels vurderinger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Jeg kjenner Ina personlig. Vi har spilt fotball sammen siden jeg var 7 år gammel(er 17) på Teie G92, til hun gikk til Larvik sommeren 2007. Hun er en fantastisk fotballspiller som virkelig blør for drakta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Merkelig at man satser på nok en midtbane når man trenger forsvar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Merkelig at man satser på nok en midtbane når man trenger forsvar. En ny midtbanespiller åpner for at en av midtbanespillerne våre som like gjerne kan spille i forsvaret, kan spille i forsvaret... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 26. Mars 2009 Del Skrevet 26. Mars 2009 Nå er det vel snart ikke plass til flere spillere Kan ikke klage på denne stallen. Litt uvant å ikke være engstelig for tynn tropp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 26. Mars 2009 (endret) Merkelig at man satser på nok en midtbane når man trenger forsvar. En ny midtbanespiller åpner for at en av midtbanespillerne våre som like gjerne kan spille i forsvaret, kan spille i forsvaret... Etter lagpresentasjoen på Onkel Blå i kveld kan vi slå fast at det ikke mangler folk i forsvaret. Endret 26. Mars 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå