Bendix 64 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 Jeg har jobbet en del i år også for å få de store avisene til å skrive mer om Toppserien og spesielt SFK. Det er som å vasse med gjørme til knærne, ikke mye som går av seg selv. Det jeg er minst fornøyd med er ikke avisene. Den største skuffelsen går på hvordan SF ikke på samme måten som i 2009 kjører felles reklame osv. Vet det er fordi det skal være 2 uavhengige enheter økonomisk, men liker det ikke. De som styrer med herrefotballen tenker kun på den. Det burde jo være innlysende at speaker på TA informerer om neste kamper både på Nadderud og TA. Merkelig at de må minnes på det for at det skal gjøres. Jeg synes uttalelsen til Tunold etter Fløya-kampen sier sitt. Han snakket om Fløya-kampen som "generalprøven" - den ordentlige kampen var jo dagen etter... Man må gjerne være to uavhengige økonomiske enheter (det kan vel også være en fordel for damelaget), men å tilby hverandre gratis reklame i pausen må da for pokker være mulig... De bistår gjerne med det som er gratis, men de tenker ikke på det og må derfor "mates" med info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. August 2010 Del Skrevet 10. August 2010 Jeg har jobbet en del i år også for å få de store avisene til å skrive mer om Toppserien og spesielt SFK. Det er som å vasse med gjørme til knærne, ikke mye som går av seg selv. Det jeg er minst fornøyd med er ikke avisene. Den største skuffelsen går på hvordan SF ikke på samme måten som i 2009 kjører felles reklame osv. Vet det er fordi det skal være 2 uavhengige enheter økonomisk, men liker det ikke. De som styrer med herrefotballen tenker kun på den. Det burde jo være innlysende at speaker på TA informerer om neste kamper både på Nadderud og TA. Merkelig at de må minnes på det for at det skal gjøres. Jeg synes uttalelsen til Tunold etter Fløya-kampen sier sitt. Han snakket om Fløya-kampen som "generalprøven" - den ordentlige kampen var jo dagen etter... Man må gjerne være to uavhengige økonomiske enheter (det kan vel også være en fordel for damelaget), men å tilby hverandre gratis reklame i pausen må da for pokker være mulig... De bistår gjerne med det som er gratis, men de tenker ikke på det og må derfor "mates" med info Jeg trodde speakeren på Telenor alltid lette etter mer å si, slik at han kan bryte inn i hver eneste support-sang. Virker hvertfall sånn. Kom igjen Stabæk, kom igjen stabæk, kom igjen sta.... "og i Bergen har Åsane nettopp fått frispark i lokalderbyet mot Nest-Sotra....." ..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 2. September 2010 Del Skrevet 2. September 2010 Oppslag i dag i Aftenposten hvor det handler om fordelene jentene har av å spille fotball med gutter. Er et stort bilde av vår egen Caroline Graham Hansen. I tillegg står det faktisk hvilke kamper som spilles denne runden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 2. September 2010 Del Skrevet 2. September 2010 jeg fikk jo nesten sjokk over artikkelen i dagens Aftenposten, bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 2. September 2010 Del Skrevet 2. September 2010 Flott at vi også legger inn hyggelige nyheter i denne tråden Skal prøve å bli bedre på det selv også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 10. September 2010 (endret) Del Skrevet 10. September 2010 (endret) Ja dette var jo litt av en start på dagen. Ikke ble innlegget mitt i Aftenposten "akseptert" heller ser det ut til NFF svikter Toppserien -men jeg skal jo ikke kritisere NFF, da blir det bare bråk. Håper de fortsetter å gi penger til klubber med overbetalte spillere og ledelse uten økonomisk styring hipp hipp hurra :angry: Endret 10. September 2010 av Bendix 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 29. Oktober 2010 Del Skrevet 29. Oktober 2010 Dety skal være en liten reportasje om en av våre spillere i sporten på TV2 i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 13. Januar 2011 Del Skrevet 13. Januar 2011 En helside om Cathrine Dekkerhus i VG i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Januar 2011 Del Skrevet 13. Januar 2011 ...og der sto? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. April 2012 Del Skrevet 3. April 2012 Blogg med rangering av de 100 beste fotballklubbene i Europa. Lyon topper, foran Tyresö, Turbine og Frankfurt. Deretter diverse engelsk, svensk, tysk og russisk, før Stabæk dukker opp på en trettende plass! Langt foran Røa på 24. og rett foran de beste danske lagene. Legg merke til at denne lista ikke kun ser på prestasjoner fra foregående sesonger, men prøver å vurdere hvor laget står akkurat nå. Dette er selvfølgelig ingen offisiell liste, men det er alltid gøy å få bekreftet fra ikke-blaatt hold: vi har et jævla bra lag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. April 2012 Del Skrevet 10. April 2012 Stabæk supports eksperter og kanarifansens tilsvarende gjengjelder tjenesten ved å tippe Stabæk på topp. Røa vil ikke være noe dårligere, så deres ekspert tipper eget lag på topp. Aner vi mer spenning i toppen enn på lenge? Og, kanskje aller best, et bærumslag som slipper et entydig favorittstempel? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 11. April 2012 Del Skrevet 11. April 2012 Stabæk supports eksperter og kanarifansens tilsvarende gjengjelder tjenesten ved å tippe Stabæk på topp. Røa vil ikke være noe dårligere, så deres ekspert tipper eget lag på topp. Aner vi mer spenning i toppen enn på lenge? Og, kanskje aller best, et bærumslag som slipper et entydig favorittstempel? Tja, synes det har vært ganske så spennende i toppen de siste årene, så er ikke sikker på at det blir mer spennende i år. Det er dog mulig at man kan bytte ut Kolbotn med Lillestrøm i tetkampen. Forøvrig ser jeg vel egentlig Stabæk som større favoritter i år, men jeg er også spent på Lillestrøm. Siste treningskampen var nok muligens en tankevenker for dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 21. Juli 2012 Del Skrevet 21. Juli 2012 Og i dag klinker Aftenposten til med et stort innslag om Ada. Handler om at hun vil kunne bli den yngste toppscoreren i Toppserien (Thorsnes i 06 er den yngste til nå, og kan for egen regning legge til at Kristy i 08 er den eldste). Nevnes også at hun er den yngste som har scoret i en toppseriekamp. Greit å ha et slikt innslag før kampen i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 1. November 2012 Del Skrevet 1. November 2012 Faktisk en ganske positiv artikkel til Budstikka å være i dag hvor man tar for seg at avansementet i CL, samt cupfinale har gitt Stabæk flere sponsorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. November 2012 Del Skrevet 16. November 2012 Fire siders reportasje i Budstikka Helg i dag om soving. Tydeligvis ikke så mye annet spennende som skjedde på turen til Frankrike. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 2. April 2013 Del Skrevet 2. April 2013 http://chixa.no/index.php?read=1364898899 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 19. April 2013 Del Skrevet 19. April 2013 Litt om hvordan mediadekningen er i andre land: http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=26342 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. April 2013 Del Skrevet 19. April 2013 Chixa har vunnet NøFFs fair-play-pris for fjoråret: http://www.stabak.no/latest-news/article/1ttt2tubkfdsw1xo6zxxsvbo1m/title/best-og-mest-fair Med tanke på at vi er de eneste i Toppserien som har supportere som gir uttrykk for sine meninger fra tilskuerplass, og med tanke på hvor uglesett det er at tilskuere som har betalt for å se kampen skal ha meninger om for eksempel NFF eller dommerne, så er det en liten prestasjon at denne prisen likevel havner hos oss. Det teller selvfølgelig veldig til vår fordel at offensivt spill (av en eller annen tullete grunn) også teller inn på fairplay. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 602 Del Skrevet 12. Mai 2013 Del Skrevet 12. Mai 2013 Synes det har vært noe bedre mediadekning til nå. Flere av avisene har hatt omtale av noen av kampene, og etter å ha landet på Gardermoen i dag er det første jeg ser på nyhetsoppdateringen ved bagasjebåndet er omtale av kampen mot Klepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 23. Juli 2013 Del Skrevet 23. Juli 2013 Rich og Dagbladets Morten P. barket sammen i Dagsnytt 18 vedr. denne saken. Regner med at det kommer på nett i løpet av 30 minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alberta 54 Del Skrevet 23. Juli 2013 Del Skrevet 23. Juli 2013 http://radio.nrk.no/serie/dagsnytt-atten#t=51m14s Her er opptaket, man kan velge seg frem til klippet med Rich. For øvrig veldig bra av deg Rich, men faen så provosert jeg blir av Morten P.!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Juli 2013 Del Skrevet 23. Juli 2013 Sliter veldig med å bli provosert av noe Morten P finner på å ralle ut av seg - så lite at jeg ikke engang gidder lese det han skriver. Den mannens kunnskap om fotball er bunnlös. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Noen som har slengt med leppa på La Manga? Isabell Herlovsen forlot banen gråtende. Følte seg mobbet av Stabæk-fans. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Jævla unødvendig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Haha, da har man valgt feil yrke... 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Begynner å bli litt lei av dårlig stabæk reklame jeg ass... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Denne saken kommer til å rullere endel imorgen, ingenting vi kan gjøre for å stoppe dette. Våre folk i La Manga mener de var langt innenfor hva man må forvente, og det har jeg sagt videre. Hold hodet kaldt, så blåser dette over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Begynner å bli litt lei av dårlig stabæk reklame jeg ass... Jeg begynner å bli lei av media som slår opp ikke-saker stort! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 603 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Men rakk hun den ballen da? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 26. Mars 2014 Del Skrevet 26. Mars 2014 Nei. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå