Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Stabæk Support skal snart ha årsmøte, og i den anledning skal det velges nytt styre. Vi har ikke oversikt over hvor mange som stiller til gjenvalg, men vi vet at noen trekker seg av ulike årsaker. Vi oppfordrer derfor at de som ønsker å bidra i SS-styret sender meg en PM snarest slik at valgkommitten får best mulig oversikt over aktuelle kandidater til sin innstilling. Dersom du har spesielle temaer eller fanesaker du brenner for er det fint om du oppgir det samtidig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Synd at noen trekker seg, håper ikke det har med staafelt å gjøre! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Så vidt jeg har forstått skal Joffen flytte til Zimbabwe(?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Så vidt jeg har forstått skal Joffen flytte til Zimbabwe(?) Det er vel kanskje mulig at vi skal godta det som gyldig grunn..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Så vidt jeg har forstått skal Joffen flytte til Zimbabwe(?) Den må du nok reise lenger ut på havet med, det er Abert som er Afrika ansvarlig i styret. Joffen skal vel til Christchurch New Zealand litt etter nyttår Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Så vidt jeg har forstått skal Joffen flytte til Zimbabwe(?) Den må du nok reise lenger ut på havet med, det er Abert som er Afrika ansvarlig i styret. Joffen skal vel til Christchurch New Zealand litt etter nyttår Er det lenger unna enn Gjøvik? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 21. Desember 2008 Del Skrevet 21. Desember 2008 Så vidt jeg har forstått skal Joffen flytte til Zimbabwe(?) Den må du nok reise lenger ut på havet med, det er Abert som er Afrika ansvarlig i styret. Joffen skal vel til Christchurch New Zealand litt etter nyttår Er det lenger unna enn Gjøvik? Kommer an på hvor på Gjøvik du er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Foreløpig har Mortimer, Enda en jævla islending og HARSTADjr meldt sin interesse for å delta i styret. Er det fler som føler seg kallet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Sete/ståfeltsaken gjør at jeg for første gang føler meg kallet, men siden det er en tidsmessig umulighet får jeg pent stå over denne gangen også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 24. Desember 2008 Del Skrevet 24. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Døden 0 Del Skrevet 24. Desember 2008 Del Skrevet 24. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Tviler... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Desember 2008 Del Skrevet 24. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Tviler... Stiller du som motkandidat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. Desember 2008 Del Skrevet 24. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Tviler... Om noen ønsker at enkeltmedlemmer ikke skal stille til valg i styret kan de ta det med dem direkte eller holde kjeft. Å spre personlige sympatier eller antipatier i forhold til kandidater til styret på et åpent forum er uaktuelt. Hvis det eventuelt er momenter ved enkeltes kandidatur som bør komme valgkommiteen for øre send meg eller slum en PM. Det må i så fall være både etterrettelig og dokumentert. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 25. Desember 2008 Del Skrevet 25. Desember 2008 Helt enig! Flott at noen er villige til å stille, og du vil helt sikkert gjøre en bra jobb dersom valgt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 25. Desember 2008 Del Skrevet 25. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Det var også en måte å promotere seg på. Ja, Dem om det, si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Desember 2008 Del Skrevet 25. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Det var også en måte å promotere seg på. Ja, Dem om det, si. Ja ikke sant. Personlig ville jeg stilt som kandidat og ikke som faen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 25. Desember 2008 Del Skrevet 25. Desember 2008 JEG STILLER SOM FAEN, OG TRO MEG JEG VINNER :angry: Det var også en måte å promotere seg på. Ja, Dem om det, si. Ja ikke sant. Personlig ville jeg stilt som kandidat og ikke som faen... I tillegg er det kanskje lurt å fokusere på at man ikke "vinner", men at man skal gjøre en jobb for fellesskapet. Gratis. Lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Mulig jeg har misforstått, men tror oppfordrngen fra valgkomiteen var at de som hadde forslagt til kandidater (inkl. seg selv), slukke sende en PM til valgkomiten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Å presentere seg selv har vel aldri skadet noen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LudaKris 108 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Jeg har sendt PM også. Jeg skrev her rett og slett fordi det ikke er så mange som vet noe om meg, og dermed gjøre meg mer kjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Jeg har sendt PM også. Jeg skrev her rett og slett fordi det ikke er så mange som vet noe om meg, og dermed gjøre meg mer kjent. Lurt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Vil valgkomiteen komme med egen innstilling til valget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 26. Desember 2008 (endret) Del Skrevet 26. Desember 2008 (endret) Vil valgkomiteen komme med egen innstilling til valget? Det vil tiden vise. Endret 26. Desember 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Ok. Dere vurderer det ihvertfall. Det er ihvertfall et godt tegn. Det kommer vel en oversikt over hvilke verv som blir ledige snart? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Ok. Dere vurderer det ihvertfall. Det er ihvertfall et godt tegn. Det kommer vel en oversikt over hvilke verv som blir ledige snart? I utgangspunktet så er vel alle verv på valg, så man kan stille som "Motkandidat" dersom den som i dag innehar det vervet man kan tenke seg, ønsker å fortsette, men så er det om man tør det da, fallhøyden er jo stor Har valgkomiteen laget noen kravsspesifikkasjoner?? Vil oppfordre dem til å lete vidt og bredt, gjerne utenlands. Sign on Fee er greit, men bør kanskje unngå de helt store overgangs summene. Her kommer mine "Kandidater" som jeg håper valgkomiteen kommer til å vurdere: Leder: Kim Jong Ill Elsket over alt jord, en popularitet i hjemmlandet som Tonje aldrig har klart å oppnå Sikkerhet: Gorge W Bush Er ledig på overgangsmarkedet fra 20 januar sign on fee unødvendig. ekstremt populer der han kommer fra, vel artikulert. TIFO: Siv Jensen: Dama er jo et fyrverkeri, dessuten en gylden mulighet for henne til å komme seg ut av politikken med æren i behold, og til en toppstilling i samfunnet. Medlems ansvarlig: Anders Hornslien, tok medlemsantalet i AUF til store høyder Tur: Gro Harlem Brundtland, meget bereist, bod flere år i frankrike og vi pleier jo å møte franske lag. også en dyktig døråpner. Party Comander: Paris Hilton Riktignok kommer slekta fra Kløfta, men like/rike barn leker som kjent best og det er jo bedre å feste innendørs på fornebu en å fryse på romerike Kampdags ansvarlig: Fidel Castro: ingen har en erfaring i å mane til kamp som han. Gjør for øyeblikket ikke den store insaten i hjemlandet, så vi kan antakelig overta han meget billig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 26. Desember 2008 Del Skrevet 26. Desember 2008 Ok. Dere vurderer det ihvertfall. Det er ihvertfall et godt tegn. Det kommer vel en oversikt over hvilke verv som blir ledige snart? I utgangspunktet så er vel alle verv på valg, så man kan stille som "Motkandidat" dersom den som i dag innehar det vervet man kan tenke seg, ønsker å fortsette, men så er det om man tør det da, fallhøyden er jo stor Har valgkomiteen laget noen kravsspesifikkasjoner?? Vil oppfordre dem til å lete vidt og bredt, gjerne utenlands. Sign on Fee er greit, men bør kanskje unngå de helt store overgangs summene. Her kommer mine "Kandidater" som jeg håper valgkomiteen kommer til å vurdere: Leder: Kim Jong Ill Elsket over alt jord, en popularitet i hjemmlandet som Tonje aldrig har klart å oppnå Sikkerhet: Gorge W Bush Er ledig på overgangsmarkedet fra 20 januar sign on fee unødvendig. ekstremt populer der han kommer fra, vel artikulert. TIFO: Siv Jensen: Dama er jo et fyrverkeri, dessuten en gylden mulighet for henne til å komme seg ut av politikken med æren i behold(1.), og til en toppstilling i samfunnet. Medlems ansvarlig: Anders Hornslien, tok medlemsantalet i AUF til store høyder Tur: Gro Harlem Brundtland, meget bereist, bod flere år i frankrike og vi pleier jo å møte franske lag. også en dyktig døråpner. Party Comander: Paris Hilton Riktignok kommer slekta fra Kløfta, men like/rike barn leker som kjent best og det er jo bedre å feste innendørs på fornebu en å fryse på romerike Kampdags ansvarlig: Fidel Castro(2.): ingen har en erfaring i å mane til kamp som han. Gjør for øyeblikket ikke den store insaten i hjemlandet, så vi kan antakelig overta han meget billig 1. HÆ? 2. han er muligens død. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Desember 2008 Del Skrevet 27. Desember 2008 ..og til forhandlingene med Stabæk skulle vi hatt Gerd-Liv Valla. Vi ringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
haakon 3 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Foreløpig har Mortimer, Enda en jævla islending og HARSTADjr meldt sin interesse for å delta i styret. Er det fler som føler seg kallet?Kanskje Harstad Senior blir med, og jeg brenner for ingen aldersgrense på arenaen, samt at vi får litt myke seter å sitte på....... Noe å tenke på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 30. Januar 2009 Del Skrevet 30. Januar 2009 Hvordan ser listen med kandidater ut p.d.d.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 31. Januar 2009 Del Skrevet 31. Januar 2009 Hvordan ser listen med kandidater ut p.d.d.? Kommer til uka... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå