gufa 550 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg innrømmer enkelt at jeg ikke har sett Asker mer enn i en og annen TV-kamp. Om noen har fulgt bedre med, kan det sies noe om spillstil, formasjoner o.l.? Kommer SFK å ha samme policyer rundt spillestil som herrelaget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg innrømmer enkelt at jeg ikke har sett Asker mer enn i en og annen TV-kamp. Om noen har fulgt bedre med, kan det sies noe om spillstil, formasjoner o.l.? Kommer SFK å ha samme policyer rundt spillestil som herrelaget? Nå har de jo vært trent i årevis av Eli Landsem som tilhører Eggen-skolen. Har sett Asker et par ganger i år, men jeg er ikke den som legger for mye merke til formasjon - i alle fall ikke i kamper der jeg er på jobb. Mener vel at de spiller 4-3-3, med fokus på raske overganger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 22. Desember 2008 Del Skrevet 22. Desember 2008 Jeg må innrømme at det har vært lite fokus på Toppserien de siste sesongene fra min side - det jeg har sett har vært på TV. Men jeg har vært på flere av Askers kamper tidligere sesonger, blant annet var årets cupfinale med Stabæk Fotball Herrer kun min tredje. De to første var med Asker Fotball Damer (yes, jeg så finalen i 1998 på TV). Asker har alltid vært et offensivt lag som på sitt beste bøtter inn mål. Det er klart at spillestilen også er avhengig av det mannskap man har tilgjengelig, men jeg håper inderlig at spillestillen som har vært varemerket til Stabæk Fotball Herrer også skal bli det for damene. Igrunn vil jeg bli veldig skuffet om det ikke blir slik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå