AndersDT 8 Del Skrevet 12. Januar 2010 Del Skrevet 12. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 12. Januar 2010 Del Skrevet 12. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Jeg kan bekrefte kiosk, sikkert både kaffe og solbærtoddy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
trix 1 Del Skrevet 12. Januar 2010 Del Skrevet 12. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Jeg kan bekrefte kiosk, sikkert både kaffe og solbærtoddy. Ingen kiosk, men vi serverer solbærtoddy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Januar 2010 Del Skrevet 13. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Jeg kan bekrefte kiosk, sikkert både kaffe og solbærtoddy. Ingen kiosk, men vi serverer solbærtoddy. Hipp hurra for gratis solbærtoddy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Jeg kan bekrefte kiosk, sikkert både kaffe og solbærtoddy. Ingen kiosk, men vi serverer solbærtoddy. Hipp hurra for gratis solbærtoddy! Da er det bare å møte opp rett etter årsmøte, regner med at det skal klaffe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Kjære Anders Du må jo komme på treningene. Da blir du informert om slikt. Selv kom jeg før både spillere og trenere/støtteapparat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Kjære Anders Du må jo komme på treningene. Da blir du informert om slikt. Selv kom jeg før både spillere og trenere/støtteapparat Og når ble det et mål å komme først??? Må vise hensyn, vet du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Vet du om det er noen kiosk som er åpen på torsdag? Satt umåtlig stor pris på det under kulda i fjorårets oppkjøringskamper.. Kjære Anders Du må jo komme på treningene. Da blir du informert om slikt. Selv kom jeg før både spillere og trenere/støtteapparat Jeg vet det Bendix, men gleder meg til i kveld.. Men til det alle lurer på; Startoppstillingen? Eftersom så mange er på landslagssamling, så blir nok dette en atig kamp med mange ungpiker og mye nytt?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Noen som vet hvordan det går i kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 VIF vant 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Var det ikke 3-1? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kris72 0 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Litt skuffende, men ikke ufortjent etter det som skjedde i 1. omgang. Stabæk tok tidlig ledelsen på straffe. (Fikk bare sett 1. omgang.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Dagens høydepunkt var Janne.. hun viste styrke og var meget god i sin nye posisjon.. Litt forventet tap, da vi stort sett stilte med juniorspillere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Var det ikke 3-1? Det stemmer selvfølgelig, jeg som surret litt bare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Det gikk litt for fort for juniorene våre som er vant til å ha et halvsekund mer før motstander takler, så det var unødig mye balltap. Men de offensive forsøkene var gode. Var det kun Nybø og Stange fra startellevern i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Januar 2010 Del Skrevet 14. Januar 2010 Det gikk litt for fort for juniorene våre som er vant til å ha et halvsekund mer før motstander takler, så det var unødig mye balltap. Men de offensive forsøkene var gode. Var det kun Nybø og Stange fra startellevern i fjor? Var Nybø egentlig i startellevern i fjor? Janne var i hvert fall BB i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ifølge intervjuet Rich gjorde med henne, startet hun 17 kamper og kom inn de resterende fem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Det ligger er lite sammendrag og intervjuer med BB og Roger ute på Stabæk-TV nå: Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Det ligger er lite sammendrag og intervjuer med BB og Roger ute på Stabæk-TV nå: Link Nå også med skrevet artikkel og bilder fra kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ifølge intervjuet Rich gjorde med henne, startet hun 17 kamper og kom inn de resterende fem. OK, my bad. Lov å surre litt iblant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 En som også var veldig god i går, men som knapt fikk spille forrige sesong var Ina Skaug. Innsats, overblikk, plasseringsevne, pasningsfot osv. Tror hun allerede kan være klar for en plass på A-laget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ifølge intervjuet Rich gjorde med henne, startet hun 17 kamper og kom inn de resterende fem. OK, my bad. Lov å surre litt iblant... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ikke alt for god start dette? Skulle ikke den nye treneren vist seg mer fram da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ikke alt for god start dette? Skulle ikke den nye treneren vist seg mer fram da... Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ikke alt for god start dette? Skulle ikke den nye treneren vist seg mer fram da... Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? For ikke å snakke om min favoritt Kristy Moore, som vel fortsatt er hjemme i Australia. Synes Roger fikk vist seg frem på en meget god måte jeg. Måten han dirigerte på og tok til seg enkeltspillere underveis for å gi instruksjoner kan jeg ikke huske å ha sett i hele fjor. Dette blir bra. Skjønner godt at vi har blitt enda mer attraktive blant andre spillere nå med han som trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ina Skaug og Janne Stange var meget gode. Ellers var det mye høye skuldre synes jeg. Det ble nok ikke bedre av de mange meldingene fra kaptein sabeltann på sidelinja (ikke RF..) Nybø var heller ikke helt i slag, i hvert fall synes jeg at limsnifferne fikk dra seg gjennom midtforsvaret som rødsprit gjennom loff gang på gang, og det ble jo også mål av det. Utenom de to nevnte er jeg enig med kommentarene rundt RF. Han er tydelig og forteller hva de skal gjøre, uten å trekke inn hva de gjør feil. Det kan jeg like. Vanskelig å vurdere denne kampens sporslige verdi med så ujevnt spillermateriale. Men den viste at RF har mye å jobbe med, og at det er bra med utviklingspotensiale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kris72 0 Del Skrevet 15. Januar 2010 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2010 (endret) Ikke alt for god start dette? Skulle ikke den nye treneren vist seg mer fram da... Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? For ikke å snakke om min favoritt Kristy Moore, som vel fortsatt er hjemme i Australia. Synes Roger fikk vist seg frem på en meget god måte jeg. Måten han dirigerte på og tok til seg enkeltspillere underveis for å gi instruksjoner kan jeg ikke huske å ha sett i hele fjor. Dette blir bra. Skjønner godt at vi har blitt enda mer attraktive blant andre spillere nå med han som trener. Vil det si at det bare var Janne Stange fra en sannsynlig startoppstilling på A-laget som spilte i går? Endret 15. Januar 2010 av Kris72 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Ikke alt for god start dette? Skulle ikke den nye treneren vist seg mer fram da... Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp?? Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp?? Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn ...så nå heter hun altså Kristy Akerhaugen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå