Haze 1 749 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp?? Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn Dårlig gjort av henne. We want Akerhaugen, Kristy Akerhaugen???? Dårlig rytme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SFK2 0 Del Skrevet 16. Januar 2010 Del Skrevet 16. Januar 2010 Vi manglet vel faktisk hele ti spillere (Pape, Pedersen, Klaveness, Grønli, Akerhaugen, Hjelmseth, Woods, Rønning, Olsen og Akerhaugen) som alle er høyaktuelle for førsteelleveren... Apropos det, er det noen som har en oversikt over hvem som faktisk spilte igår? Bendix? Toril er flink, men manglet vi henne dobbelt opp?? Skjønner at det kan se ut som en feil, men det er faktisk bare Kristy Moore som har byttet navn Dårlig gjort av henne. We want Akerhaugen, Kristy Akerhaugen???? Dårlig rytme! ------------------------------------------------- Litt info. Stabæk hadde med Sara Vold, Sara Zai, Mia Berdal, Martine Reina, Saba Soofi og Kathinka Søberg fra jenter junior elite denne kampen. Spillere som aldri har spilt på dette nivået, men mange unge og lovende spillere på gang i klubben. Så vi gleder oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. Januar 2010 Del Skrevet 17. Januar 2010 Da puster jeg litt lettere ut over et tap. Dette virket jo mer som et forsterket 2. lag enn et 1. lag med mange rekrutter, og da er det jo faktisk Vaalerenga tre divisjoner over vaare. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 17. Januar 2010 Del Skrevet 17. Januar 2010 Sorry, har ikke vært på nett de siste dagene. Kampen er vel som forventet. Det viktigste nå er ikke at vi skal vinne alle kampene, men at alle får vist seg frem. Sånn sett fint å møte VIF som var hakket bedre enn våre (som forventet) Neste års årsmøte i SS skal ikke kollidere med treningskamp :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marthe91 63 Del Skrevet 27. Januar 2010 Del Skrevet 27. Januar 2010 Alta - Stabæk på fredag! Kan jo bli riktig så spennende å se hva resultatet blir til sluutt ;D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Kamp i morgen mot Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb kl. 17.30! Noen, bortsett fra meg som skal? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Kamp i morgen mot Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb kl. 17.30! Noen, bortsett fra meg som skal? Ja håper det kommer noen. Har tenkt å varme opp på Martins fra sånn ca kl 1500 kommer det fler innom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Kamp i morgen mot Lillestrøm Sportsklubb Kvinner Fotballklubb kl. 17.30! Noen, bortsett fra meg som skal? Ja håper det kommer noen. Har tenkt å varme opp på Martins fra sånn ca kl 1500 kommer det fler innom? Jeg skal også få med meg kampen..og jeg håper vi blir mange som også støtter jentene på treningskamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Skal selvsagt på kampen, men får ikke tid til noen oppvarming på Martins da jeg skal i bursdag først. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Jeg skipper elegant Martins <_> Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Februar 2010 Del Skrevet 13. Februar 2010 Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord. Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS. Hyggelig om mange møter, det fortjener de. Ordner du noen flagg/bannere Bjørn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Jeg kommer! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Avreise nuh!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Jupp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2010 (endret) Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord. Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS. Hyggelig om mange møter, det fortjener de. Ordner du noen flagg/bannere Bjørn? Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag? Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen. Endret 14. Februar 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 14. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2010 (endret) Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord. Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS. Hyggelig om mange møter, det fortjener de. Ordner du noen flagg/bannere Bjørn? Jeg ordnet flagg og banner..as usual Bendix Endret 14. Februar 2010 av BjørnC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 hvordan gikk egentlig kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 hvordan gikk egentlig kampen? Vi vant 4-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Kan legge til målskårerene: Saba Janne Lise Ingrid Camilla Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. Februar 2010 Del Skrevet 14. Februar 2010 Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord. Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS. Hyggelig om mange møter, det fortjener de. Ordner du noen flagg/bannere Bjørn? Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag? Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen. Den eneste dusten her er vel han som ikke klarte å sende SMS . Og en annen ting, jeg skulle egentlig vært i Sandefjord på lørdag og sett kamp søndag. Men endret planene for å selge sesongkort på lørdagen. Hadde du gjort det for meg hadde jeg fått sett kampen.....dummenikken selv Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Skulle gjerne kommet, men er i Sandefjord. Skal prøve å avlyse den turen, men tror nok jeg må be sexxes om oppdateringer pr SMS. Hyggelig om mange møter, det fortjener de. Ordner du noen flagg/bannere Bjørn? Ikke møter du opp og ikke ber du om oppdatering. Dust, men vi ses vel på torsdag? Noterte meg ellers en med LSK-skjerf på tribunen. Den eneste dusten her er vel han som ikke klarte å sende SMS . Og en annen ting, jeg skulle egentlig vært i Sandefjord på lørdag og sett kamp søndag. Men endret planene for å selge sesongkort på lørdagen. Hadde du gjort det for meg hadde jeg fått sett kampen.....dummenikken selv Vel, du skrev at du skulle be om oppdateringer, og det gjorde du ikke. Lørdag ordnet jeg andre ting som er Stabæk-relaterte. Og til ære for vår første målscorer mot Lillestrøm: http://www.youtube.com/watch?v=CES5dCj-5PY Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Treningskampen mot Manglerud Star var satt opp søndag 7.mars. Ny tid den kampen: Tirsdag 2.mars kl.18.00 på Nadderud nye kunstgress Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Treningskampen mot Manglerud Star var satt opp søndag 7.mars. Ny tid den kampen: Tirsdag 2.mars kl.18.00 på Nadderud nye kunstgress Har vi spillere nok til å stille lag den dagen? Er vel ni spillere på landslagsoppdrag, og i tillegg er sikkert et par skadet også. Det blir vel fort et juniorlag i denne kampen da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Mulig det blir litt som kampen mot VIF da..... det er ulempen med å ha så mange gode spillere. Landslag, landslag, landslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 15. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2010 (endret) Da er det bare å minne om neste kamp. Torsdag 18 feb. kl 19:00 Bekkestua SFK vs røa hevn...... husker godt sist kamp mot Røa.... Endret 15. Februar 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 Da er det bare å minne om neste kamp. Torsdag 18 feb. kl 19:00 Bekkestua SFK vs røa hevn...... husker godt sist kamp mot Røa.... Vi har aldri tapt for Røa. Dette skal gå bra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 15. Februar 2010 Del Skrevet 15. Februar 2010 StabækLars, det mantraet blir litt spesielt med tanke på at dere deler den rekorden med Donn og Linderud/Grei, meg bekjent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Februar 2010 Del Skrevet 16. Februar 2010 StabækLars, det mantraet blir litt spesielt med tanke på at dere deler den rekorden med Donn og Linderud/Grei, meg bekjent. Og dere deler den med alle andre enn Kolbotn (og evt. Fløya) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 16. Februar 2010 Del Skrevet 16. Februar 2010 Nå roter jeg. Vi har jo slått Linderud/Grei. Ellers har du rett, geirti. Men det er da ikke Røa som skryter av å aldri ha tapt mot noen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Februar 2010 Del Skrevet 16. Februar 2010 Nå roter jeg. Vi har jo slått Linderud/Grei. Ellers har du rett, geirti. Men det er da ikke Røa som skryter av å aldri ha tapt mot noen? Du prøver å dra et poeng av at vi er i klasse med Donn når vi "skryter" av aldri å ha tapt for dere. Jeg bare poengterer hvor meningsløse slike klasser blir. Vi er bedre enn dere, uten sammenligning Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå