BjørnC 249 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 4-1 mot Kolbotn. Bra resultat, men jeg synes vi slapp til ganske mye sjanser, de var flere ganger alene med Ingrid. Og hvem var det som spilte med nummer 10 hos oss? I følge dagens lagoppstillingsliste var nr 10 Andrea Haugstøyl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 4-1 mot Kolbotn. Bra resultat, men jeg synes vi slapp til ganske mye sjanser, de var flere ganger alene med Ingrid. Og hvem var det som spilte med nummer 10 hos oss? I følge dagens lagoppstillingsliste var nr 10 Andrea Haugstøyl Stemmer bra med infoen fra stabak.no. Oversikten over stallen ser ut til å være oppdatert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 9. Mars 2010 Del Skrevet 9. Mars 2010 4-1 mot Kolbotn. Bra resultat, men jeg synes vi slapp til ganske mye sjanser, de var flere ganger alene med Ingrid. Og hvem var det som spilte med nummer 10 hos oss? Snakket litt med et par av spillerne etterpå, og de var ikke fornøyde. Tar det som et meget godt tegn. Det er lett å bli fornøyd når man slår de nærmeste ligautfordrerne med såpass klare sifre (7-2 over Røa og 4-1 over Kolbotn). Chicksa våre kommer til å spisse formen enda bedre fram mot seriestart. Jeg gleder meg, dette blir en Blaa sesong! Alle må stille opp på Kikkåff etter kampen på lørdag. Spillerne møter opp, det må vi gjøre også! Det kommer til å bli knallgøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2010 (endret) Grei kamp. Jeg mener den ga oss to helt klare svar 1 Janne er best på kant, ikke på back 2 Saba er mer enn god nok for laget Gøy at Eli Landsem, Erik Loe, Tom Schelvan og Anette (tidl. sportssjef 2009) så på kampen. Endret 11. Mars 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. Mars 2010 Del Skrevet 13. Mars 2010 Noen som kan kome tidligere å hjelpe Bjørn med bannere osv? Jeg kan bistå etter kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Og for de som ikke har fått det med seg: Vi vant 5-1 over Amazon i går, etter 1-1 til pause. Mål av Lisa Marie (2), Ina, Trine og Katrine. Vi gratulerer, og gleder oss til seriestart om 3 uker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Mars 2010 Del Skrevet 14. Mars 2010 Sørget for litt spenning ved å la Amazon få det første målet, men det var jo etterhvert bare et tidsspørsmål om når og hvor mange vi skulle score. Amazon kommer nok som i fjor å bli et lag som slipper inn relativt få mål. Ellers hvert å merke seg at Peter Kovacs muligens hadde glemt? at Melissa ikke lenger spiller for Stabæk, og var derfor på kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2010 (endret) DET ER 3 TRENINGSKAMPER IGJEN FØR SERIESTART Torsdag 18.mars kl.16.45 mot Stabæk G-16 (Bredde) Mandag 22.mars kl.16.45 mot Stabæk G-15/G-16 (Elite) Tirsdag 30.mars kl.18.00 mot Manglerud/Star (Da er landslagsspillerne på samling) Alle kampene går på Bekkestua/Nadderud Endret 16. Mars 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 Tja, trodde man spilte mot gutter for å få litt motstand, men det var det ikke her. Ble jo nesten redd at Ingrid skulle pådra seg en forkjølelse der hun stort sett var alene på egen bane halvdel. Gutta hadde ikke noe som lignet på en målsjanse i kampen, og sluttresultatet ble 10-0 (4-0). Mål: Lise(3), Ina (2), Lisa, Katrine, Ingrid Camilla, Saba og Kristy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
erikbeut 56 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 Tja, trodde man spilte mot gutter for å få litt motstand, men det var det ikke her. Ble jo nesten redd at Ingrid skulle pådra seg en forkjølelse der hun stort sett var alene på egen bane halvdel. Gutta hadde ikke noe som lignet på en målsjanse i kampen, og sluttresultatet ble 10-0 (4-0). Mål: Lise(3), Ina (2), Lisa, Katrine, Ingrid Camilla, Saba og Kristy. Ble det ikke 6-2 sist gang disse lagene møttes, elller er det bare jeg som husker feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 18. Mars 2010 Del Skrevet 18. Mars 2010 Tja, trodde man spilte mot gutter for å få litt motstand, men det var det ikke her. Ble jo nesten redd at Ingrid skulle pådra seg en forkjølelse der hun stort sett var alene på egen bane halvdel. Gutta hadde ikke noe som lignet på en målsjanse i kampen, og sluttresultatet ble 10-0 (4-0). Mål: Lise(3), Ina (2), Lisa, Katrine, Ingrid Camilla, Saba og Kristy. Ble det ikke 6-2 sist gang disse lagene møttes, elller er det bare jeg som husker feil? Det var vel 5-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Tap 2-0 for G16/G15 Elite. To raske mål tidlig i kampen hvor av denne luktet offside. Svært bra 2. omgang hvor man dominerte spillet. Dessverre en stygg insident på slutten av kampen hvor en av guttene dundrer inn i Ingrid lenge etter at hun hadde sparket ut ballen. En rimelig kraftig overhøvling der, og egentlig tror jeg Ingrid helst ville kline han rett ned. Kamplederen trykket av kampen etter dete, og håper ikke Ingrid ble skadet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 22. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2010 (endret) Tror det gikk greit. Hun haltet ikke etter kampen. Var faktisk redd for at hun skulle jevne stakkaren med jorden (hadde vært fortjent, selv om det er en Stabækspiller). 1 omgangen sliter vi med deres fysikk. De er sterkere og raskere. I 2. omgang tok de hensyn til dette og spilte klokere hvor ballen gikk fort og masse bevegelse uten ball. Da snudde kampen totalt og SFK var klart best. Det hjalp også (som vanlig) å få inn Janne og Saba. Hvorfor starter Jann på benken igjen? Vi er klart sterkere med henne på kanten Endringen i kampbildet viser jo bare hvor god treneren vår er. Husker noen hvor hjelpesløse vi var siste seriekamp mot Røa, (benken hadde ingen mottrek etter at Røa hadde kledd av oss taktisk) Endret 22. Mars 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 22. Mars 2010 Del Skrevet 22. Mars 2010 Fikk også bekreftet nå at det gikk greit med Ingrid. Synes faktisk at det er herlig at hun har skikkelig temperament. Jeg er også enig at det hadde vært ullt fortjent om gutten hadde fått grisebank. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. Mars 2010 Del Skrevet 23. Mars 2010 Bilder fra kampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 24. Mars 2010 Del Skrevet 24. Mars 2010 Fikk også bekreftet nå at det gikk greit med Ingrid. Synes faktisk at det er herlig at hun har skikkelig temperament. Jeg er også enig at det hadde vært ullt fortjent om gutten hadde fått grisebank. Jeg spurte Ingrid ang. den situasjonen på gårsdagens møte; hun hadde ikke reagert mildere om det hadde skjedd nå for å si det litt forsiktig. Det er en dame med bein i nesa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 24. Mars 2010 Del Skrevet 24. Mars 2010 Fikk også bekreftet nå at det gikk greit med Ingrid. Synes faktisk at det er herlig at hun har skikkelig temperament. Jeg er også enig at det hadde vært ullt fortjent om gutten hadde fått grisebank. Jeg spurte Ingrid ang. den situasjonen på gårsdagens møte; hun hadde ikke reagert mildere om det hadde skjedd nå for å si det litt forsiktig. Det er en dame med bein i nesa. Godt hun ikke skal spille kampen på tirsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 25. Mars 2010 (endret) Fra min kilde nedenunder har jeg fått høre at Maiken skal prøve seg i kampen på tirsdag. Så kan bli Kristy, Ingrid Camilla og Maiken på topp. Høres bra ut. Har også hørt et rykte om hvem som skal dømme kampen Endret 25. Mars 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 28. Mars 2010 Del Skrevet 28. Mars 2010 Fra min kilde nedenunder har jeg fått høre at Maiken skal prøve seg i kampen på tirsdag. Så kan bli Kristy, Ingrid Camilla og Maiken på topp. Høres bra ut. Har også hørt et rykte om hvem som skal dømme kampen Hvordan vet urologen din alt dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 28. Mars 2010 Del Skrevet 28. Mars 2010 Dommeren på tirsdagens kamp er verdt inngangspengene (gratis) alene. Er litt stolt da jeg personlig har tipset om dette dommertalentet da vi manglet dommer de siste treningskampene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 Hvordan er kiosktilbudet på kampen i ettermiddag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 så første omgang, stod 3-0 etter mye fint spill, noen som har sluttresultatet mot M/S. Pape så pigg ut. Mange bra unge spillere som fikk sjansjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2010 (endret) Maiken puttet to, og Ingrid Camilla et. Begge ble vel byttet ut i pausen. Ellers veldig mange av de unge som markerte seg positivt, og Marte virker jo som tryggheten selv bak der. Ellers vakkert å se den nye draktreklamen Sluttresultatet ble 3-0. Endret 30. Mars 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 God innsats, mye løping, manglet litt i avslutningsfasen i andre omgang. Må jo helt klart trekke fram dommeren som en av banens beste. Eneste minuset han får er når han står med hoftefeste midt i andre omgang... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Mars 2010 (endret) Del Skrevet 30. Mars 2010 (endret) Anette Nybø og Sexxes var banens giganter. Anette har spilt seg voldsomt opp og tatt de stegene vi etterlyste på nyåret. Som back er hun jævlig bra. Vi spilte 4-4-2. Det led Janne av som ofte ble litt for dyp (litt pga at Siri gikk på mange løp og derfor måtte sikre). Kampen var bra, men jeg tror 4-2-3-1 er det beste systemet vi kan spille med når hele troppen er tilgjengelig Endret 30. Mars 2010 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hosleblaa2 87 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 God innsats, mye løping, manglet litt i avslutningsfasen i andre omgang. Må jo helt klart trekke fram dommeren som en av banens beste. Eneste minuset han får er når han står med hoftefeste midt i andre omgang... Dømte ikke mye offside uten linjemenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 1. omgang var bra, 2. var meget svak. Den endte 0-0 og MS var like nære scoring som vi. Vi manglet Lise, Lisa, Trine, Katrine, Torill og Ingrid H. Det som skremmer mest synes jeg er avstanden ned til spiller nr 15-16 i A-troppen. Vi har 3 spillere som er aktuelle for stopperposisjonene (Torill, Trine og Anette). De to juniorene som spilte i dag gjorde en god innsats, men har et godt stykke igjen til TS-nivå. Ikke ferdighetsmessig men det var tidvis posisjoneringer, løsninger og pasningsvalg som var alt annet enn kloke eller sikre bak der. Det ble bedre når Anette ble trukket inn fra backplass, selv om jeg også synes hun har noen sekunder innimellom der hun tar en MMS og velger *utradisjonelt*. Roger har litt å jobbe med defensivt ennå. Kristy trives ikke på kanten i 4-4-2 og blir for lite involvert. Det gjelder begge kantspillerne i 4-4-2. Jeg stusser over at keeper ikke ser upressede sidebacker i utspillene og i stedet spiller fram sentralt i banen hvor vi er i undertall. Bortsett fra igangsettinga var keeper solid. I 2. omgang satt verken pasningsspillet eller framspillene. Vi er svært avhengig av spillerne med rutine som er trygge med ballen i beina. De yngre blir for stressa og vet ikke hva de skal gjøre med ballen før de får den og resultatet blir mer klareringer og dueller enn gode pasninger. Hadde dette ikke vært en treningskamp hadde nok Janne blitt trukket inn sentralt, og det ville løst mye. Saba på topp spilte som Alanzinho: Drible av 3-4 forsvarsspillere for så å miste ballen. Vi er faktisk sårbare om flere nøkkelspillere blir skadet. *Eller som Røa gravide på den samme festen.* Vi må få fram flere alternativer på stopperplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 1. April 2010 Del Skrevet 1. April 2010 1. omgang var bra, 2. var meget svak. Den endte 0-0 og MS var like nære scoring som vi. Vi manglet Lise, Lisa, Trine, Katrine, Torill og Ingrid H. Det som skremmer mest synes jeg er avstanden ned til spiller nr 15-16 i A-troppen. Vi har 3 spillere som er aktuelle for stopperposisjonene (Torill, Trine og Anette). De to juniorene som spilte i dag gjorde en god innsats, men har et godt stykke igjen til TS-nivå. Ikke ferdighetsmessig men det var tidvis posisjoneringer, løsninger og pasningsvalg som var alt annet enn kloke eller sikre bak der. Det ble bedre når Anette ble trukket inn fra backplass, selv om jeg også synes hun har noen sekunder innimellom der hun tar en MMS og velger *utradisjonelt*. Roger har litt å jobbe med defensivt ennå. Kristy trives ikke på kanten i 4-4-2 og blir for lite involvert. Det gjelder begge kantspillerne i 4-4-2. Jeg stusser over at keeper ikke ser upressede sidebacker i utspillene og i stedet spiller fram sentralt i banen hvor vi er i undertall. Bortsett fra igangsettinga var keeper solid. I 2. omgang satt verken pasningsspillet eller framspillene. Vi er svært avhengig av spillerne med rutine som er trygge med ballen i beina. De yngre blir for stressa og vet ikke hva de skal gjøre med ballen før de får den og resultatet blir mer klareringer og dueller enn gode pasninger. Hadde dette ikke vært en treningskamp hadde nok Janne blitt trukket inn sentralt, og det ville løst mye. Saba på topp spilte som Alanzinho: Drible av 3-4 forsvarsspillere for så å miste ballen. Vi er faktisk sårbare om flere nøkkelspillere blir skadet. *Eller som Røa gravide på den samme festen.* Vi må få fram flere alternativer på stopperplass. Synes dette er noe av det mest sure og bedritne oppgulpet som har kommet her. M/S like nær scoring i 2. omgang. Da har du sett kampen med meget grønne øyne. Synes også at det er ganske utrolig at du kan klage på bredden i laget. Her har vi en kamp hvor starter uten syv spillere fra 1. oppstillingen, og da vil jeg heller påstå at dette viser hvor stor bredde vi faktisk har. Maiken og Ingrid Camilla ut i pausen, og vi fortsetter å dominere kampen. Således ser jeg ingen grunn til bekymring selv om tre-fire nøkkelspillere blir skadet. Jeg kan si det slik at forsvaret er den minst sterke delen, men det er tross alt ennå halvannet år til det blir satt på større prøver, så vi har fortsatt tid der. I tillegg har vi kanskje verdens beste keeper bak der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 1. April 2010 Del Skrevet 1. April 2010 Det var da usedvanlig sterke ord fra deg SEXXES. Husk at Alz. tross alt er selvutnevnt pessimist. Nå må dere ikke begynne å kjekle da Dere har jo begge litt rett. *Kampen viser at vi har en del å jobbe med *Vi har mange gode spillere i bakhånd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. September 2010 Del Skrevet 10. September 2010 Treningskamp tirsdag 14/9 18.00 mot Linderud/Grei. Det er ikke bare bare det med ni spillere borte på landslagsoppdrag, og 2-3 stykker ute med skader. Blir nok en del juniorer som får prøve seg samt et par av våre utleide. Muligens også en fra Alta. Dommer er også skaffet til kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå