sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 3. Januar 2009 (endret) Vår nyeervervede spiller fikk i går endelig giftet seg. Gratulerer! Endret 3. Januar 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. Januar 2009 Del Skrevet 3. Januar 2009 Hehe, leste det i VG i dag ja. Grattis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 9. April 2009 Del Skrevet 9. April 2009 Trine Rønning vil gjerne stå mellom stolpene for Stabæk: http://www.nrksport.no/fotball/toppserien/1.6560674 Hun ble trente av Bente Nordby: http://www.rb.no/fotball/kvinnefotball/article3678711.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. April 2009 Del Skrevet 9. April 2009 Hun får kamp av Miken som også er mer enn villig til å stå - og som visstnok er drit god Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 9. April 2009 Del Skrevet 9. April 2009 Hun får kamp av Miken som også er mer enn villig til å stå - og som visstnok er drit god Det er viktig med konkurranse på målvaktplassen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 10. April 2009 Del Skrevet 10. April 2009 Rønning: - Håper jeg slipper keeperplassen Det håper jeg og. Snart er vi igang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. April 2009 Del Skrevet 11. April 2009 Hvis hun er klubbløs (den danske keeperveteranen) er det da noen hindere NFF kan sette for å spille for oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 12. April 2009 Del Skrevet 12. April 2009 http://www.tipsgaming.com/default.asp?menu=6&id=5054 - Er man først blitt blå, så blir man blå. Jeg vil gjerne være her resten av karrieren, avslutter Trine Rønning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. April 2009 Del Skrevet 12. April 2009 Hvis hun er klubbløs (den danske keeperveteranen) er det da noen hindere NFF kan sette for å spille for oss? Niks - det er det som er så fint - overgangsvinduet gjelder profesjonelle spillere - ikka amatører Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 God kamp av Trine i dag Herlig redning på strek, scoring og god kampen igjennom. Burde blitt matchens lirare, eller tjej forsåvidt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 enig. woMAN OF THE MATCH, helt klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 13. Juni 2009 Del Skrevet 13. Juni 2009 Uten tvil. Juryen på stadion valgte feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Ifølge NRK/TV2 har Trine idag pådratt en kneskade i trening med landslaget. Hun hadde store smerter og bæres av banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Ifølge NRK/TV2 har Trine idag pådratt en kneskade i trening med landslaget. Hun hadde store smerter og bæres av banen. Ser ikke ut som hun er ute veldig lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Tusen takk Rich og grattis med kjempeinnsats . . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Tusen takk Rich og grattis med kjempeinnsats . . Savner Stabæk Satyr-introen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. August 2009 Del Skrevet 6. August 2009 Landslag er oppskrytt. Fare for skader. Bra jobba Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ingrid-A 1 Del Skrevet 18. August 2009 Del Skrevet 18. August 2009 Skönt att höra, var lite orolig där ett tag! Är helt enig, snacka om onödigt att dra på sig en knä***** i spel för (norska!) landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. August 2009 Del Skrevet 19. August 2009 Trine spilte hele generalprøven mot Sverige Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Nei nei nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. September 2009 Del Skrevet 3. September 2009 Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. September 2009 Del Skrevet 6. September 2009 Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes? Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen. Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut. Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn. Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra. Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid. Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ingrid-A 1 Del Skrevet 22. September 2009 Del Skrevet 22. September 2009 Fasen vad tråkigt!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 22. September 2009 Del Skrevet 22. September 2009 Fasen vad tråkigt!!!!! Trine trente for fullt i går. Det er vel første gang jeg har sett på mange måneder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 22. September 2009 Del Skrevet 22. September 2009 Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes? Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen. Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut. Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn. Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra. Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid. Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen JEg forsøkte litt i stua i dag, og jeg sliter også med å gå på knærne. Det er både ubehagelig, vanskelig og ganske så vondt etterhvert. Dettuten er det vanskelig å rekke opp til for eksempel overskapene på kjøkkenet, og ikke minst trivielle ting som å sette seg på en stol. Tror du jeg også har kronisk betennelse da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 23. September 2009 Del Skrevet 23. September 2009 Dett må da kunne løses? Rønning må være med videre. Hvilken diagnose er det på kneet hennes? Tror hun har fått en kronisk betennelse i kneet. Hvis så er tilfelle, ja da står hun ovenfor meget store utfordringer om hun skal være klar for serieavslutningen. Hun har jo problemer med å gå på kneet mellom kampene. Mot Sverige så det ut som at kneet var teipet i vinkel slik at det ikke kunne rettes helt ut. Sorry, men dette er et jævla dårlig tegn. Heldigvis er det medisinske støtteapparatet bra. Jeg er sikker på at hun kommer tilbake, det kan derimot ta tid. Heldigvis er jeg ingen lege, kanskje hun er klar til TS avslutningen JEg forsøkte litt i stua i dag, og jeg sliter også med å gå på knærne. Det er både ubehagelig, vanskelig og ganske så vondt etterhvert. Dettuten er det vanskelig å rekke opp til for eksempel overskapene på kjøkkenet, og ikke minst trivielle ting som å sette seg på en stol. Tror du jeg også har kronisk betennelse da? Du har gikt - det er noe annet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. September 2009 Del Skrevet 23. September 2009 Trine går nå på føttene mellom treningene. Det fungerer vist mye bedre Glemte å spørre henne om status på skaden under gårsdagens trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Trine går nå på føttene mellom treningene. Det fungerer vist mye bedre Glemte å spørre henne om status på skaden under gårsdagens trening. Ikke spør om det. Tror hun er ganske lei slike spørsmål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Du anbefaler med andre ord Bendix å gå på tærne i denne saken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 24. September 2009 Del Skrevet 24. September 2009 Det er i alle fall lettbeint humor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå