enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 25. September 2009 Del Skrevet 25. September 2009 Det er en viss fare for å bæsje på leggen i en sak som denne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 23. Oktober 2009 Del Skrevet 23. Oktober 2009 Håper virkelige denne operasjonen blir vellykket og at hun ikke må legge opp. http://msn.tv2sporten.no/fotball/toppserie...on-2970952.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Trine scoret 1-0 mot Nederland på Nadderud på straffespark. Grattis Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 24. Oktober 2009 Del Skrevet 24. Oktober 2009 2-0 av Solveig rett etterpå. Frispark av Trine, heading av Lise og scoring av Solveig. Gøy å se Stabækspillere dominere jentenes landslag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Noen som har noen peiling på hvordan operasjonen har gått? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Noen som har noen peiling på hvordan operasjonen har gått? Sto en sak om det i Budstikka papir, men jeg hadde ikke tid til å lese den ordentlig. Det sto i hvert fall noe sånt som at hun fryktet at hun måtte legge opp, men nå etter operasjonen hadde hun fått optimismen tilbake. Hun er ute av all fotball frem til januar i hvert fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. November 2009 Del Skrevet 3. November 2009 Noen som har noen peiling på hvordan operasjonen har gått? Sto en sak om det i Budstikka papir, men jeg hadde ikke tid til å lese den ordentlig. Det sto i hvert fall noe sånt som at hun fryktet at hun måtte legge opp, men nå etter operasjonen hadde hun fått optimismen tilbake. Hun er ute av all fotball frem til januar i hvert fall. Takk. Da fikk jeg lest artikkelen selv, og det så jo bra ut, selv om naturlig nok ikke tørr å juble helt ennå. Visstnok fjernet et tonn med arrvev. Var ikke klar over at hun hadde så mye å bære på Sykmeldt tom 1. januar. Det er jo tross alt ikke den verste tiden å miste. Skal jo trene opp kneet frem til da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 4. November 2009 Del Skrevet 4. November 2009 Dette er en fantastisk nyhet for Trine, SFK og SS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 23. Desember 2009 Del Skrevet 23. Desember 2009 Er nominert som den eneste fotballspiller i Norge til pris i Idrettsgallan. Årets lagspiller Prisen tildeles den fremste utøveren fra et lagspill det siste året. Vinneren kan preges av å sette laget foran seg selv, og fremstå som en drivkraft og motivator for å utvikle kollektivet i laget. Karoline Dyhre Breivang Brede Hangeland Trine Rønning Patrick Thoresen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Desember 2009 Del Skrevet 23. Desember 2009 Det er faen meg fett! Grattis! Hangeland og Thoresen er to av Norges desidert fremste idrettsutøvere. Det er en utrolig prestasjon å bli nominert her, og jeg synes det er vel fortjent ut fra sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 Trine 100% frisk og rask igjen og ser for seg mange år til på fotballbanen ) http://msn.tv2sporte...te-3105382.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Januar 2010 Del Skrevet 15. Januar 2010 "Forsvarsklippen"? Er hun ikke primært midtbanespiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 17. Januar 2010 Del Skrevet 17. Januar 2010 "Forsvarsklippen"? Er hun ikke primært midtbanespiller? Ja takk begge deler Får Nybø inn godformen blir det nok midtbane på Trine. Det er der hun er aller best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 3. Juni 2011 Del Skrevet 3. Juni 2011 Har lyst til å bli trener/ spillende trener http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k-kvinner/ny-kontrakt-eller-trenerjobb-for-stabek-stjerne-1.6281430 Ja takk sier jeg. Av og til virker det som jentene ikke presterer som de skal, og spiller elendig og pådrar oss poengtapmot svake lag. Jeg savner en kvinne i trenerteamet, som har litt mer forståelse for kvinnfolkpsykologi og kvinnfolklogikk, en det vi gutta klarer å få. Nå har vi 2 ass trener, jeg hadde gjerne sett at vi kvoterte inne en kvinne i teamet, både forde vi vil ha godt av det, men også forde verden trenger flere kvinnelige trenere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. September 2011 Del Skrevet 8. September 2011 Da jeg fikk høre om dette var det første jeg tenkte; du verden så mye bedre det er å få betalt for at kampen vår vises på TV i 50 land, enn å bli auksjonert bort som eskortepiker på QXL. Av hensyn til de stakkars eskortepikene, fjernet jeg linken til auksjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 8. September 2011 Del Skrevet 8. September 2011 Da jeg fikk høre om dette var det første jeg tenkte; du verden så mye bedre det er å få betalt for at kampen vår vises på TV i 50 land, enn å bli auksjonert bort som eskortepiker på QXL. Av hensyn til de stakkars eskortepikene, fjernet jeg linken til auksjonen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 23. September 2011 Del Skrevet 23. September 2011 Korsbåndet ikke er røket, håper å rekke cupfinalen. Når uhellet først var ute er dette gode nyheter. Likevel utrolig trist, ikke minst for Trine selv, at CL og serieinnspurten ryker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. September 2011 Del Skrevet 25. September 2011 Bra! Vi må ha nøkkelspillerne klare til finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Da ser det ut til at Trine går glipp av også Champions league. Skadet Menisk under landskampen mot Belgia sist lørdag. Trist for Trine, trist for Norge og trist for oss. Rekker hun Køppfinalen? http://www.budstikka.no/sport/stab%C3%A6k-kvinner/knetrobbel-for-stabek-profil-1.7543311 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 17. September 2012 Del Skrevet 17. September 2012 Det var det jeg fryktet. Blir som ifjor da. Gikk jo også da glipp av CL, men fikk innhopp i cupfinalen. Kan jo håpe hun blir klar igjen fortere nå, men det er nå fælt så mye skader vi blir utsatt for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 15. September 2014 Del Skrevet 15. September 2014 Espen skriver i dagens Styreleders uke på Stabak.no at Trine er plutselig fit for fight igjen. Om så er tilfelle er det jo helt fantastisk. Kan fort være forskjellen på om vi klarer å ta seriegullet eller ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Årets spiller med god margin. Topper det med å bli BB og matchvinner i siste hjemmekamp. Denne dama kommer også til å dra med seg laget sitt til seriegull om 13 dager! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Det er bare å gratulere med kassa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Del Skrevet 19. Oktober 2014 Fy faen for en kamp hun hadde i dag. Tapte ikke en duell hele kampen. Rydder opp overalt på egen halvdel. Og så er hun oppe og setter scoringa vi MÅTTE ha i tillegg. Herregud som hun skal ha det gullet. Her er det bare å følge i sjefens fotspor jenter - så blir det seriegull for tredje gang på 5 år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 16. Mars 2015 Del Skrevet 16. Mars 2015 Trine har aldri følt seg bedre enn hun gjør nå. Lover godt før seriestart mot LSK om knappe to uker. http://www.budstikka.no/R_nning_har_aldri_f_lt_seg_bedre-5-55-49430.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaMandag 80 Del Skrevet 5. Juni 2015 Del Skrevet 5. Juni 2015 http://tv.nrk.no/serie/helt-ramm-fotballjentene/MSPO45620215/sesong-1/episode-2Kondistest mot Nicolay Ramm i NRK 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 23. Mars 2016 Del Skrevet 23. Mars 2016 Dette passer dårlig... http://www.dagbladet.no/2016/03/23/sport/idrett/trine_ronning/fotball/kvinnelandslaget/43625643/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Oktober 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Oktober 2017 Trine Rønning, en legende legger fotballskoene på hylla. Trine spiller sin siste kamp for Chixa hjemme mot Trondheims-Ørn den 4. november på Nadderud. Hun er en spiller som har vært (og er) en meget betydningsfull spiller for oss i Stabæk. Hun har nesten 190 kamper i blaat, har vært med på å vinne cupen 3 ganger, vunnet serien og ikke minst er hun vinner av den prestisje tunge prisen ølkassa, ikke bare en, men to ganger. Så jeg håper at alle kan stille opp på Nadderud i denne kampen for å gi henne en sikkelig avslutning fra tribunen. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 4. November 2017 Del Skrevet 4. November 2017 En liten artikkel om Trine http://chixa.no/index.php?read=1509784496 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå