Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Hvordan behandler man trøtthetsbrudd i en fot som sover?

Tretthetsbrudd er uansett noe herk, og visstnok virker det som om den beste behandlingen er hvile i en håndfull (4 om man er heldig, 12 om man ikke er det) uker. Men her kan det også variere; Guro Knutsen Mienna har begynnende tretthetsbrudd, men har spilt to kamper på rad nå, mens Kelly Smith ble satt ut en hel sesong (ja, da, jeg skal få kilder etterhvert).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Operasjonen hennes er blitt utsatt.

Det er ikke veldig viktig da hun ikke hadde rukket serieinnspurten, men kjipt for henne å vente uansett

Se det på den positive? siden så trenger hun ikke lenger ha falske forhåpninger om å rekke sesongavslutningen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Maiken har jo jobbet i Stabæk dette året, men den kontrakten var ute nå. For å fortsette å spille fotball for Stabæk må hun ha en jobb ved siden av. Hun selv sa at hun jo visste at stillingen som daglig leder var ledig, og at siden hun har jobbet i Stabæk i år så vet hun jo hvordan systemet fungerer der, så det kunne være aktuelt for henne. Journalisten skriver videre at hun sannsynligvis vil være en veldig sterk kandidat til stillingen hvis hun vil ha den.

Dette er tatt ut fra hukommelsen, så hvis noen andre som har lest artikkelen føler for å rette på meg, skal dere få lov til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Maiken har jo jobbet i Stabæk dette året, men den kontrakten var ute nå. For å fortsette å spille fotball for Stabæk må hun ha en jobb ved siden av. Hun selv sa at hun jo visste at stillingen som daglig leder var ledig, og at siden hun har jobbet i Stabæk i år så vet hun jo hvordan systemet fungerer der, så det kunne være aktuelt for henne. Journalisten skriver videre at hun sannsynligvis vil være en veldig sterk kandidat til stillingen hvis hun vil ha den.

Dette er tatt ut fra hukommelsen, så hvis noen andre som har lest artikkelen føler for å rette på meg, skal dere få lov til det.

Er dette noe kodegreier, Rettep?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes det virket som journalisten var veldig ledende her, og det gikk jo ikke frem om Maiken i det hele tatt ville søke. Helt usannsynlig er det vel uansett ikke siden hun faktisk trenger en jobb, og sikkert har litt innsikt i systemet. Om hun er kvalfisert på andre punkter er jo en annen sak, men det kan jo virke som en grei mulighet for Stabæk å slå to fluer i en smekk.

Vet ikke helt om jeg er begeistret for en slik dobbeltrolle, men det er bedre enn at Maiken forsvinner (det har vi hatt nok av nå).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Maiken Pape
  • Opprett ny...