sexxes 3 618 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Ser ut som laget blir bare sterkere og sterkere. Fant litt informasjon om Pape: http://www.itftennis.com/juniors/players/p...player=20006543 http://www.tv2sporten.no/fotball/toppserie...icle2494468.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 5. Januar 2009 Del Skrevet 5. Januar 2009 Velkommen. Kombinasjonen tennis og utenlandsfotballspiller var en nøkkel til suksess i SFH. Regner med at det blir en suksessfaktor her også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Edb 0 Del Skrevet 6. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 6. Januar 2009 (endret) Må nok være et ganske stort talent når hun er så god i fotball, samtidig som hun har vært topp 50 på itf! http://www.theallineed.com/news-spo/06101791.htm Endret 6. Januar 2009 av Edb Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. April 2009 Del Skrevet 13. April 2009 Tidenes første målscorer for Stabæk i Toppserien kan man jo gratulere med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 6. Mai 2009 Del Skrevet 6. Mai 2009 Hvor lenge er det Maiken er ute? Har hørt rykter om at det var en kortere periode! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Mai 2009 (endret) Del Skrevet 7. Mai 2009 (endret) Maiken tråkket over i kampen mot Ørn. Ute en uke Endret 7. Mai 2009 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 23. Mai 2009 Del Skrevet 23. Mai 2009 Kombinerer hun arbeid og spill for Stabæk Fotball? For booking og spørgsmål vennligst kontakt: Maiken With Pape. (fra stabak.no) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Fint med ekstra opplysninger. Jeg har klippet og limt litt, og nå har hun en norsk wikipedia-artikkel (hun har forresten ingen dansk...): http://no.wikipedia.org/wiki/Maiken_With_Pape Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. September 2009 Del Skrevet 1. September 2009 Bra skrevet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Maiken ut resten av sesongen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 ouch... den så jo ikke god ut den i går.. Får håpe hun leges fort.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Jeg så ikke hvca som skjedde. Bare at hun stoppet opp, og hinket etter det. Hva skjedde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Det var veldig teit. Stabæk har vært bra uheldige med skader. Bare håper at hun ikke gir seg (31 er jo langt eldre for kvinner enn for menn i fotball). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 30. September 2009 Del Skrevet 30. September 2009 Jeg så ikke hvca som skjedde. Bare at hun stoppet opp, og hinket etter det. Hva skjedde? Tretthetsbrudd i foten. Skade hun har hatt før Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Trøtthetsbrudd høres skummelt ut. Jeg har vært litt slapp i det siste - betyr det at jeg også er i høyrisikogruppa for å pådra meg trøtthetsbrudd? Hva er legetiden for dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Del Skrevet 1. Oktober 2009 Trøtthetsbrudd høres skummelt ut. Jeg har vært litt slapp i det siste - betyr det at jeg også er i høyrisikogruppa for å pådra meg trøtthetsbrudd? Hva er legetiden for dette? Jeg trodde det var leggetiden som var avgjørende? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 2. Oktober 2009 Del Skrevet 2. Oktober 2009 Hvordan behandler man trøtthetsbrudd i en fot som sover? Tretthetsbrudd er uansett noe herk, og visstnok virker det som om den beste behandlingen er hvile i en håndfull (4 om man er heldig, 12 om man ikke er det) uker. Men her kan det også variere; Guro Knutsen Mienna har begynnende tretthetsbrudd, men har spilt to kamper på rad nå, mens Kelly Smith ble satt ut en hel sesong (ja, da, jeg skal få kilder etterhvert). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. Oktober 2009 Del Skrevet 5. Oktober 2009 Intervju med Maiken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maan95 199 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Del Skrevet 11. Oktober 2009 Kombinerer hun arbeid og spill for Stabæk Fotball? For booking og spørgsmål vennligst kontakt: Maiken With Pape. (fra stabak.no) Ser slik ut ja: Lokal Forankringsmedarbeider – Maiken Pape , 458 12 310 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Operasjonen hennes er blitt utsatt. Det er ikke veldig viktig da hun ikke hadde rukket serieinnspurten, men kjipt for henne å vente uansett Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Operasjonen hennes er blitt utsatt.Det er ikke veldig viktig da hun ikke hadde rukket serieinnspurten, men kjipt for henne å vente uansett Maiken står trolig sammen med Stabæk Support på Nadderud på lørdag. RESPECT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Del Skrevet 14. Oktober 2009 Operasjonen hennes er blitt utsatt.Det er ikke veldig viktig da hun ikke hadde rukket serieinnspurten, men kjipt for henne å vente uansett Se det på den positive? siden så trenger hun ikke lenger ha falske forhåpninger om å rekke sesongavslutningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Del Skrevet 18. Oktober 2009 Maiken ble med opp på feltet vårt, men satt seg rett på andre siden av trappen av hensyn til foten. Nære nok til å få klemmer etterhvert som målene kom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 10. November 2009 Del Skrevet 10. November 2009 Årets kvinnelige spiller i Danmark. Kult at vi har to av de fire nominerte i Danmark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Aktuell som ny daglig leder, i følge Budstikka papir. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Hvordan var ordlyden? Er dette sannsynlig? Hvem uttalte seg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Maiken har jo jobbet i Stabæk dette året, men den kontrakten var ute nå. For å fortsette å spille fotball for Stabæk må hun ha en jobb ved siden av. Hun selv sa at hun jo visste at stillingen som daglig leder var ledig, og at siden hun har jobbet i Stabæk i år så vet hun jo hvordan systemet fungerer der, så det kunne være aktuelt for henne. Journalisten skriver videre at hun sannsynligvis vil være en veldig sterk kandidat til stillingen hvis hun vil ha den. Dette er tatt ut fra hukommelsen, så hvis noen andre som har lest artikkelen føler for å rette på meg, skal dere få lov til det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Maiken har jo jobbet i Stabæk dette året, men den kontrakten var ute nå. For å fortsette å spille fotball for Stabæk må hun ha en jobb ved siden av. Hun selv sa at hun jo visste at stillingen som daglig leder var ledig, og at siden hun har jobbet i Stabæk i år så vet hun jo hvordan systemet fungerer der, så det kunne være aktuelt for henne. Journalisten skriver videre at hun sannsynligvis vil være en veldig sterk kandidat til stillingen hvis hun vil ha den. Dette er tatt ut fra hukommelsen, så hvis noen andre som har lest artikkelen føler for å rette på meg, skal dere få lov til det. Er dette noe kodegreier, Rettep? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Syntes det virket som journalisten var veldig ledende her, og det gikk jo ikke frem om Maiken i det hele tatt ville søke. Helt usannsynlig er det vel uansett ikke siden hun faktisk trenger en jobb, og sikkert har litt innsikt i systemet. Om hun er kvalfisert på andre punkter er jo en annen sak, men det kan jo virke som en grei mulighet for Stabæk å slå to fluer i en smekk. Vet ikke helt om jeg er begeistret for en slik dobbeltrolle, men det er bedre enn at Maiken forsvinner (det har vi hatt nok av nå). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Samuel Vimes 0 Del Skrevet 21. Januar 2010 Del Skrevet 21. Januar 2010 Pape skadet på tur med det danske landshold http://dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=252667 Strukket ett leddbånd og er ute i 4 uker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå