Bendix 64 Del Skrevet 25. Januar 2010 Del Skrevet 25. Januar 2010 Neida, hun er nok tilbake om 3 uker. og hva er det jeg pleier å si om at vi har landslagsspillere (ok så lenge de ikke blir skadet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Januar 2010 Del Skrevet 29. Januar 2010 Hun trente kanllhardt på SATS i går. Stakkers ergometersykkel, den fikk kjørt seg skikkelig. Hun er ved godt mot og er nok klar om ikke så lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Mars 2010 Del Skrevet 25. Mars 2010 Hun trente kanllhardt på SATS i går. Stakkers ergometersykkel, den fikk kjørt seg skikkelig. Hun er ved godt mot og er nok klar om ikke så lenge. To måneder er jo ikke så lenge Maiken skal visstnok prøve seg på tirsdag, men spiller neppe hele kampen. Endelig kan vi få sett supertrioen på topp, og de andre lagene kan grue seg ennå mer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 Maiken spilte 1. omgang, og puttet to. Ikke så verst comeback dette. Lover bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 30. Mars 2010 Del Skrevet 30. Mars 2010 Hun er god, men har litt problemer med tempo. Hun er smart, sterk, god på hodet og en bra avslutter. Tempoet kommer, men hun er svekket vedr. spurtegenskaper etter skaden. Man blir ikke rask av å "bo" på en ergometersykkel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 18. August 2010 Del Skrevet 18. August 2010 Etter å ha trent alternativt på mandag var Maiken tilbake på trening for fult i går. Maiken liker ikke å tape. Det er noe vi kan leve med. Måten hun viser det på er veldig underholdende. Etter at hennes lag hadde tapt på gårsdagens trening gikk det hardt utover 2 stk vannflasker som ble tuppet og kastet inn i et mål med full kraft før hun raste videre. Jeg måtte se ned og late som ingen ting når hun gikk forbi, turte nesten ikke annet. Det er helt konge å se det konkurranseinstinktet denne dama har, herlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. September 2010 Del Skrevet 25. September 2010 Herlig å se jernkvinnen idag. Først knuser hun frk. Stange til 1-1, og deretter stanger hun perfekt inn ledermålet. Måtte hun holde seg frisk og rask resten av sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Oktober 2010 Del Skrevet 12. Oktober 2010 Noe mer info om Maiken? Her er ihvertfall omtale i Fotballmagasinet: http://fotballmagasinet.no/?mode=news&id=22755 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Del Skrevet 25. Oktober 2010 Det sies at Maiken vil gjøre alt hun kan for å komme tilbake. Gjør hun det er hun virkelig Jernkvinden. Dog det blir vel fort sommer før hun er kampklar, men hvis noen kan komme med skaderapport etterhvert er det fint. Tidligere har jo alle jeg har snakket med gitt henne opp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 7. Desember 2011 Del Skrevet 7. Desember 2011 Som bekreftet andre steder, Maiken tar et år til. Det mest interessant synes jeg er den intetsigende tittelen på nyheten i stikka: Landslagsspiller forlenger med Stabæk Hvor mange av SFK-jentene har ikke spilt på et landslag (her medregnet aldersbestemte)? Knapt noen. Dette kunne vært nesten hvem som helst. Men det gjaldt altså Maiken, og jeg gleder meg til vi har på plass matchvinner-Pape igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Desember 2011 Del Skrevet 7. Desember 2011 Hvor mange av SFK-jentene har ikke spilt på et landslag (her medregnet aldersbestemte)? Er vel to stykker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå