Gå til innhold

Hvor tror du Martin spiller neste sesong?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Her er et bilde av slimålen:

still_licenced_to_fill_his_allready_stuffed_up_pockets_with_even_more_of_our_precious_money.jpg

Bildet er visstnok tatt mens Rune "Shylock" Hauge står på den diamantbelagte balkongen på sitt nye luksusslott, mens han speider utover skatteparadiset Guernsey, på jakt etter nye fotballtalenter han kan "hjelpe".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden vi ikke ser ut til å bli kvitt snikete mellommenn som gjerne hopper til sengs med managere for å få igjennom et salg eller to (ref Hauge vs. George Graham) og dermed ikke kan unngå at spillere blir hjernevasket til å tro at det betyr evig lykke å skifte klubb.

Det viktigste er at ledelsen gjør som de pleier - selg gutta våre til en hælvetes dritklubb som tror de kan bli kjempegode (f.eks. Wimbledon, Everton, o.l.) Det som nemlig er viktig er at det er et usedvanlig råttent miljø gutta imellom i klubben han havner i og at klubben ikke verdsetter teknikere og aller helst spiller ballen langt over midtbanen. Etter en stund innser de at de ikke er istand til å ta vare på en juvèl og gir ham gledelg tilbake til oss for en slikk (stå på Hauge??) og ingenting!

Derfor folder jeg hendene og ber om at vi sender han til Everton og får Tobbe og 40 mill i retur som vi bruker til Storflor og en 737 for fri benyttelse til SS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke regnet på sannsynligheten for at Martin forlater Stabæk, men har funnet ti grunner til at han burde bli.

Økonomisk har Martin det relativt bra, så et tilbud fra en ikke altfor "rik" klubb er neppe lokkendes.

Spillestilen til Martin er jo slik at han skal være en ledertype på laget (han passer vel ikke like bra i andre roller). Da er en mindre klubb det beste valget, men da faller vi tilbake på det økonomiske, samt det å vinne noe. Selv om vi mener Martin er en glimrende spiller, er det vel lite trolig at han tar over rollen som dirigent på Real Madrid.

Vinne. Igjen han kan gå til en liten klubb, og spille fast, eller til en stor klubb å være "sikker" på å vinne noe, men med minimalt med spilletid (igjen tror ikke Martin tar over rollen som dirigent på Real Madrid).

Personlige forhold. Martin har i følge sladrepressen funnet tilbake til en X-kjæreste (som da visstnok ikke lenger er X). Er hun innstilt på å dra utenlands med en gang, og er Martin villig til å dra alene så snart etter at de er blitt sammen igjen? En annen ting er forholdet til familien hans, og hvilket behov de har for han nå (skal ikke kommentere det videre).

Bridge. Martin er en habil bridgespiller. Går han til en storklubb utenlands tviler jeg på at han får så mye muligheter til å drive denne hobbyen sin. Dessuten har han vel en makker, og kan han få med han på lasset?

Nå mener sikkert noen at dette ikke var ti grunner, men jeg skrev da ikke at jeg skulle skrive ned alle her.

Det kjedelige er at jeg tviler på at det blir lagt så mye vekt på grunnene mine, og at jeg derfor om et års tid risikerer å si "hva var det jeg sa." Tar jeg feil så spiller vel Martin på Real Madrids midtbane til våren (til Stabæk-ledelsen: "Ta kontant betaling.").

Tipset mitt er at han blir i Stabæk eller forsvinner til Russland hvor han kan håve inn milliarder av dollar (er det ikke stort sett det man bruker der borte nå, og det er jo tydeligvis ingen grenser for hvor mye penger disse russerne har. Det kan jo forsåvidt også bety at han blir kjøpt av Chelsea for å ta en plass i den hundremannstoretroppen der).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hvor tror du martin spiller neste sesong?
  • Opprett ny...