Tonje 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Kan jeg sende min mor\far avgårde med medlemskort for og kjøpe for meg? JA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Tror vel de hadde overvurdert interressen noe...... Ikke overraskende når selv noen av de mest ivrige supportere velger å prioritere noe annet den dagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Var det ikke fra idag at gjenværende billetter ble lagt ut for de uten medlem - og sesongkort? Isåfall, mange billetter igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Tror vel de hadde overvurdert interressen noe...... Ikke overraskende når selv noen av de mest ivrige supportere velger å prioritere noe annet den dagen. Og så er det jo en del som reiser til La Manga denne dagen, selv om dette selvfølgelig ikke utgjør store mengden totalt sett.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 jeg skal på kamp for å teste ut akkurat hvor farlig det nye "ståfeltet" vårt blir. Hadde det ikke vært fett om vi alle stillte opp i fullt hockey-utstyr og kjørte "Over alt fra nord til sør"... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Tror vel de hadde overvurdert interressen noe...... Ikke overraskende når selv noen av de mest ivrige supportere velger å prioritere noe annet den dagen. Og så er det jo en del som reiser til La Manga denne dagen, selv om dette selvfølgelig ikke utgjør store mengden totalt sett.. Det er ikke sikert de totalt sett har overvurdert så mye, men de har overvurdert hvor ivrige folket er til å kjøpe billett over en uke i forveien. All erfaring tilsier jo at "alle" kommer i siste liten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 19. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 19. Januar 2009 (endret) Var det ikke fra idag at gjenværende billetter ble lagt ut for de uten medlem - og sesongkort? Isåfall, mange billetter igjen? Du får vel ikke billett til $$-feltet uten medlemskort uansett, men på stabak.no står det: De første som får kjøpe billetter av oss er sesongkortinnehavere med forkjøpsrett.De vil mandag 12. januar motta en epost vedrørende kjøp av billettkjøp. Deretter vil sesongkortinnehaverne u/forkjøpsrett få mulighet til å kjøpe billetter i Stabækbutikken fra onsdag 15. januar. Dersom det er flere billetter igjen etter dette, vil de bli lagt ut for åpent salg fra mandag 19. januar i Stabækbutikken. Det er nok av billetter igjen. Endret 19. Januar 2009 av alltidblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Jeg regner med at det er unummerte? Så det skal funke å kjøpe billett i dag, og medlemskort senere før ifk kampen. Når er neste gang dere selger ses/medlemskort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Jeg regner med at det er unummerte? Så det skal funke å kjøpe billett i dag, og medlemskort senere før ifk kampen. Når er neste gang dere selger ses/medlemskort? Stabaek.no! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Kan virke som om vår kjære klubb gaper over litt for mye akkurat nå i sesongforberedelsene, jeg tipper på 1000 tilskuere mot ifk. + 200 svensker. Vi kunne lett solgt alle billettene med riktig markedsføring. Jeg trodde også at vi var litt avhengig av å fylle plassene som er tilgjengelige for å få kjørt brannøvelsen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Kan virke som om vår kjære klubb gaper over litt for mye akkurat nå i sesongforberedelsene, jeg tipper på 1000 tilskuere mot ifk. + 200 svensker. Vi kunne lett solgt alle billettene med riktig markedsføring. Jeg trodde også at vi var litt avhengig av å fylle plassene som er tilgjengelige for å få kjørt brannøvelsen? Det var vel solgt rundt tusen på lørdag tror jeg, så litt flere blir det nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 Man behøver ikke gjøre mer enn en splash à la stabaek.no Og da var den på plass. Får se om det strømmer på med folk nå da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 Hva om vi leier inn en statist/stuntman eller liknende til å brekke benet mens vi har Overalt fra nord til sør. Da er det kanskje større sjanse for at de fjerner setene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 Hva om vi leier inn en statist/stuntman eller liknende til å brekke benet mens vi har Overalt fra nord til sør. Da er det kanskje større sjanse for at de fjerner setene? Hvor mye tror du en stuntmann vil ta betalt for å bevisst brekke sitt eget ben? Vanligvis så skader de seg vel ikke bevisst, de bare gjør sprø ting som ofte fører til skader... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 Er det ledige billetter på fredag, tror dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 20. Januar 2009 Del Skrevet 20. Januar 2009 http://www.billettservice.no/html/evinfo.h...&l=NO&C= Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sjokkis 3 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Noen som vet om kampen blir sendt live paa nettet? Var jo noen treningskamper for noen aar siden som ble sendt paa blue dream tv live om jeg ikke tar helt feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 605 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Noen som vet om kampen blir sendt live paa nettet? Var jo noen treningskamper for noen aar siden som ble sendt paa blue dream tv live om jeg ikke tar helt feil. Den blir sendt på tv2 sumo... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 24. januar 2009 1 Stabæk - Göteborg TV 2 Sumo 15:00 (Sakset fra tv2sporten.no) Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Hmm... Jeg tok en rask titt på stallen - det ser nesten ut som om vi kommer til å få trøbbel med å stille lag på Lørdag... Nå vet ikke jeg om Hedenstad, Gromstad og MIX er reist til Mexico med jr. laget men hvi de har det så er det faen meg så vidt vi har spillere til å stille en 11'er på lørdag. Segerstrøm, Knudsen, Andersson er ute med skader. Nannskog er i USA med landslaget. Så dersom unggutta er i Mexico har vi følgende tropp til kampen: Austbø Høiland MMS IAO Stenvoll Keller Farnerud Hauger Alan Hoff Tømmernes Palmi (Rogne???) Det er 12(13???) mann det... Noen jeg glemmer? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 244 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Man står vel fritt til å bruke juniorer i treningskamper? Evt tilskuere som har lyst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Man står vel fritt til å bruke juniorer i treningskamper? Evt tilskuere som har lyst? Men når juniorlaget er i Mexico så er det vel ikke så mange gode igjen... Tilskuere derimot, det var en god idé. Hadde jeg ikke skullet på jobb når kampen er så hadde jeg gladelig blitt med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Man står vel fritt til å bruke juniorer i treningskamper? Evt tilskuere som har lyst? Har sjæl en gammel fortid fra haslum som både smågutt og gutte-spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Man står vel fritt til å bruke juniorer i treningskamper? Evt tilskuere som har lyst? Jeg hadde heller satset på Stabæk Fotball Kvinner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 eller en 14åring?? De kan da ikke skade et lite barn?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Hva med å hente inn noen stjerner fra kretsmesterne i bedrifts7'er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
IFK_Ängel 0 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Är det nån som vet om matchen kommer sändas på tv eller nån Live Stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 21. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 21. Januar 2009 (endret) den går på tv2 sumo: http://webtv.tv2.no/webtv/ men det koster penger Endret 21. Januar 2009 av Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Är det nån som vet om matchen kommer sändas på tv eller nån Live Stream? Vises her! http://webtv.tv2.no/webtv/sumo/?treeId=250 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
IFK_Ängel 0 Del Skrevet 21. Januar 2009 Del Skrevet 21. Januar 2009 Det står om nån gratis kod i 24 timmar. Kan man se den från sverige då? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå