Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror vel de hadde overvurdert interressen noe......

Ikke overraskende når selv noen av de mest ivrige supportere velger å prioritere noe annet den dagen.

Og så er det jo en del som reiser til La Manga denne dagen, selv om dette selvfølgelig ikke utgjør store mengden totalt sett..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal på kamp for å teste ut akkurat hvor farlig det nye "ståfeltet" vårt blir.

Hadde det ikke vært fett om vi alle stillte opp i fullt hockey-utstyr og kjørte "Over alt fra nord til sør"...

<_<

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vel de hadde overvurdert interressen noe......

Ikke overraskende når selv noen av de mest ivrige supportere velger å prioritere noe annet den dagen.

Og så er det jo en del som reiser til La Manga denne dagen, selv om dette selvfølgelig ikke utgjør store mengden totalt sett..

Det er ikke sikert de totalt sett har overvurdert så mye, men de har overvurdert hvor ivrige folket er til å kjøpe billett over en uke i forveien. All erfaring tilsier jo at "alle" kommer i siste liten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikke fra idag at gjenværende billetter ble lagt ut for de uten medlem - og sesongkort?

Isåfall, mange billetter igjen?

Du får vel ikke billett til $$-feltet uten medlemskort uansett, men på stabak.no står det:

De første som får kjøpe billetter av oss er sesongkortinnehavere med forkjøpsrett.

De vil mandag 12. januar motta en epost vedrørende kjøp av billettkjøp.

Deretter vil sesongkortinnehaverne u/forkjøpsrett få mulighet til å kjøpe billetter i Stabækbutikken fra onsdag 15. januar.

Dersom det er flere billetter igjen etter dette, vil de bli lagt ut for åpent salg fra mandag 19. januar i Stabækbutikken.

Det er nok av billetter igjen.

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virke som om vår kjære klubb gaper over litt for mye akkurat nå i sesongforberedelsene, jeg tipper på 1000 tilskuere mot ifk. + 200 svensker.

Vi kunne lett solgt alle billettene med riktig markedsføring.

Jeg trodde også at vi var litt avhengig av å fylle plassene som er tilgjengelige for å få kjørt brannøvelsen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan virke som om vår kjære klubb gaper over litt for mye akkurat nå i sesongforberedelsene, jeg tipper på 1000 tilskuere mot ifk. + 200 svensker.

Vi kunne lett solgt alle billettene med riktig markedsføring.

Jeg trodde også at vi var litt avhengig av å fylle plassene som er tilgjengelige for å få kjørt brannøvelsen?

Det var vel solgt rundt tusen på lørdag tror jeg, så litt flere blir det nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva om vi leier inn en statist/stuntman eller liknende til å brekke benet mens vi har Overalt fra nord til sør. Da er det kanskje større sjanse for at de fjerner setene?

Hvor mye tror du en stuntmann vil ta betalt for å bevisst brekke sitt eget ben? :P

Vanligvis så skader de seg vel ikke bevisst, de bare gjør sprø ting som ofte fører til skader...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om kampen blir sendt live paa nettet? Var jo noen treningskamper for noen aar siden som ble sendt paa blue dream tv live om jeg ikke tar helt feil.

Den blir sendt på tv2 sumo...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...

Jeg tok en rask titt på stallen - det ser nesten ut som om vi kommer til å få trøbbel med å stille lag på Lørdag...

Nå vet ikke jeg om Hedenstad, Gromstad og MIX er reist til Mexico med jr. laget men hvi de har det så er det faen meg så vidt vi har spillere til å stille en 11'er på lørdag.

Segerstrøm, Knudsen, Andersson er ute med skader.

Nannskog er i USA med landslaget.

Så dersom unggutta er i Mexico har vi følgende tropp til kampen:

Austbø

Høiland

MMS

IAO

Stenvoll

Keller

Farnerud

Hauger

Alan

Hoff

Tømmernes

Palmi

(Rogne???)

Det er 12(13???) mann det...

Noen jeg glemmer?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man står vel fritt til å bruke juniorer i treningskamper? Evt tilskuere som har lyst?

Men når juniorlaget er i Mexico så er det vel ikke så mange gode igjen... Tilskuere derimot, det var en god idé. Hadde jeg ikke skullet på jobb når kampen er så hadde jeg gladelig blitt med :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabaek - IFK Göteborg
  • Opprett ny...