Håvard 3 327 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 AustbøHøiland MMS IAO Stenvoll Keller Farnerud Hauger Alan Hoff Tømmernes Palmi (Rogne???) HH usikker så vidt jeg forstår, med hans skadehistorie er det dumt å risikere noe i en treningskamp. I såfall blir vel laget: IA JIH-MMS-IAO-TS CK-PF-PP-Alan EH-JT Og hva om Alan blir solgt? Da er det vel bare å signere Kamara for ikke å stå fullstendig ribbet tilbake CK-PF-PP-EH JT-OK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 23. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 23. Januar 2009 (endret) HH usikker så vidt jeg forstår, med hans skadehistorie er det dumt å risikere noe i en treningskamp. I såfall blir vel laget: IA JIH-MMS-IAO-TS CK-PF-PP-Alan EH-JT Og da har vi ung benk.. Kristoffer Jensen (?) Gromstad Rogne, men han er vel neppe kampklar? Hedenstad Aase Endret 23. Januar 2009 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 På treningen på torsdag så det ut som Pálmi skal spille spiss i morgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Og da har vi ung benk.. Kristoffer Jensen (?) Gromstad Rogne, men han er vel neppe kampklar? Hedenstad Aase Er ingen av disse i mexico? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Nei! Se stabak.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 På treningen på torsdag så det ut som Pálmi skal spille spiss i morgen. Hepp, Sammen med Hoff? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 På treningen på torsdag så det ut som Pálmi skal spille spiss i morgen. Hepp, Sammen med Hoff? @ringo Hoff spilte mest på høyre kant. Tømmernes var spiss på motsatt lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 når tenker folk å møte opp i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Kommer 1 time før match. Det er standard for meg;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Blaa åpner kl 13:00 i morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Vi kommer i maxi taxi en eller annen gang mellom 14 og 15. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
IFK_Ängel 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 -Vet du varför norrmän kör mitt i vägen? -Nej. -Dom är rädda för de vilda blommorna i kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mr.pernillo 1 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Følte den bidro i kamp tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Følte den bidro i kamp tråden. Og spesielt rundt humor-biten ..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 -Vet du varför norrmän kör mitt i vägen? -Nej. -Dom är rädda för de vilda blommorna i kanten. Av alle de tusen normann-vitsene dere har kokt ihop borte i lia der - hvorfor valgte du den dårligste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 når alle heter glenn så blir vitsene litt dårlige også. blir spennende å se om disse svenskene faktisk klarer å finne veien til stadion, virker ikke sånn på deres eget forum dessuten tror de at vi er en gjeng med "bratz" som de kaller det i sverige. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Eeeey, jeg heter Glenn! (ikke svensk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 -Vet du varför norrmän kör mitt i vägen? -Nej. -Dom är rädda för de vilda blommorna i kanten. Av alle de tusen normann-vitsene dere har kokt ihop borte i lia der - hvorfor valgte du den dårligste? Jeg synes den var morsom jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HarstadJr 26 Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) -Vet du varför norrmän kör mitt i vägen? -Nej. -Dom är rädda för de vilda blommorna i kanten. Hva får du viss du krysser en blondine med en svenske? Svar: Toppen på dummhet eller denne Hva er sur nedbør? En svenske i fallskjerm. klarte ikke å dy meg Endret 24. Januar 2009 av HARSTADjr Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Bare for og få det klart, jeg får tak i SS bilett i Stabækbutikken idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Ja, før kl13 så. se i tråden praktisk info Endret 24. Januar 2009 av pedro Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Blir bra, tar det som en hyllest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Villpuma 31 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Vises kampen på webtv noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Vises kampen på webtv noe sted? Nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 "Alle heter Roy i Lillestrøm" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 nå gleder jeg meg helt syk!! noen som vet hvem som starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Vises kampen på webtv noe sted? Nei. Fattig trøst, men bedre enn ingenting.. Budstikka Live referat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Keeper Iven Austbø Forsvar Morten M. Skjønsberg Tom Stenvoll Inge André Olsen Jon Inge Høiland Midtbane Christian Keller Alanzinho Henning Hauger Pontus Farnerud Angrep Espen Hoff Pálmi Rafn Pálmason Reserve Kristoffer Jensen Tor Marius Gromstad Thorstein Andersen Aase Jan Tømmernes Amin Askar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) 10 Frispark til Stabæk på høyrekanten. Bra innlegg, men IFK får klarert. 8 Alanzinho bryter på midtbanen og raider helt frem til 16 meteren. Der slipper han ballen ut til Keller på høyre som slår en lavt innlegg inn i feltet mot Hoff. IFK bryter foran. 6 Stenvoll slår en presis pasning til Hoff som er på vei inn i feltet. Han mottar ballen umarkert, men sklir og sjansen faller bort. 4 Palmasson skyter fra 18 meter. Skuddet går rett på keeper. 2 Alanzinho får ballen på midtbanen og forserer. Avslutter fra 10 meter, men treffer utenfor. 1 Palmasson blir spilt igjennom og tar med seg ballen inn i feltet. Han avslutter, men over Holder vi lekestue der ute?? Endret 24. Januar 2009 av frilin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå