Eiko 28 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Min oppsummering: Vi er veldig sårbare bakover. IAO passer dårlig sammen med MMS, jeg vil heller se JIH i midten og Keller på back frem til Pontus S blir klar. Fy faen så avhengige vi er av Daniel! Med ham på banen hadde vi vunnet med et par mål. Ellers synes jeg det var mye bra, vi kom til en del gode sjanser og Askar virker som han har noe å tilføre oss. PS. Jeg tror vi skal være glade om Alan blir et år til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Någon som har några bilder från Blåvitts klack/fans? Mvh Jeg har Komigen lägg upp dom då Noen bilder fra kampen: http://it-dreams.net/Stabak/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 259 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Någon som har några bilder från Blåvitts klack/fans? Mvh Jeg har Komigen lägg upp dom då Noen bilder fra kampen: http://it-dreams.net/Stabak/ Fine bilder, ikke minst det som møter deg når man klikker på parent directory Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Någon som har några bilder från Blåvitts klack/fans? Mvh Jeg har Komigen lägg upp dom då Noen bilder fra kampen: http://it-dreams.net/Stabak/ Fine bilder, ikke minst det som møter deg når man klikker på parent directory Ja, ja. Fort gjort. Var ikke meningen du skulle trykke på den da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Februar 2009 Del Skrevet 1. Februar 2009 bare en kommentar jeg ikke kunne la være å slenge maria sier (21:03): mamma holder på med en som heter glenn -.-' han er en klyse torres <333333 sier (21:03): hahah xD torres <333333 sier (21:03): er han fra gøteborg? ALLE HETER GLENN I GÖTEBORG !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Februar 2009 Del Skrevet 1. Februar 2009 bare en kommentar jeg ikke kunne la være å slenge maria sier (21:03): mamma holder på med en som heter glenn -.-' han er en klyse torres hahah xD torres er han fra gøteborg? ALLE HETER GLENN I GÖTEBORG !! ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 bare en kommentar jeg ikke kunne la være å slenge maria sier (21:03): mamma holder på med en som heter glenn -.-' han er en klyse torres <333333 sier (21:03): hahah xD torres <333333 sier (21:03): er han fra gøteborg? ALLE HETER GLENN I GÖTEBORG !! ? Msn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 bare en kommentar jeg ikke kunne la være å slenge maria sier (21:03): mamma holder på med en som heter glenn -.-' han er en klyse torres <333333 sier (21:03): hahah xD torres <333333 sier (21:03): er han fra gøteborg? ALLE HETER GLENN I GÖTEBORG !! Hvis denne Glenn faktisk er fra Gøteborg så ser jeg humoren i det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 2. Februar 2009 Del Skrevet 2. Februar 2009 Eneste jeg ser er en fjortiss med altfor mange <333333 i navnet sitt.. Gud jeg blir forbanna på folk som skal ha alt mulig tull i msn navnet sitt.. Anywho, Glenn er et meget pent navn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå