sexxes 3 618 Del Skrevet 8. Juli 2010 Del Skrevet 8. Juli 2010 Nå har vel Solveig forlatt oss, så til hun kommer tilbake får hun holde seg her. Det var fire måneder så var hun tilbake. Greit å få ut noen så vi fikk plass/råd til henne Nå har vi vel åtte spillere av landslagsklasse på midtbane/angrep, og så sant vi ikke går over til 2-5-3, 2-4-4, 2-3-5 må vel noen settes ned i forsvar (Trine), eller benkes. I sistnevnte tilfelle bør det vel være en form for rotasjon. Ellers løser det seg gjerne ved at Maiken er skadet eller soner karantene. Håper jo ikke dette da. Gleder meg til en fantastisk høstsesong. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersDT 8 Del Skrevet 8. Juli 2010 Del Skrevet 8. Juli 2010 Oi, for en dag. Først fikk jeg sommerferie en dag tidligere enn planlagt, så ringer en kompis og sier at det er fylla, så dette.. Dagen min er tilnærmet komplett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. Juli 2010 Del Skrevet 9. Juli 2010 Vi har hatt en fantastisk bra 1/2 sesong. Vi kommer tilbake etter sommerferien med styrket tropp. Det er jo bare helt vanvittig digg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 9. Juli 2010 Del Skrevet 9. Juli 2010 Velkommen tilbake Solveig! Tenk så flott det hadde vært om vi hadde hatt samme tilstrømning av kvalitetsspillere til herrelaget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Juli 2010 Del Skrevet 9. Juli 2010 ..for ikke å snakke om trenersituasjonen som jeg tror er et større problem enn midtbanespillere blant gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 10. Juli 2010 Del Skrevet 10. Juli 2010 Fantastisk, velkommen tilbake Solveig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 12. Juli 2010 Del Skrevet 12. Juli 2010 Avslutter med stil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 19. Juli 2010 Del Skrevet 19. Juli 2010 Da har hun spilt sin site kamp der borte, og hadde en assist i den. Ser ut som hun kommer frisk og skadefri tilbake, og utifra hvordan det har gått de siste kampene i meget bra matchform også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BjørnC 249 Del Skrevet 26. Juli 2010 Del Skrevet 26. Juli 2010 Det var flott å se Solveig tilbake på treningen i dag..skadefri med god kamperfaring...full av glød...Solveig...du har vært savnet. Endelig tilbake Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 Vil savne idretskulturen i usa http://msn.tv2sporten.no/fotball/toppserien/solveig-gulbrandsen-vil-savne-idrettskulturen-i-usa-3260760.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 88? Stor forskjell med og uten Sola på banen idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 88? Stor forskjell med og uten Sola på banen idag. Lisa var vel ikke spesielt lysten på å gi fra seg 8'ern da. Får se hvem som roper høyest ved ny nummerutdeling om et halvt års tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. August 2010 Del Skrevet 7. August 2010 stein saks papir .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 9. September 2010 Del Skrevet 9. September 2010 I min leting etter toppscorere i Toppserien må man jo heller ikke glemme Solveig. Har funnet 125 mål på henne, og er vel den spilleren på laget med flest Toppseriemål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. September 2010 Del Skrevet 9. September 2010 stein saks papir .... Hvis kroppen til Sola holder også neste år, ja da er hun en evighetsmaskin og kan vel bare legge 8 tallet horisontalt. Men det er vel like ulovlig som TV2 tallet til Tommy svinet Larsen på 90 tallet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 9. September 2010 Del Skrevet 9. September 2010 stein saks papir .... Hvis kroppen til Sola holder også neste år, ja da er hun en evighetsmaskin og kan vel bare legge 8 tallet horisontalt. Men det er vel like ulovlig som TV2 tallet til Tommy svinet Larsen på 90 tallet Hei. Jeg dømte faktisk kamp for en uke siden hvor en spiller hadde det nummeret. Det var riktignok i klassen J19. Syntes det var litt kult. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. September 2010 Del Skrevet 15. September 2010 Høres jo ikke bra ut. http://www.budstikka.no/sport/gulbrandsen-vurderer-a-gi-seg-1.5633470 I det minste bør man jo forvente at hun fortsetter i Stabæk et par sesonger til, og at ikke at hun gir seg får flere til å følge i samme fotspor, slik at ting går til h....... Lett å komme med noen sure oppgulp om at hun kun kom tilbake for å få gullmedaljen, men det skal vi selvsagt ikke tro. Forhåpentligvis bare journalistene som tar litt i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 16. September 2010 Del Skrevet 16. September 2010 - Jeg tviler på at jeg spiller fotball neste år. Håpe på et feilsitat? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. September 2010 Del Skrevet 16. September 2010 - Jeg tviler på at jeg spiller fotball neste år. Håpe på et feilsitat? Det som gjorde at hun forlot statene var jo den vanvittige reisingen. Det samme gjelder vel da fort for landslaget også. Med Stabæk blir det ikke like mye reising, per nå går femten av 22 seriekamper såpass nært hjemstedet at det ikke er noe reising å snakke om. For de øvrige syv er det vel mye snakk om kun dagsreiser. Det må da være lov å håpe at hun fortsetter, hvertfall... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Et skår i gleden Solveig legger opp med stil; mens hun er på topp. Ønsker henne lykke til videre, og velkommen tilbake dersom hun ombestemmer seg om et år eller to. Slutten av artikkelen kan jo hinte om hvorfor hun legger opp... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Selv med en kamp igjen i verdens vakreste drakt så kan man vel takke for herlig innsats Gøy at du fikk prøvd deg over dammen og gøy at du fikk avslutte med seriegull. Hva enn det er du skal gjøre fremover: Lykke til! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Selv med en kamp igjen i verdens vakreste drakt så kan man vel takke for herlig innsats Gøy at du fikk prøvd deg over dammen og gøy at du fikk avslutte med seriegull. Hva enn det er du skal gjøre fremover: Lykke til! (Selv om vi gjerne skulle hatt deg med litt til). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 30. Oktober 2010 Del Skrevet 30. Oktober 2010 My sentiments exactly. PS: Gratulerer med seriegull! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 31. Oktober 2010 Del Skrevet 31. Oktober 2010 My sentiments exactly. PS: Gratulerer med seriegull! Takk. Både for gratulasjon og blogg. Håper Solveig leser den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 15. Desember 2010 Del Skrevet 15. Desember 2010 Legger opp Lykke til med ny baby Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Januar 2011 Del Skrevet 12. Januar 2011 Har nå fått jobb som spillerutvikler på østkanten. http://fotball.aftenposten.no/kvinner/article189896.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 20. August 2011 Del Skrevet 20. August 2011 - Jeg tviler på at jeg spiller fotball neste år. Håpe på et feilsitat? Vel, det ble jo feil ihvertfall. Solveig kom inn som innbytter for Vålerenga i kampen mot Fortuna i dag. Mest oppsiktsvekkende var vel at hun spilte i drakt nummer 14!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 10. September 2014 Del Skrevet 10. September 2014 Og Solveig er igjen tilbake i Stabæk. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Buss1 Marius 854 Del Skrevet 10. September 2014 Del Skrevet 10. September 2014 Og Solveig er igjen tilbake i Stabæk. Nei jøss, denne så jeg ikke komme....... Gledelig. Blir spennede å se på hviken form hun er i, men hvem sier vel nei til å spille en Champons league kamp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 10. September 2014 Del Skrevet 10. September 2014 Bør kanskje flyttes tilbake til riktig forum for en periode? Det blir et spennende gjensyn! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå