Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Flyprisene er latterlig lave nå.

Oslo-Gardermoen - Bergen

Fredag 20. mar 2009 kl. 07:15

Rute DY602 - Lavpris

1 Voksen 249 kr

Retur

Bergen - Oslo-Gardermoen

Mandag 23. mar 2009 kl. 06:10

Rute DY683 - Lavpris

1 Voksen 249 kr

Totalpris inkl

skatter og avgifter 498 kr

Første fly på lørdagen koster også 249kr.

Link

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tenkt på at kampen kan flyttes til Mandag?

Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag!

Mye tyder vel på at denne kampen kommer til å gå søndag kl. 20.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag!

Jeg tør nå i hvertfall å sette 250kr på at det ikke blir mandagskamp. Jeg og en kompis har bestilt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er så heldig å være første lag ut på Brann sitt nye gress.... Brann frykter samme forhold som på Sør Arena for to år siden. LINK Vi husker alle hvordan det gikk sist vi var i Kristansand. Kan det gjenta seg i år? Vi dominerer på en skandale av et underlag og bør vinne klart, men David Nielssen dukker opp på over overtid og sikrer et poeng til Brann!

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er så heldig å være første lag ut på Brann sitt nye gress.... Brann frykter samme forhold som på Sør Arena for to år siden. LINK Vi husker alle hvordan det gikk sist vi var i Kristansand. Kan det gjenta seg i år? Vi dominerer på en skandale av et underlag og bør vinne klart, men David Nielssen dukker opp på over overtid og sikrer et poeng til Brann!

Spår du nå at Nielsen spiller for Brann når vi møter dem og at det samme skjer eller refererer du til hendelsen på Sør-Arena hvor Nielsen scorte for Start?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg prøver å spå ja, og det er ikke helt utenkelig at vi opplever de samme baneforholdene som vi gjorde på Sør Arena for to sesonger siden. Når det gjelder kampen tør jeg ikke å spå for mye, men det vel ikke helt usannsynlig at David Nielsen blir Brannspiller før sesongstart. Så får vi krysse fingrene for at vi dominerer like mye som på Sør Arena og at David Nielsen ikke igjen dukker opp på bakre stolpe 4.5 min på overtid og ødelegger kvelden. Husker kampen på Sør Arena med gru. Det forferdelige underlaget, Nystuen og Veigar sammen alene med keeper, Nielssen på overtid...

EDIT

Fra Menigheten:

Start skulle i kveld innkassere tidenes første trepoenger på Sør Arena, mot et i utgangspunktet overkommelig Stabæk lag. Det endte i skuffelse og fortvilelse, til tross for David Nielsens utlikning 4 minutter på overtid. Vi ble rett og slett overløpt av en mye bedre motstander, og det ene poenget må kunne karakteriseres som et ran...

....Stabæk fortsetter å kjøre kampen og jakter for alvor dobling av ledelsen. Etter rundt 80 spilte minutter chippes ballen inn i bakrom der både Nystuen og Gunnarsson står i kø for å avslutte. Nystuen sender på uforklarlig vis ballen utenfor!...

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer at kampen spilles kl 20 på søndagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spår du nå at Nielsen spiller for Brann når vi møter dem og at det samme skjer eller refererer du til hendelsen på Sør-Arena hvor Nielsen scorte for Start?

Nielsen til Brann

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Blir det satt opp busstur til denne kampen? Skulle gjerne ha kommet meg hjem etter kampen... :)

Det blir selvfølgelig satt opp buss til denne matchen

Jeg skal ikke foregripe noe (det er valg til nytt styre på mandag), men jeg kan si med temmelig stor sikkerhet at det vil bli buss til alle kamper sør for Trondheim.  De to usikkerhetspunktene er vel Aalesund (som går fire dager etter Viking) og Molde.  Men det skulle ikke forundre meg om det blir busser dit også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikkerheten vil vel først og fremst være til kamper som blir flyttet til mandag, og ikke er på østlandsområdet.

Dessuten er det muligens litt usikkert om det er gress på Brann Stadion 22. mars?

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil utsette årets første Stadion-kamp

– Jeg mener en bør vurdere en utsettelse av første kamp på Stadion, sier «professor gress», Morten Eirik Engelsjord.

– Tiden går. I verste fall blir vinteren værende en stund, og da mener jeg en bør vurdere utsettelse. Jeg vet at det ikke er et ord fotballklubber liker, men hvis en ser at en kan skade banen på sikt, så mener jeg at en bør vurdere å vente med første kamp, sier han til BA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Noen som vet noe om busser til denne kampen? Hvor mye det koster og sånt? Håper på å få svar fortest mulig :)

Det blir garantert buss, prisen pleier å ligge på pluss minus 400 kr.. (bare ca pris). Kommer til å komme mer info i nærmeste tid, og vi kommer også til å begynne turpåmelding snart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...