alltidblaa 3 016 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 Flyprisene er latterlig lave nå. Oslo-Gardermoen - BergenFredag 20. mar 2009 kl. 07:15 Rute DY602 - Lavpris 1 Voksen 249 kr Retur Bergen - Oslo-Gardermoen Mandag 23. mar 2009 kl. 06:10 Rute DY683 - Lavpris 1 Voksen 249 kr Totalpris inkl skatter og avgifter 498 kr Første fly på lørdagen koster også 249kr. Link Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 8. Januar 2009 Del Skrevet 8. Januar 2009 Tenkt på at kampen kan flyttes til Mandag? Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 8. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 8. Januar 2009 (endret) Tenkt på at kampen kan flyttes til Mandag? Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag! Mye tyder vel på at denne kampen kommer til å gå søndag kl. 20. Endret 8. Januar 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 9. Januar 2009 Del Skrevet 9. Januar 2009 Tenkt på at kampen kan flyttes til Mandag? Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag! Mye tyder vel på at denne kampen kommer til å gå søndag kl. 20. Jeg tør nå i hvertfall å sette 250kr på at det ikke blir mandagskamp. Jeg og en kompis har bestilt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Vi er så heldig å være første lag ut på Brann sitt nye gress.... Brann frykter samme forhold som på Sør Arena for to år siden. LINK Vi husker alle hvordan det gikk sist vi var i Kristansand. Kan det gjenta seg i år? Vi dominerer på en skandale av et underlag og bør vinne klart, men David Nielssen dukker opp på over overtid og sikrer et poeng til Brann! Endret 15. Januar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Vi er så heldig å være første lag ut på Brann sitt nye gress.... Brann frykter samme forhold som på Sør Arena for to år siden. LINK Vi husker alle hvordan det gikk sist vi var i Kristansand. Kan det gjenta seg i år? Vi dominerer på en skandale av et underlag og bør vinne klart, men David Nielssen dukker opp på over overtid og sikrer et poeng til Brann! Spår du nå at Nielsen spiller for Brann når vi møter dem og at det samme skjer eller refererer du til hendelsen på Sør-Arena hvor Nielsen scorte for Start? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2009 (endret) Jeg prøver å spå ja, og det er ikke helt utenkelig at vi opplever de samme baneforholdene som vi gjorde på Sør Arena for to sesonger siden. Når det gjelder kampen tør jeg ikke å spå for mye, men det vel ikke helt usannsynlig at David Nielsen blir Brannspiller før sesongstart. Så får vi krysse fingrene for at vi dominerer like mye som på Sør Arena og at David Nielsen ikke igjen dukker opp på bakre stolpe 4.5 min på overtid og ødelegger kvelden. Husker kampen på Sør Arena med gru. Det forferdelige underlaget, Nystuen og Veigar sammen alene med keeper, Nielssen på overtid... EDIT Fra Menigheten: Start skulle i kveld innkassere tidenes første trepoenger på Sør Arena, mot et i utgangspunktet overkommelig Stabæk lag. Det endte i skuffelse og fortvilelse, til tross for David Nielsens utlikning 4 minutter på overtid. Vi ble rett og slett overløpt av en mye bedre motstander, og det ene poenget må kunne karakteriseres som et ran... ....Stabæk fortsetter å kjøre kampen og jakter for alvor dobling av ledelsen. Etter rundt 80 spilte minutter chippes ballen inn i bakrom der både Nystuen og Gunnarsson står i kø for å avslutte. Nystuen sender på uforklarlig vis ballen utenfor!... Endret 15. Januar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Januar 2009 Del Skrevet 19. Januar 2009 Busstur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Tenkt på at kampen kan flyttes til Mandag? Hvis ikke hadde jeg klint til med en gang, trenger jo ikke ta noe fri fra skolen en gang om jeg drar lørdag! Mye tyder vel på at denne kampen kommer til å gå søndag kl. 20. Det stemmer at kampen spilles kl 20 på søndagen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Vi er så heldig å være første lag ut på Brann sitt nye gress.... Brann frykter samme forhold som på Sør Arena for to år siden. LINK Vi husker alle hvordan det gikk sist vi var i Kristansand. Kan det gjenta seg i år? Vi dominerer på en skandale av et underlag og bør vinne klart, men David Nielssen dukker opp på over overtid og sikrer et poeng til Brann! Spår du nå at Nielsen spiller for Brann når vi møter dem og at det samme skjer eller refererer du til hendelsen på Sør-Arena hvor Nielsen scorte for Start? Nielsen til Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Blir det satt opp busstur til denne kampen? Skulle gjerne ha kommet meg hjem etter kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Blir det satt opp busstur til denne kampen? Skulle gjerne ha kommet meg hjem etter kampen... Det blir selvfølgelig satt opp buss til denne matchen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Blir det satt opp busstur til denne kampen? Skulle gjerne ha kommet meg hjem etter kampen... Det blir selvfølgelig satt opp buss til denne matchen Jeg skal ikke foregripe noe (det er valg til nytt styre på mandag), men jeg kan si med temmelig stor sikkerhet at det vil bli buss til alle kamper sør for Trondheim. De to usikkerhetspunktene er vel Aalesund (som går fire dager etter Viking) og Molde. Men det skulle ikke forundre meg om det blir busser dit også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 7. Februar 2009 (endret) Usikkerheten vil vel først og fremst være til kamper som blir flyttet til mandag, og ikke er på østlandsområdet. Dessuten er det muligens litt usikkert om det er gress på Brann Stadion 22. mars? Endret 8. Februar 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 9. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2009 (endret) Reprise fra Kristiansand? Dette ser vel mer og mer ut som det blir en reprise av Start-kampen fra 2007.. Endret 9. Februar 2009 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dalen 0 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Vil utsette årets første Stadion-kamp – Jeg mener en bør vurdere en utsettelse av første kamp på Stadion, sier «professor gress», Morten Eirik Engelsjord. – Tiden går. I verste fall blir vinteren værende en stund, og da mener jeg en bør vurdere utsettelse. Jeg vet at det ikke er et ord fotballklubber liker, men hvis en ser at en kan skade banen på sikt, så mener jeg at en bør vurdere å vente med første kamp, sier han til BA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 15. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2009 (endret) Lukter det kraftigere utsettelse av denne kampen nå? Gresset på Stadion ødelagt Endret 15. Februar 2009 av sauen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 Hærverk har ført til flere ødeleggelser av gresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 248 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 Hærverk har ført til flere ødeleggelser av gresset. Stakkars folk.. Alt går jo galt der borte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 21. Februar 2009 Del Skrevet 21. Februar 2009 Hærverk har ført til flere ødeleggelser av gresset. Med den formen Brann har vist i treningskampene, kunne man nesten tro at det var taktikk for å få utsatt hjemmekampene til laget er i noe bedre forfatning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 7. Mars 2009 Del Skrevet 7. Mars 2009 Noen som vet noe om busser til denne kampen? Hvor mye det koster og sånt? Håper på å få svar fortest mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 7. Mars 2009 Del Skrevet 7. Mars 2009 Noen som vet noe om busser til denne kampen? Hvor mye det koster og sånt? Håper på å få svar fortest mulig Det blir garantert buss, prisen pleier å ligge på pluss minus 400 kr.. (bare ca pris). Kommer til å komme mer info i nærmeste tid, og vi kommer også til å begynne turpåmelding snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 7. Mars 2009 Del Skrevet 7. Mars 2009 takker =D Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mgm_stbk 1 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 når legges billettene ut? noen som vet det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 http://www.stabaek.no/content/view/852/1/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 det er allerede en tråd for denne matchen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
foxxyblaa 0 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg må spørre her før jeg melder meg på... Er det mulighet for å bare sitte på tilbake? Og er det uansett 500kr, selvom man bare sitter på tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Jeg må spørre her før jeg melder meg på... Er det mulighet for å bare sitte på tilbake? Og er det uansett 500kr, selvom man bare sitter på tilbake? Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 10. Mars 2009 Del Skrevet 10. Mars 2009 Det er mulig å bare sitte på en vei, prisen blir likevel 500... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rothar 0 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Gleder meg til kampen jeg og en vennine skal dit, bestilt fly på søndag, og reiser på mandag kveld . Noen som vet når billetene blir lagt ut for salg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå