FreMad 156 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 ser lovende ut med tanke på det nye gresset. så får vi håpe at det holder standarden hele kampen igjennom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? Jepp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Fysj! Hvorfor i all verden har de RØDE seter i Bergen? Tenk så fin arenaen hadde vært med - fx grå seter? Merkelig at ingen andre enn vi har forstått hvor vakkert grått er. Jeg håper vi får grå bortedrakter neste år - slik at vi tar med oss litt av hangaren på bortekamper også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 11. Mars 2009 Del Skrevet 11. Mars 2009 Merkelig at ingen andre enn vi har forstått hvor vakkert grått er. Vi vet jo godt at Alianz Arena allerede har vært en stor inspirasjonskilde for TA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 11. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2009 (endret) Merkelig at ingen andre enn vi har forstått hvor vakkert grått er. Vi vet jo godt at Alianz Arena allerede har vært en stor inspirasjonskilde for TA Bare å fylle arenaen det, så blir den blå. no stress. edit: leifzzjdhskjf Endret 11. Mars 2009 av lyckegutten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? eller fotball puben for oss andre Endret 12. Mars 2009 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? eller fotball puben for oss andre Hvorfor det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Edit: kom plutselig på hvilken tråd dette var og at man sjeldent kommer mer off-topic enn setefargeprat her inne Endret 12. Mars 2009 av are2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FreMad 156 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? eller fotball puben for oss andre Hvorfor det? Er ikke fotballpuben "brann" sin pub? du kommer til å få juling! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Fotballpuben er vi da alltid velkommen på. Eneste grunnen til at vi var på Champion ifjor var at vi var litt for mange til å få plass på Fotballpuben. Så om du får juling der er det fordi du oppfører deg som en dritt, og ikke fordi du er Stabæk-supporter.. Endret 12. Mars 2009 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 12. Mars 2009 (endret) Min tanke er bare at Fotballpuben er så sinnsykt full av folk i timene før match, men om folk vil stå i kø et kvarter for å få en pils.. For all del. Endret 12. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Det "offisielle" stedet før kamp blir champion. De holder åpent fra kl fire og selger øl til 39 kr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Blir det "varmup" på Champion pub'en slik som sist eller? eller fotball puben for oss andre Hvorfor det? Er ikke fotballpuben "brann" sin pub? du kommer til å få juling! får du juling der, så har du fortjent det, vært der i flere år, å kommer godt overens med alle der, faktisk fått mange bekjentskaper der, som kommer ndeover hit vært år å som jeg har planer om å drikke litt sammen med hadde heller ikke noe problem etter kampen der i høst, masse gratulasjoner å hyggelige folk - som alltid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Stemmer det.. Disse bekjentskapene dine fikk dere jo på glattcella sist de var i bæum. haha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 det var da ikke de, dessuten er det en helt annen sak, noe du bør vite.. !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er det med billetter, selges de kun i Stabækbutikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 14. Mars 2009 Del Skrevet 14. Mars 2009 Hvordan er det med billetter, selges de kun i Stabækbutikken? det er litt usikkert. Jeg skriver her når jeg vet noe sikkert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Hvor mange er påmeldt bussen hittil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Hvordan er det med billetter, selges de kun i Stabækbutikken? det er litt usikkert. Jeg skriver her når jeg vet noe sikkert. Er dette snakk om kampbilletter eller bussbilletter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Tror det var 1 påmeldt på fredag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Hvordan er det med billetter, selges de kun i Stabækbutikken? det er litt usikkert. Jeg skriver her når jeg vet noe sikkert. Er dette snakk om kampbilletter eller bussbilletter? Mitt spørsmål var angående kampbilletter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Tror det var 1 påmeldt på fredag. Nå er jeg også påmeldt. Endret 16. Mars 2009 av Albert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Hvordan er det med billetter, selges de kun i Stabækbutikken? det er litt usikkert. Jeg skriver her når jeg vet noe sikkert. Er dette snakk om kampbilletter eller bussbilletter? Mitt spørsmål var angående kampbilletter. Ok. Trodde bortebilletter ofte ble solgt i døra på bortestadion...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2009 (endret) Ok. Trodde bortebilletter ofte ble solgt i døra på bortestadion...? Bortebilletter blir ofte solgt av bortelaget selv på forhånd. Slik det var på Brann Stadion både i 2007 og 2008. Billettene til LSK sitt felt på lørdag ble også solgt i LSK-butikke. Endret 16. Mars 2009 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Tror det var 1 påmeldt på fredag. Og jeg tror ikke påmeldingssytemet virker. Sendt deg PM. Ser ut til at det fungerer nå. Jeg fikk i hvertfall fylt ut, sendt og fikk bekreftelsesepost. Men jeg flyr til Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Hvor lang er skadelisten foran denne kampen? Hvilken tropp sender vi? Samme som ble brukt mot LSK? -eller er det andre som vi tror har blitt friskmeldt, og er kampklare? Hvem er på Branns skadeliste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Kan kampen ses på Onkel Blaa?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Kan kampen ses på Onkel Blaa?? Sannsynligvis :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alltidblaa 3 016 Del Skrevet 16. Mars 2009 Del Skrevet 16. Mars 2009 Kan kampen ses på Onkel Blaa?? Sannsynligvis :-) Bare for de med jævlig god grunn til å ikke dra til Bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå