Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 308
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen tanker før kampen.

Jeg liker IKKE at de fikk bank av Sandefjord, og ikke at vi slo dem i fjor (vel likte deg selvfølgelig i fjor) eller at vi ble seriemester. Liker ikke at Brann har ny trener.....osv.

Alt ligger an til at vi ryker på en kjempesmell. Tipper derfor at vi tar en knepen 1-4 seier. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann får det glatte lag:

Link

Brann var komplett udugelige på Komplett arena, men Brann var først og fremst et lag som tapte uten verdighet.

Spillere som griner på nesen, profiler som stormer i garderoben tilsynelatende uforståelige til byttene, hører ikke hjemme i en toppklubb. En vinner som et lag – og taper som et lag. I går avslørte kroppsspråket til flere Brann-spillere at de ikke var der de skal være når seriestart er tema.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

må innrømme at jeg føler meg veldig usikker før denne kampen.

med den elendige sesongoppkjøringen til brann og overkjøringen mot sandefjord i går, så burde dette gå greit. Men de skal spille hjemme mot egne supportere (selvom ryktene går om dårlig oppslutning) og hva som helst kan skje...

får vi like fine gavepakker som sandefjord blir det vel stor seier, hvis ikke tror jeg det blir jevnere enn flere tror. Går selvfølgelig for seier, men tørr ikke være for optimistisk.

Tips: 1-2 (Daigo og nannskog)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Publikumet i Bergen er vel mer en ulempe enn en fordel når de er misfornøyde med laget. Så om Brann starter kampen med 15 minutter fotball av kaliber som det de viste i går er fordelen av hjemmepublikum snudd til fordel for oss ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frykter litt samme utvikling som ifjor da Brann kom fra bortetap mot Molde og krisemøte med Mjelde og regelrett kjørte over oss de første 15 minuttene før de fikk Sigurdsson utvist. Det endte jo bra for oss, men vi spilte ikke vårt beste og Brann var tidvis veldig gode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bare å se på gårsdagens kamp. Målet ga Brann utrolig med selvtillit og det ble faktisk litt nervepirrende på slutten av kampen og Brann skapte sine tre sjanser i de siste 10 minuttene. Vi må frustrere Brann fra dommeren blåser kampen i gang. Avventer vi Brann og lar de få litt godfølelse skyter vi oss selv i foten. Vi må ta tak i kampen fra første spark på ballen! Ikke så avventende som vi var mot LSK i første omgang. Gjør vi det igjen greier vi ikke å redde poeng som vi gjorde på lørdag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er bussen i bergen?

sånn at vi som allerede er i bergen vet når vi skal bevege oss mot champion?

hvor mange stabæk supportere blir vi?

Dra ned dit når du føler for, du er ikke alene om du kommer en time eller to før bussen. Det garanterer jeg personlig for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er bussen i bergen?

Dra ned dit når du føler for, du er ikke alene om du kommer en time eller to før bussen. Det garanterer jeg personlig for.

Står på hjemmesiden deres at de åpner 1 time før kampstart... http://www.studentkatalogen.no/index.php?artikkelid=503

Stemmer ikke dette eller.. Kommer gjerne litt før for å si det sånn :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Føler det er lenge siden jeg var på bortetur, er det mulig å ta med en sovepose som kan ligge på bussen mens vi er på kampen?

Og hvor mye alkohol går med?:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler det er lenge siden jeg var på bortetur, er det mulig å ta med en sovepose som kan ligge på bussen mens vi er på kampen?

Og hvor mye alkohol går med? :D

ikke noe prob å la den ligge på bussen under kampen.

ang alkohol så er d helt opp til deg selv, noen drikker fra bussen går fra Bekkestua til de sovner ca halvveis mellom Bergen og Oslo på returen. noen begynner å drikke ca 2 t før ankomst Bergen, og noen drikker ikke alkohol i d hele tatt..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når er bussen i bergen?

Står på hjemmesiden deres at de åpner 1 time før kampstart... http://www.studentkatalogen.no/index.php?artikkelid=503

Stemmer ikke dette eller.. Kommer gjerne litt før for å si det sånn :)

De åpner kl fire, så da er det bare å møte opp. bussen kommer trolig mellom fem og halv seks...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Og hvor mye alkohol går med? :D

ikke noe prob å la den ligge på bussen under kampen.

ang alkohol så er d helt opp til deg selv, noen drikker fra bussen går fra Bekkestua til de sovner ca halvveis mellom Bergen og Oslo på returen. noen begynner å drikke ca 2 t før ankomst Bergen, og noen drikker ikke alkohol i d hele tatt..

Bra! Vill jo ikke fremstå som en alkoholiker:D Øl og kjølebag er herved hentet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser her at vanlig rute til Bergen går via Noresund: Gule Sider (hvis du tar unngå ferge)

Der er jeg på Søndagen, er det mulig å hoppe på der kanskje?

Og når er bussen på Bekkestua mandag?

Edit: Og er det mulig å sove på vei hjem?

Marius pleier å velge ruten: Bekkestua, hønefoss, gol, hemsedalsfjellet, lørdalsdalen,, aurland, flåm, voss, bergen... da slipper man nemlig ferge..

Marius kjører ikke bussen på lørdag, han har ansatt en ny sjåfør. Kanskje en idé å ringe for å være sikker på hvilken rute han tar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en vill teori om hvorfor kampen tydligvis også sendes i Hellas(!) ?

novan.gif

Ble interessert i å finne svaret, men gresken er ikke helt på topp. Ut fra hva jeg kunne se av oversikten sto den ikke oppført på de offisielle sidene. Får ikke dratt til Bergen pga jobb, og tilfeldigvis har jeg gresk tv :) så dette skal jeg komme til bunns i..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Noen som har en vill teori om hvorfor kampen tydligvis også sendes i Hellas(!) ?

novan.gif

Ble interessert i å finne svaret, men gresken er ikke helt på topp. Ut fra hva jeg kunne se av oversikten sto den ikke oppført på de offisielle sidene. Får ikke dratt til Bergen pga jobb, og tilfeldigvis har jeg gresk tv :) så dette skal jeg komme til bunns i..

Sikkert noe betting greier?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest daglish7

Sikkert noe betting greier?

Nei, det er ingen betting kanal. Det er Hellas største sportskanal. På lik linje som vi er vant med Viasat Sport.

Ah okei, men det er jo drit kult:) Jeg kunne godt sett gresk eller tyrkisk fotball

Lenke til innlegg
Del på andre sider

novan.gif

I følge en venn av meg som er mye i Hellas om sommeren, så er norsk serie noe de følger med på der nede. Hvorfor vet jeg ikke.. Kanskje Frank Strandli satte et uforglemmelig inntrykk??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og en vennine kommer ca 1 til bergen på søndag, hvor skal folka møtes osv??

champion.

ligger på hjørne i den enden av torgallmenningen som ligger mot bryggen. ikke vanskelig å finne =)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

novan.gif

I følge en venn av meg som er mye i Hellas om sommeren, så er norsk serie noe de følger med på der nede. Hvorfor vet jeg ikke.. Kanskje Frank Strandli satte et uforglemmelig inntrykk??

Grunden til at de viser de norske kampene i Hellas er først og fremst fordi kampene er på oddsen. Det skal også legges til at de er fotballgale der nede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer og hive meg avgårde på bussen, og det blir min første reise med bussen.. Bruker det og bli stappfullt eller blir det okai plass og få litt shuteye?

Tenker jeg tar en feriedag fra jobben på Mandagen, men uansett vært greit og fått et par timer så man ikke svimer av når man kjører hjem fra Bekkestua :D

Blir spennende og dra alene, uten og kjenne noen i $$ fra før av da dette er første sesong som stående :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer og hive meg avgårde på bussen, og det blir min første reise med bussen.. Bruker det og bli stappfullt eller blir det okai plass og få litt shuteye?

Tenker jeg tar en feriedag fra jobben på Mandagen, men uansett vært greit og fått et par timer så man ikke svimer av når man kjører hjem fra Bekkestua :D

Blir spennende og dra alene, uten og kjenne noen i $$ fra før av da dette er første sesong som stående :)

En del pleier å være relativt "døde" etter kamp. Kommer seff annpå resultatet, men det pleier uansett å stilne ganske greit utover kvelden;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreløpig er det mer enn et dobbeltsete til hver i forholdt til hvor mange som er meldt på..

og det pleier ikke være noe problem å ikke kjenne noen, sett deg fra i midten av bussen eller enda lengre bakover, er der det som regel er mest liv, og der kommer du sikkert fort i prat med noen ...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da melder jeg meg på bussen, og har fyrt avgårde en mail om fridag på Mandagen..

Da satser vi på at dette blir bra :D

Ninja-edit: Det står ikke medlemsnr på mitt SS Medlemskort? Har ikke lagt merke til dette før nå, førte kun opp 0 som medlemsnr på Bussen og en bemerking slik at de som går igjennom skjønner hvorfor..

Endret av ReWrite
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Brann - Stabæk
  • Opprett ny...