Bendel 136 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Da melder jeg meg på bussen, og har fyrt avgårde en mail om fridag på Mandagen.. Da satser vi på at dette blir bra Ninja-edit: Det står ikke medlemsnr på mitt SS Medlemskort? Har ikke lagt merke til dette før nå, førte kun opp 0 som medlemsnr på Bussen og en bemerking slik at de som går igjennom skjønner hvorfor.. ReWrite : Glenn ? ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikki 759 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Hvem fler skal oppover med bussen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Jeg skal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Hvem fler skal oppover med bussen? Jeg har meldt meg på bussen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Da melder jeg meg på bussen, og har fyrt avgårde en mail om fridag på Mandagen.. Da satser vi på at dette blir bra Ninja-edit: Det står ikke medlemsnr på mitt SS Medlemskort? Har ikke lagt merke til dette før nå, førte kun opp 0 som medlemsnr på Bussen og en bemerking slik at de som går igjennom skjønner hvorfor.. ReWrite : Glenn ? ? Correctomondo.. Hvem er du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 PM er ofte en kjekk ting når man sjekker hverandre opp på et forum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 18. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 18. Mars 2009 (endret) Da melder jeg meg på bussen, og har fyrt avgårde en mail om fridag på Mandagen.. Da satser vi på at dette blir bra Ninja-edit: Det står ikke medlemsnr på mitt SS Medlemskort? Har ikke lagt merke til dette før nå, førte kun opp 0 som medlemsnr på Bussen og en bemerking slik at de som går igjennom skjønner hvorfor.. hmm.,. det er ikke bra.. send meg pm med navn og adresse.. så kan jeg finne ut av hva det er for deg... Endret 18. Mars 2009 av mharl Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Hvem fler skal oppover med bussen? Jeg har meldt meg på bussen. Jeg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rothar 0 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Billetene blir vel ikke utsolgt blir de? Hvis jeg stikker dit i morra, er det sjangs for at det er flere igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mharl 5 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Billetene blir vel ikke utsolgt blir de? Hvis jeg stikker dit i morra, er det sjangs for at det er flere igjen? tror ikke det skal være noe problem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Det vil jeg tro, da vi ikke klarte og fylle hele feltet til Brann - Stabæk i 2008 sesongen så tror jeg det neppe skjer nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nicken 4 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Jeg skal, sammen med Dag og Laila (daglish7 og Rodriguez her på forumet) Blir gøy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 18. Mars 2009 Del Skrevet 18. Mars 2009 Jeg er på bussen, med 1 eller 2 venninner.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Jeg er på bussen, med 1 eller 2 venninner.... Pimp.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Jeg er på bussen, med 1 eller 2 venninner.... Pimp.. Jeg vet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Er de over 16? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Eiko 28 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Kan vi håpe på en reprise på de eminente forhåndsanalysene av kampene på ss.no/stabaek.no i år også? Som vanlig tror jeg at vi vinner hvis vi får spillet til å flyte, men jeg er veldig usikker på om vi får til det - særlig hvis Brann bruker kjøtt-taktikken og spiller som TIL i fjor. Laget gir seg vel selv (med mindre en ny spiller kommer i dag), men jeg håper på plassbytte mellom Hoff og Palmi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Selvsagt, du kan få hun ene hvis du vil....din gris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
svensken 38 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Selvsagt, du kan få hun ene hvis du vil....din gris Da må du vel melde begge to på turen først... Kan bare se at en (evt ingen) av dem er påmeldt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kompis 0 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Flyr til bergen på lørdag. Skal prøve å psyke ut mest mulig av Brann supporterne på fotball puben på lørdagen. (kjenner noen av de fra før ). Er det noen flere blaa som kommer på lørdag ,er i bergen er det bare å møte opp!. Søndagen møtes vi på champion. Håper vi blir mange :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 19. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 19. Mars 2009 (endret) Flyr til bergen på lørdag. Skal prøve å psyke ut mest mulig av Brann supporterne på fotball puben på lørdagen. (kjenner noen av de fra før ). Er det noen flere blaa som kommer på lørdag ,er i bergen er det bare å møte opp!. Søndagen møtes vi på champion. Håper vi blir mange :-) fotballen er det kick off for brann fansen, så kan bli spennende dette, jeg å pæra skal iallefall dit, hvilke fly tar du oppover forresten? Endret 19. Mars 2009 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlueDream 4 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Kjedelig å ha alle tentamene neste uke... Så jeg går nok en gang glipp av Bergensturen. Men men God tur til alle som drar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Jeg har billetten til Brannkampen i boks takket være god service av Henriette. Noen som har oversikt over totalt antall solgte billetter ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kompis 0 Del Skrevet 19. Mars 2009 Del Skrevet 19. Mars 2009 Flyr til bergen på lørdag. Skal prøve å psyke ut mest mulig av Brann supporterne på fotball puben på lørdagen. (kjenner noen av de fra før ). Er det noen flere blaa som kommer på lørdag ,er i bergen er det bare å møte opp!. Søndagen møtes vi på champion. Håper vi blir mange :-) fotballen er det kick off for brann fansen, så kan bli spennende dette, jeg å pæra skal iallefall dit, hvilke fly tar du oppover forresten? Prøver å komme meg med Sk265 dep 1250 fra Gardemoen. Må jobbe noen timer først :-/. Heldigvis jobber jeg i selskapet så veien til flyet er ikke så lang :-). Har booket på Radisson frem til mandagen så dette blir nok bra og (slitsomt) he he... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 Tommy Skjerven dømmer kampen. Noen med stats på han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 Tommy Skjerven dømmer kampen. Noen med stats på han? han er hvertfall ikke norges beste dommer, det skal han ha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 HOLMVIK virker ikke å fått en god start. Kanskje han kommer tilbake snart? Svært få virker å ønske han på banen mot oss hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 Har noen tall på hvor mange billetter som er solgt til feltet vårt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ReWrite 0 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 Jeg har kjøpt en billett og er klar som et egg for maraton-busstur! Det er selvfølgelig akseptabelt og ta med øl på bussen? Right? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 243 Del Skrevet 20. Mars 2009 Del Skrevet 20. Mars 2009 Jeg har kjøpt en billett og er klar som et egg for maraton-busstur! Det er selvfølgelig akseptabelt og ta med øl på bussen? Right? Da må du ha med mye, det er lang tur! Neida, jeg skal ikke oppfordre til det. Men det er som de sier i den gamle ølreklamen som faktisk ligger ute på NRK sine sider; "Øl hører til! Øl ER godt!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå