Mikkel 1 800 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Drit fornøyd med de siste 35 min. og MiX er fantastisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Sitter igjen med en tom følelse nå...vi skulle faen meg hatt 6 poeng og 4-2 i målforskjell hvis dommerne hadde klart å dømme... Skal sies at vi var heldige i første omgang, men uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Her blir vi rundpult i en omgang, og det eneste jeg sitter igjen med etter kampen er unevnelig bitterhet over at vi ikke vant. Fyttihelvete jeg er lei av dommere som ikke ser og skjønner at bruk av hender i straffefeltet skal være straffespark. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Ja ett poeng etter å ha blitt rævkjørt en times tid er okej, men mener at vi skulle hatt alle tre spesielt etter at vi SKULLE ha STRAFFE og perleskuddet til Hoff var bare mm fra å gå inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 greit med poeng, men FUCK OFF SCHJERVEN. Nå er det bare å vente på at Fakiri skal forklare hvordan han holdt armene tett inntil kroppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Det er vennskapsprøve å sitte å se kampen sammen med en kompis som er Brann-fan! Fy faen!! Til pause tenkte jeg at vi burde være fornøyd med 1-1, men nå føler jeg meg litt snytt. Også skal det sies at det ikke er lett å spille Stabæk-fotball på det underlaget der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? KFL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? Et Lillestrøm-banner. Opp ned... Endret 22. Mars 2009 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Er det bare meg, eller er ikke Hoff å anse som verdens beste fotballspiller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? Et Lillestrøm-banner. Opp ned... hvorfor det? stjålet det eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? Et Lillestrøm-banner. Opp ned... hvorfor det? stjålet det eller? Hvorfor det? Fordi det er sykt badass:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 nei, vi lagde det som en hyllest til kfl, men dret oss ut og holdt det opp ned... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
peas on earth 10 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Er det bare meg, eller er ikke Hoff å anse som verdens beste fotballspiller? ikke verdens beste, men ble ihvertfall bedre og bedre mot slutten av kampen. håper han fortsetter sånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenHS 12 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Er det bare meg, eller er ikke Hoff å anse som verdens beste fotballspiller? Han er vel kanskje ikke kandidat til Gull-ballen, men han hadde da en god mulighet, om ikke annet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Er det bare meg, eller er ikke Hoff å anse som verdens beste fotballspiller? Hadde den gått inn skulle jeg diskutert det... iiiiiiiih. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dancin' Devil 0 Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Greit med uavgjort, selv om vi helt klart blir snytt for straffe. Vi klarer å spille bra når Brann spillerne er slitne og Huseklepp blir fyttet ned som ving. 1-0 målet til Brann kunne vært ungått hvis Keller hadde taklet Solli i stedet for å stå og se på at han tar ned ballen og skyter. I mine øyne er ikke Keller en forsvarsspiller, han burde spille høyre ving. Blir alt for lett driblet i forsvar. Hoff har potensiale, noe han viser i større grad utover i andre omgang, men fortsatt slurver han alt for mye. Synd med stolpeskuddet. Daigo var genial i superfinalen, men både mot LSK og Brann i dag så vi ikke mye til han. Diskerud gjør et nydelig innhopp og scorer, takk Gud! Henning Hauger er solid gjennom hele kampen. Er fornøyd med resultatet og andre omgang, men nå trenger vi snart en ny spiss! Endret 22. Mars 2009 av Dancin' Devil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rainz 18 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hoff er nok ikke akkurat verdens beste men hjalp noe mot slutten,og skuddet hans skulle gått inn. Men det underlaget der må ha vært som å spille på bobleplast. ikke lett å spille godt langsbakken da. veldig lite presisjon blant gutta våre i store deler av kampen. kjipt men underkaget har nok sitt å si. gress til 15 mill er visst ikke nok i bergen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hoff har dårlige touch så han sliter feilvendt og når han blir presset raskt. Rettvendt og med fart er han til tider meget meget god. Laget må bli flinkere til å sette han i slike situasjoner, og han må bevege seg riktig slik at han kommer rettvendt mest mulig... Men det blir feil å si at vi skulle vunnet fordi vi skulle hatt straffe, og hadde et stoleskudd. Brann hadde vel...fem-seks 90% sjanser. Bedre underlag og litt mer guts i duellspillet så er vi best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Faen, Schjerven kan brenne i helvete til evig tid, pluss tilleggstid. Hadde vært så deilig å rasket med seg alle tre poengene, bare Hoffs skudd hadde gått inn. Godt bytte, Daigo mot MIX. Daigo var alt for stasjonær og for lite produktiv i dag. Han hadde aldri vært der MIX var på skåringen. Etter opptelling av sjangser er vel ett poeng greit, men allikevel føles det surt :angry: . Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Merkelig nok så minner denne kampen meg veldig om fjorårets kamp i Bergen! Brann dominerte fullstendig i 1. omgang og vi tok mer og mer over etterhvert. I den siste halvtimen er vi det klart beste laget. Vi skulle så klart hatt en straffe. Det er kjedelig, men likevel skal vi ikke klage på 1-1 i denne kampen. Vi nyter godt av Steinar Nilsens elendige disponeringer av Brann-laget. Huseklepp ut på kant og Einarsson inn var en gave til oss. Ting å ta med seg, både positivt og negativt: + Henning gjør en glimrende defensiv jobb i hele kampen og er den som holder laget samlet. Samtidig er han den som tar de offensive initiativene utover i 2. omgang. Meget toneangivende i dag. + Diskerud kommer inn og gjør en solid opptreden. Han er mannen bak målet vårt fra start til mål ved å sette opp Hoff med en herlig flikk før han selv er på lengste stolpe. + Vi står distansen bra og er de som har mest å gi mot slutten. - Keller fortsetter der han slapp mot LSK. Er udugelig en mot en defensivt og har ikke stort å komme med offensivt. Faller ikke av når det ikke er press på ballfører og lar derfor løp etter løp komme igjennom på Branns venstreside. - Jeg mener fremdeles at midtbanen vår er dårlig proporsjonert. Vi har ingen kreativ offensiv midtbanespiller sentralt. Farnerud fordeler baller i bredden, men det er oftest ikke spesielt konstruktivt. - Vi sliter i kontringsfasen uten Alanzinho. Vi har ingen som kan føre ball i raskt tempo, slik Brann har i Huseklepp. Farnerud er heller ikke flink nok til å følge på i kontringsfasen. - Kobayashi sliter med det fysiske spillet og blir alt for ofte i veikeste laget. Gjør en kamp godt under middels. - Kanskje det mest bekymringsverdige er hvor mye vi sliter defensivt. Det blir ofte store avstander i lagdelene. Fireren gjør juniorfeil på juniorfeil, åpenbart fordi kommunikasjonen der bak er dårlig. Dette må det jobbes hardt med fremover! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hoff har vel enkelte gode ferdigheter, men gutten har jo mottak som en fjellvegg, og det har en tendens til å ødelegge potensielle overgangsmuligheter... Ellers synes jeg gutta hever seg godt etter pause, men førsteomgangen er ikke bra nok, rett og slett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hva slags banner var det vi holdt opp i starten av 2. omgang? Et Lillestrøm-banner. Opp ned... hvorfor det? stjålet det eller? Hvorfor det? Fordi det er sykt badass:P Siden visse innlegg plutselig er borte.. les her i stedet: http://www.kanari-fansen.no/debatt/showthread.php?t=14675 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
III 106 Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2009 (endret) Kom seg i annen omgang. Med flyt kunne det sågar blitt tre poeng. Men jeg sier det igjen: Skjerven - du er en ræva dommer! KFL-banner på tribunen, btw? God oppsummering, drazyc. Endret 22. Mars 2009 av III Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Diskerud gjør et nydelig innhopp og scorer, takk Gud! Dancin' Devil, har du bytta side? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 hyllest til vår nye samarbeidsgruppe, KFL. Sammen skal østlandet bli maktsenteret på tribunen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Hele laget hevet seg i 2. omgang, men jeg synes spesielt Høiland og Hoff hevet seg betraktlig. Fortsett sånn, så blir det bra. Rar følelse å være så skuffet over 1-1 når vi ble så til de grader overkjørt i første... Blir spennende å høre om Scherven forsvarer seg eller legger seg flat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Randers 40 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Jeg vil se MIX! Synsk ell?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
STB-Alltid 0 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Alt i alt greit med 1 poeng. Og veldig bra å se at Hoff kan..... Men Stabæk har endel å jobbe med enda! Første omg var en lidelse å se på! Men enda verre er det at norske dommere er så ræva - Stabæk har vel en optiker kjede som sponsor, kanksje en ide å tilby noen av dommerene gratis synstest?? På dette nivået går det ikke an å overse sånne episoder gang på gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 22. Mars 2009 Del Skrevet 22. Mars 2009 Lettet, men skuffet Isolert sett er 1-1 i Bergen et bra resultat, og når Brann tar ledelsen etter 4 min er det 1-1 et svært bra resultat. Var utrolig lettet over at det bare stod 1-0 til pause, og etterhvert som gutta fikk en annulert scoring (riktig dømt) og ikke fikk det andre straffesparket i år som de skulle hatt, var jeg redd for at kampen skulle dø ut med en 2-0 scoring til Brann. Likevel viser gutta en enorm vinnervilje og putter et mål, og er svært nær seiersmålet (selv om Opdal kanskje hadde hatt fingrene på den om den hadde gått inn? ). Sett under et, et helt greit resultat, men om vi kun ser på siste 15 min var det uflaks. Var skeptisk til at Risp ikke ble byttet ut i pausen med IAO, med gult kort og en Puseklepp i godt slag var det kanskje i overkant dristig? Videre kunne IAO i større grad gitt litt bank i duellene. Med dagens føre, hadde han sikkert gjort seg som targetmann på topp også... Hva sitter vi igjen med? 1. Gutta er godt trent og tar over kampen når pinglete Brannspillere må ut med kramper 2. Gutta viser en enorm vinnervilje, og utligner i 2. kamp på rad 3. Hoff er en venstre kant, ikke en spiss 4. Vi mangler fortsatt en spissmakker til Nannskog 5. Det er fritt frem for å bruke hånda når en spiller mot Stavæk 6. Dommerene har fratatt gutta 4 poeng, og Stabæk skulle ligget på 2. plass, bak Molde 7. Laget har en del å jobbe med på defensiv dødball. Karadas skal IKKE få stå alene etter corner (men det var et godt trekk å starte med 3-4 spiller en en klynge, hvilket medførte tellefeil og ikke-markerte Brannspillere) 8. God defensiv kontroll(?) I hvertfall kun et baklengsmål i snitt pr kamp. 9. Gutta takler også dårlige gressmatter som ligner mest lappeteppe, sydd med dårlige tråklesting, selv om det tok litt tid å venne seg til underlaget Fortsatt ingen grunn til å deppe. 10p hver 5. kamp gir 60p og såpass må man nok opp i for å kjempe om gullet. Med minst 2 seire i de neste tre kampene er man i hvertfall oppe på 8 p og har heng i tetkampen. De neste 3 kampene er forøvrig Odd (Hjemme), FFK (Borte), Molde (Hjemme). Bare det løsner litt mer offensivt, blir det bra dette her :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå