sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 På tide at en av de største stjernene som kom over fra Asker får sin egen tråd også. Har jo puttet mål i bøtter og spann for både Asker og landslaget. Får se hvordan det går nå som hun får konkurranse av både Moore og Pape. Hvis alle tre putter like mye som tidligere blir det mange målrike kamper. Skal man finne noe negativt med Wiik må det være at hun heier litt på et lag fra Skien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Skal man finne noe negativt med Wiik må det være at hun heier litt på et lag fra Skien. Hun heier vel ikke så mye på dem. Ikke mer enn rundt 1,98 skulle jeg tro... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Skal man finne noe negativt med Wiik må det være at hun heier litt på et lag fra Skien. Hun heier vel ikke så mye på dem. Ikke mer enn rundt 1,98 skulle jeg tro... Hun er unnskyldt hvis hun meldte seg inn i $$, men i utgangspunktet så det absolutt lov å heve øynebryn for sympatier med Odd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 15. Januar 2009 Del Skrevet 15. Januar 2009 Skal man finne noe negativt med Wiik må det være at hun heier litt på et lag fra Skien. Hun heier vel ikke så mye på dem. Ikke mer enn rundt 1,98 skulle jeg tro... Hun er unnskyldt hvis hun meldte seg inn i $, men i utgangspunktet så det absolutt lov å heve øynebryn for sympatier med Odd. Jeg tror samtlige av jentene som var der i går meldte seg inn. Og hun var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 9. Mars 2009 Del Skrevet 9. Mars 2009 Nettmøte am zehn Uhr http://www.tv2sporten.no/fotball/toppserie...icle2604335.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. April 2009 Del Skrevet 6. April 2009 Formoder hun var den som var best fornøyd med utfallet av Stabæk-Odd i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. November 2009 Del Skrevet 7. November 2009 Nettmøte am zehn Uhr http://www.tv2sporten.no/fotball/toppserie...icle2604335.ece Forutså du noe her? www.newsclick.de/index.jsp/menoid/2176/artid/11228212 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 7. November 2009 (endret) Del Skrevet 7. November 2009 (endret) Halvbra lag i Tyskland. Hadde 2483 på sesongens første hjemmekamp, men på de to neste har det vært 478 og 475. Er dette noe å trakte etter? Kampstart kl. 11 på en søndag kan vel heller ikke passe spesielt godt for et B-menneske? Endret 7. November 2009 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 8. November 2009 Del Skrevet 8. November 2009 Halvbra lag i Tyskland. Hadde 2483 på sesongens første hjemmekamp, men på de to neste har det vært 478 og 475. Er dette noe å trakte etter? Kampstart kl. 11 på en søndag kan vel heller ikke passe spesielt godt for et B-menneske? Wolfsburg er et av de lagene det er litt forventninger overfor. De tilhører ikke helt tetsjiktet, men kan komme seg dit. Merk at de slo sist sesongs nest beste lag Bayern München 4-0. og de har en landslagsspiller i Martina Müller. Så det er ikke noen pushover heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 Til Donn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 Til Donn?Tipper det heller er snakk om Camilla Huse. Wiik trenger nok å spille, men hun skal være for bra for Donn. Om hun er i Dubai, høres det ikke ut som om Wolfsburg-situasjonen gikk smertefritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. November 2009 Del Skrevet 13. November 2009 Huse? Vel, du burde vel ha mer peil enn oss der. Positivt at en nykommer satser offensivt i hvertfall. Husker jo sist de var oppe og hadde Super Hooper på laget. Dette passer vel bedre i de andre lagene-tråden. Ser i hvertfall som man kan sove bedre med tanke på Wolfsburg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 18. November 2009 (endret) Del Skrevet 18. November 2009 (endret) Ser i hvertfall som man kan sove bedre med tanke på Wolfsburg. Min feil. Her ser det ut som om Wolfsburg er veldig klare men Melissa tenker seg om og holder dem på pinebenken. Tror fort at Kovacs kan ha en avgjørende betydning for valget. Og at hun studerer i Norge. Endret 18. November 2009 av Two can play that game Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 18. November 2009 Del Skrevet 18. November 2009 Ser i hvertfall som man kan sove bedre med tanke på Wolfsburg. Min feil. Her ser det ut som om Wolfsburg er veldig klare men Melissa tenker seg om og holder dem på pinebenken. Tror fort at Kovacs kan ha en avgjørende betydning for valget. Og at hun studerer i Norge. Og at hun er under kontrakt i 13 måneder til... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Nja. Men dette kan bli en ny Lisa Marie Woods-greie (hun var også fanget av kontrakten), og da kommer dere nok til å måtte forvente dere ettårskontrakter fremover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Nja. Men dette kan bli en ny Lisa Marie Woods-greie (hun var også fanget av kontrakten), og da kommer dere nok til å måtte forvente dere ettårskontrakter fremover. Ikke sammenlignbart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 19. November 2009 Del Skrevet 19. November 2009 Nja. Men dette kan bli en ny Lisa Marie Woods-greie (hun var også fanget av kontrakten), og da kommer dere nok til å måtte forvente dere ettårskontrakter fremover. Ikke sammenlignbart Herregud, vi sammenligner jo bare når det er gunstig for oss selv såklart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 3. Desember 2009 Del Skrevet 3. Desember 2009 Ser fortsatt ut som Wolfsburg regner med å skaffe seg Wiik (i tillegg til Anna-Kaisa Rantanen). Regner med at folk i Stabæksystemet vet om dette, ellers er det jo en stygg sak hvis det er hold i dette. Ellers åpner jo det for ryktet om at Kvalsvik går til Røa, Thorsnes til Stabæk og Wiik til Wolfsburg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. Desember 2009 Del Skrevet 6. Desember 2009 Er hun lånt ut til Wolfsburg frem til sommeren? weltfussball.de presenterer i hvertfall henne som Wolfsburg spiller frem til juni. Stemmer dette, og hva får Stabæk ut av dette? Får vi evt. inn en erstatter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 11. Desember 2009 Del Skrevet 11. Desember 2009 Er hun lånt ut til Wolfsburg frem til sommeren? weltfussball.de presenterer i hvertfall henne som Wolfsburg spiller frem til juni. Stemmer dette, og hva får Stabæk ut av dette? Får vi evt. inn en erstatter? Godt spørsmål, men Wolfsburg-treneren tar henne nesten for gitt her.http://www.wolfsburger-allgemeine.de/Wolfsburg/WAZ-Sport/Uebersicht/VfL-Selina-Wagner-ist-eine-Gewinnerin-der-Hinrunde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Utifra hva jeg kan lese av Budstikka kan ting tyde på at Melissa forsvinner gratis også. Mest sannsynlig til Wolfsburg, men Malmö er visstnok inne i bildet også. I tillegg nevnes Røa, Kolbotn og Donn. Skulle hun prestere å velge den første klubben der risikerer vel HoS å få sin første kvinne på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 15. Desember 2009 (endret) Del Skrevet 15. Desember 2009 (endret) Hvis hun skulle forsvinne til en av de tre norske klubbene fatter jeg virkelig ingenting verdens ting. Men altså, hvis hun også skal få dra gratis, kan vi ikke bare droppe kontrakter da a? Regner med Rich har rett når han sier hun har kontrakt i et år til, men kontrakter for damene kan jo åpenbart brukes som dasspapir. Like greit å kjøre på som da vi spilte på barneskolen, hvor vi kunne bytte lag hvert frikvarter. Kan åpne for et ekstra spenningsmoment: Hvilke spillere har vi denne runden? Er litt redd for en slags omvendt Huseklepp-effekt av at vi slapp Solveig, plutselig kan jo halvparten av laget stå der og si "Hun fikk jo dra, hvorfor får ikke jeg?". Da står vi der. Endret 15. Desember 2009 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Hvis hun skulle forsvinne til en av de tre norske klubbene fatter jeg virkelig ingenting verdens ting. Men altså, hvis hun også skal få dra gratis, kan vi ikke bare droppe kontrakter da a? Regner med Rich har rett når han sier hun har kontrakt i et år til, men kontrakter for damene kan jo åpenbart brukes som dasspapir. Like greit å kjøre på som da vi spilte på barneskolen, hvor vi kunne bytte lag hvert frikvarter. Kan åpne for et ekstra spenningsmoment: Hvilke spillere har vi denne runden? Er litt redd for en slags omvendt Huseklepp-effekt av at vi slapp Solveig, plutselig kan jo halvparten av laget stå der og si "Hun fikk jo dra, hvorfor får ikke jeg?". Da står vi der. Dette er i så fall vikelig ikke bra! Det virker som om Toppserien er for mye full av tøv og tull hvis dette er tilfellet. Men hvorfor skulle hun evt velge å gå til en av de tre andre norske klubbene? Det er jo ingen av dem som kan tilby mer totalpakke enn det Stabæk kan tilby, det høres veldig rart ut. Er i så fall kontrakter i Toppserien så lite verdi på kan vi jo hente alle vi har lyst på vi også uten at det er noen som helst kontrakt å tenke på, dette virker skummelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Altså; Stabæk Fotball Kvinner sa klart at dersom Drømmen banker på, skal de ikke være vanskelige. Jeg tviler sterkt på at Drømmmen til Melissa Wiik er Kolbotn eller Røa, da hadde hun kunnet dra da Asker ble til Stabæk (da ble vel alle kontrakter reforhandlet). Det er vel for så vidt dét en Stabæk-kontrakt er til, å hindre at spillerne drar til andre norske klubber. Personlig synes jeg (og sannsynligvis mange andre) at Stabæk har optrått svært bra i denne saken, og forhåpentligvis velger andre klubber å følge eksempelet. PS: Drømmen pleier å bety: * Olympique Lynnais * LdB Malmö, Linköping, Umeå, Djurgården eller muligens Kopparberg/Göteborg. * Samtlige WPS-lag * Turbine Potsdam, Bayern München, FFC Frankfurt, Duisburg eller Wolfsburg Andre lag blir det i billigste laget å grine seg til å spille på. At Wiik holder Donn på gløtt er en høflighetsfrase. Dama skal til Wolfsburg, og Wolfsburg har allerede lagt planer med henne i et nytt super-angrep. Tror det meste allerede er avgjort. Imidlertid er det en ting jeg lurer på: Hvorfor flørter hun åpenlyst med andre lag? Er det ikke klokere å trå varsomt? Hvilket inntrykk har hun gitt til Stabæk-fansen utover året? Jeg synes dere stort sett snakker med Moore, Pape og Klaveness... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Jeg er for å gi folk sjansen dersom Drømmen kan bli en virkelighet, og jeg syns det er flott at klubben har en sånn filosofi. Jeg bare syns at det er forskjell på "å ikke være vanskelig" og å hive kontrakten i søpla når Wolfsburg banker på døren. Nå har jeg ikke spesiell innsikt i dameklubbenes økonomi i Tyskland, Sverige eller USA bortsett fra at den er bedre enn her, men siden dette åpenbart er Drømmen så forstår jeg jo at den sannsynligvis er mer enn bare LITT bedre. Da har jeg ærlig talt litt vansker for å tro at Wolfsburg ringer og sier "Guten tag, vi vil gjerne ha Melissa Wiik, men bare hvis vi får henne gratis!". Jeg skjønner selvfølgelig at det ikke kan være snakk om de aller største summene, men hvis da Stabæk hadde svart: "Dere vil ha en av toppscorerne våre? Gi oss et par hundre tusen (bare for å ta et tall, sett inn noe som virker logisk), så er det greit det". Hadde dette da vært å være vanskelige? Hvis ikke Wolfsburg er villige til å betale litt for en god spiller som er under kontrakt, vil de da egentlig ha henne så veldig mye? Selv en liten overgangssum ville jo vært kjærkomment på Stabækbudsjettet. Jeg bare syns det virker så bakvendt at med en gang det kommer klubber som kanskje kan betale litt for seg, DA skal vi slippe dem gratis mens de fortsatt er under kontrakt. Men for all del, Lykke til Melissa Håper du tar turen tilbake en gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Imidlertid er det en ting jeg lurer på: Hvorfor flørter hun åpenlyst med andre lag? Er det ikke klokere å trå varsomt? Hvilket inntrykk har hun gitt til Stabæk-fansen utover året? Jeg synes dere stort sett snakker med Moore, Pape og Klaveness... Fikk et veldig godt førsteinntrykk av Melissa, men hun har kanskje hatt tedenser til å sutre litt. Tenkte ikke så mye over det der og da, og siden en del ting vel var rettet mot Odden skulle man tro det ikke betydde så mye siden han forsvant. Liker ikke denne overgangen i det hele tatt rett og slett fordi det virker uryddig. Hun er under kontrakt, men har ikke lagt skjul på at hun har vært i kontakt med både Donn og Wolfsburg, og Donn var uten godkjennelse. Hvordan det var i forhold til Wolfsburg vet jeg ikke. Hvordan det er med Malmö vet jeg heller ikke, men håper at de først kom på banen etter at Stabæk hadde gitt sin "velsignelse." Jeg ser Solveig som et mye større tapt en Melissa, men Solveigs overgang virket handtert ryddigere. I tillegg var Solveig veldig flink til å snakke for seg i forbindelse med overgangen. Det samme kan man ikke si om Melissa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
lobben 15 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Eneste positive med dette er vel at vi kanskje slipper Kovacs neste sesong. Hvertfall lov å drømme! Men uansett... nå har vi mistet både Solveig og muligens Melissa på under 2 uker! Når kommer forsterkningene sier jeg bare... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Melissa flørtet også før forrige sesong, da var det snakk om at amerikansk lag som visstnok meldte interesse (ingen av mine kontakter kjente til det). Tror hun bare veldig vil til utlandet. Men har hun vært i kontakt med Donn, da? Trodde bare hun sa at hun ikke var negativ til forslaget... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Fikk i hvertfall inntrykk av at noen i Donn hadde snakket med henne, men så ble det jo kjapt stille fra den kanten når det kom frem at Stabæk ikke hadde gitt tillatelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Kanskje vi skal la være å polemisere mye rundt en situasjon der ingen av oss kjenner fakta. Hvis det har vært klumper i grøten visavis JAO, må jo Wiik nå vurdere på nytt med Roger F som ny trener. Stemmer det som @ringo skrev at RF kjører 433, kan det umulig finnes noe bedre alternativ for Lindy Melissa Løvbræk Wiik enn Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå