sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Desember 2009 Del Skrevet 15. Desember 2009 Odden forsvant jo ut døren for nesten en måned siden, og regner med at Melissa nok var klar over at han ville forsvinne, så hennes avgang har neppe noe med det å gjøre. Skal prøve å unngå og spekulere mer siden jeg nok ikke kjenner alle fakta, men man har jo sine tanker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Jeg klarte å være positiv vedr. Solvieg sin exit, men nå begynner det å bli litt i overkant. Hvis jeg fortsatt skal prøve å se positivt på situasjonen vil jeg si: Pape og Kristy er vel de viktigste spillerne fremme. Det kan åpne for SuperMario og, hold dere fast, Janne Stange i 4-3-3. Hun har vel mang en gang flørtet åpent med andre klubber mens hun er under kontrakt. Jeg sliter dog litt med å se verdien av å ha en spiller under kontrakt hvis man bare kan si "kake" og vips så er man løst fra kontrakten. Regner med at styret har gode argumenter som vi ikke er klar over. Hvis ikke er jo dette bare tull. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 16. Desember 2009 Del Skrevet 16. Desember 2009 Janne Stange gjorde sakene sine bra som angriper for Asker i semifinalen mot Team Strømmen. Det gjorde imidlertid ikke resten av laget, ettersom det ble exit. Spørsmålet blir vel hvem som skal spille venstre back. Line Hauge? Husker ikke i farten hvor hun vanligvis hører hjemme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 3. Januar 2010 Del Skrevet 3. Januar 2010 Melissa til Wolsburg: "den følelsen jeg hadde i Stabæk i år kommer jeg til å savne skikkelig!" Lykke til, og velkommen tilbake om halvannet år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 3. Januar 2010 Del Skrevet 3. Januar 2010 Rart dette først offentliggjøres nå, for det må jo ha vært klart ganske lenge. Uansett, vi ønsker velkommen tilbake, og "break a leg" som det heter når spillere går til andre klubber. Avskjedsintervjuet likte jeg svært godt. Takk for det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Rart dette først offentliggjøres nå, for det må jo ha vært klart ganske lenge. Uansett, vi ønsker velkommen tilbake, og "break a leg" som det heter når spillere går til andre klubber. Avskjedsintervjuet likte jeg svært godt. Takk for det. Hun redder seg litt inn igjen med det avskjedsintervjuet, så får vi nå se på om hun kommer tilbake. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Rart dette først offentliggjøres nå, for det må jo ha vært klart ganske lenge. Kontrakten ble skrevet under i tjueti en gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Rart dette først offentliggjøres nå, for det må jo ha vært klart ganske lenge. Uansett, vi ønsker velkommen tilbake, og "break a leg" som det heter når spillere går til andre klubber. Avskjedsintervjuet likte jeg svært godt. Takk for det. Nå må ikke du gå i den samme fellen som dine store forbilder i Torsdag Kveld fra Nydalen, Alz. Samme vitsen om og om og om og om igjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 4. Januar 2010 Del Skrevet 4. Januar 2010 Så lenge hun gikk til Tyskland er det greit, hadde hun valgt et annet norsk lag, ja da skulle hun fått høre det gitt. "Takk for det" kan ikke brukes ofte nok. Lykke til i Tyskland og lykke til den/de som skal fylle hennes rolle i SFK 2010. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 Melissa er gjest i Golden Goal på TV2 Zebra klokken 21 i kveld. Programmet går i reprise på moderkanalen i morgen kveld klokken 23.20. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 og hennes mann har sagt at han fortsatt skal reise opp til Nadderud for å se kampene. Kanskje han liker flere av damene våre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 og hennes mann har sagt at han fortsatt skal reise opp til Nadderud for å se kampene. Kanskje han liker flere av damene våre Og jeg som hadde tenkt å skrive at han er mer trofast enn henne, men den siste setningen der gjør meg litt skeptisk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 8. April 2010 Del Skrevet 8. April 2010 og hennes mann har sagt at han fortsatt skal reise opp til Nadderud for å se kampene. Kanskje han liker flere av damene våre Og jeg som hadde tenkt å skrive at han er mer trofast enn henne, men den siste setningen der gjør meg litt skeptisk. Han er agent for de rivaliserende toppserieklubbene. Han har som agenda å besudle jentene våre på samme måte som Bendix har befruktet halve Røa. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 8. Juni 2010 Del Skrevet 8. Juni 2010 Jeg snakket med Wiik etter gårsdagens cupkamp (som hun så sammen med Kovacs). Hun håpet å få spille for Stabæk igjen når profflivet var over 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stairs 1 614 Del Skrevet 12. Januar 2011 Del Skrevet 12. Januar 2011 Kommer tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2011 (endret) Kommer tilbake? Permanent retur - se det lar seg høre! Og Kovacs trenger vel en unnskyldning for å komme på flere treninger/kamper med Norges beste lag Edit: leif Endret 12. Januar 2011 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Januar 2011 Del Skrevet 12. Januar 2011 Godt å få tilbake en notorisk målscorer, og etter å ha lest (samt hørt) om Cecilie Pedersen i den senere tid tror jeg det er greit at vi ikke prøver å hente henne. Morsomt å se Melissa til helgen, og så blir det vel muligheter i rekord i offside denne sesongen med Både Klaveness, Moore og Wiik på banen. I tillegg til vinkeglade assistentdommere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2011 (endret) :D VELKOMMEN TILBAKE :D Det var ikke overraskende at hun kom tilbake, det gikk bare litt fortere enn det jeg hadde turt og håpe på. Steike, enda en som kan bli toppscorer i 2011 Endret 12. Januar 2011 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 15. Januar 2011 (endret) Taktløst å bruke Kovacs som eksempel på manglende fair play i dagens paneldebatt i Telenor Arena. Skivebom. Pinlig. Ville Opdal ha sparka ballen i eget mål hvis Kovacs var igjennom og falt sammen? GARANTERT ikke. Kovacs fulgte alle regler som finnes. Det er vel kun i barneidretten at spillet stoppes om en spiller skader seg selv. Dette er profesjonelle spillere. Har vi sett Hoftun score et selvmål som "fair play" etter å ha spolert en scoring for motparten ved å dra spissen i trøya? Goalgettere får spesielt røff behandling i hver kamp. Se her. Kovacs gjør akkurat som Carew mot Portugal. Det er Brann som har latt keeperen passere legesjekken, ikke Odd. At han detter på banen uten at det later til å være en alvorlig skade har da aldri vært grunn til at resten av spillerne skal slutte å spille? Handicapidrettt eller profesjonell fotball? Vurder selv. Opdal er frisk nok til å sparke heftig etter hælene til Kovacs: http://www.youtube.com/watch?v=j0KWa4EpZl0 Fant følgende artikler om episoden på ss.no: "Dette burde du gjort, Kovács!" Bergenser gir dårlige tapere et ansikt Skal fair play være at man spiller med samme forutsetninger - eller skal fair play være en slags sosialdemokratisk kamparena der målet er som "idealtid" var i gym på 70-tallet? Heldigvis klarte Klaveness å få fram at man "tar en for laget". Supportere vil ha spillere som virkelig blør for drakta, ikke spillere som lar være å score mot en motstander bare fordi motstanderen er svakere. Kovacs er en spiller jeg gjerne skulle sett i den fine mørkeblå drakta, akkurat som kjæresten. Wiik spilte ellers usedvanlig friskt i går, kvikkere og mer bevegelig enn hun virka i 2009. Dessverre manglet det litt presisjon i avslutningene, men hun skapte mye mot et solid Arsenal-forsvar. Endret 15. Januar 2011 av Alzheimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 17. Januar 2011 (endret) Del Skrevet 17. Januar 2011 (endret) Litt artig at du skriver om Kovacs i Wiik tråden Er enig i at Wiik er "friskere" enn tidligere. Hun blir viktig for oss i år. Så får vi håpe at vi får Kovacs med på kjøpet (for vi har vel ikke penger å kjøpe for). Ang. Fair Play: Det som irriterer meg er at NFF og media hele tiden snakker om fair play, men i realiteten gir totalt faen i det. Enten for de stå for det de sier og gi kort på *Uthaling av tid *Filming *Fake skader *Sabotasje ved å stille seg i veien på frispark osv -eller så får de slutte å mase om den dritten Det er heller ikke fair play at de største lagene får hjemmekamp 16. mai osv osv. NFF praktiserer kun Fair Play der det gavner dem selv Sorry Melissa for at du "druknet" litt i dette innlegget, DU VAR STRÅLENDE PÅ SØNDAG Endret 17. Januar 2011 av Bendix Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 17. Januar 2011 Del Skrevet 17. Januar 2011 Det fair play-arbeidet må konse på er: 1. Farlig spill (skade motspillere - Morten Fevang, Eirik Bakke, Heinz Müller) 2. Juks (Arild Sundgot, kampfiksing) Hva gjelder ting som sabotasje av spillet (uthaling av tida) er dette vanskelig å komme til livs. Gutta våre kjører jo sjøl dra ballen ned til cornerflagget når vi leder på overtid. Er det uthaling av spillet å spille midtstopper-midtstopper-midtstopper (Italia-Norge VM 1998)? Javisst. Skal man forby det? Nei synes jeg. Fair Play? Sabotere et frispark skal være gult kort (tror jeg). Møll korrigerer nok om jeg tar feil. Ønsker man at spillet skal stoppes uansett om en spiller blir skadet - javel, lag en regel som tilsier det da. Det sier seg selv at slike regler ikke kan etterleves. Sundgot ville jo ramle sammen hver gang LSK fikk en ball inn i egen 16-meter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alan 2 Del Skrevet 20. Januar 2011 Del Skrevet 20. Januar 2011 Er det noe nyhet om Melissa etter dagens kamp mot Nederland på La Manga? Hun var byttet ut etter 32 min ifølge fotball.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. Januar 2011 Del Skrevet 21. Januar 2011 Er det noe nyhet om Melissa etter dagens kamp mot Nederland på La Manga? Hun var byttet ut etter 32 min ifølge fotball.no Hun fikk to skikkelig kakk på samme hel i løpet av kort tid. Står over kampen i dag mot England, men ventes å være i full trening lørdag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Januar 2011 Del Skrevet 21. Januar 2011 Er det noe nyhet om Melissa etter dagens kamp mot Nederland på La Manga? Hun var byttet ut etter 32 min ifølge fotball.no Hun fikk to skikkelig kakk på samme hel i løpet av kort tid. Står over kampen i dag mot England, men ventes å være i full trening lørdag Puh.... Hun virket utrolig kvikk i Budstikka turneringen. Trener de tøffere i Tyskland? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 21. Januar 2011 Del Skrevet 21. Januar 2011 Det fair play-arbeidet må konse på er: 1. Farlig spill (skade motspillere - Morten Fevang, Eirik Bakke, Heinz Müller) 2. Juks (Arild Sundgot, kampfiksing) Hva gjelder ting som sabotasje av spillet (uthaling av tida) er dette vanskelig å komme til livs. Gutta våre kjører jo sjøl dra ballen ned til cornerflagget når vi leder på overtid. Er det uthaling av spillet å spille midtstopper-midtstopper-midtstopper (Italia-Norge VM 1998)? Javisst. Skal man forby det? Nei synes jeg. Fair Play? Sabotere et frispark skal være gult kort (tror jeg). Møll korrigerer nok om jeg tar feil. Ønsker man at spillet skal stoppes uansett om en spiller blir skadet - javel, lag en regel som tilsier det da. Det sier seg selv at slike regler ikke kan etterleves. Sundgot ville jo ramle sammen hver gang LSK fikk en ball inn i egen 16-meter. Jeg tror nok egentlig vi er enige. Hadde dommerne benyttet seg av reglene mot sabotasje av spillet (gult kort) i mer enn kampens siste 3 minutter hadde det ikke vært noe problem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Melissa ute resten av sesongen. God bedring Melissa, dette var utrolig trist ikke det vi trenger nå. http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/A-kvinner/2011/Melissa-Wiik-mister-VM/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 13. Mai 2011 Del Skrevet 13. Mai 2011 Det var faktisk skikkelig kjipt. Håper likevel hun rekker Stabæk - Røa. Og OL 2012. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 20. Mai 2011 Del Skrevet 20. Mai 2011 Møtte henne 17. mai med krykker. Hun var ved godt mot og vi ble vel egentlig enige om at hun kunne bli toppscorer i 2012. Men har hun kontrakt også neste år? Ofte signerer de jo for kun 1 år. Noen som har status over kontrakt, Rich? Det er vel uansett greit å se hvordan hun blir når skaden er leget. Noen ganger går det helt greit, andre ganger derimot.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Johnny 47 Del Skrevet 24. Mai 2011 Del Skrevet 24. Mai 2011 På frokostmøte idag, sa hun "at hun skulle være raskt tilbake, og spille fotball i mange mange år til!" Deretter la hun til det som egentlig er en selvfølge "i Stabæk!!" Hun skal visst nok også ha sagt til de andre på laget, at alle må igjennom en skade i karrieren, og at det var hennes tur nå. Så hun er ved friskt mot! Dessuten var hun uten krykker i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. Desember 2011 Del Skrevet 12. Desember 2011 På frokostmøte idag, sa hun "at hun skulle være raskt tilbake, og spille fotball i mange mange år til!" Deretter la hun til det som egentlig er en selvfølge "i Stabæk!!" Vel, hun har fortsatt ikke skrevet ny kontrakt, og har visstnok fått et fristende tilbud fra Amazon. Det er vel forøvrig ikke første gangen, men nå ville de ha henne inn i trenerteamet også. Litt pussig det med en spiller som fortsatt er ung. Ellers kan ting ha litt med hvor Kovacs havner, og det er visstnok ikke en selvfølge at det blir Stabæk. Regner vel med at hun vil bli, men det er vel grenser for hvor lenge Stabæk kan vente også hvis det drøyer med å få svar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå