ude 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Regner ikke med at Onkel Blaa på Telenor Arena har åpnet dørene enda, men antar at det blir vanlig opplading på Onkel Blaa på Bekkestua før kampen for SS supportere pluss muligens noen svensker!!?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Regner ikke med at Onkel Blaa på Telenor Arena har åpnet dørene enda,men antar at det blir vanlig opplading på Onkel Blaa på Bekkestua før kampen for SS supportere pluss muligens noen svensker!!?? Svenskene kjører eget opplegg på harrys i oslo hvis jeg ikke tar feil. Jeg kjører eget opplegg på blommenholm fra 11-12. Vel møtt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 Jeg kan høre med Blaa under dagens fredagspils. Håper å få svart her før jeg drukner i B-vitaminer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Januar 2009 Del Skrevet 23. Januar 2009 OB må jo være yppelig for ettekampenpilsene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå