Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Som med alle andre skuffet tempoet. Men det ene volley-skuddet var hårreisende! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Ja, takk! En ung spiller med såpass rutine og spillforståelse er et funn. Det var hans første kamp i dag, så det er vel ikke umulig at samspillet med Høiland kan bedre seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 turbo er ikke aktuell. det håper jeg jan jønsson ser Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Joda, tatt i betrakning at det er januar, første gang han møter medspillerne sine og med en kamp i beina fra i går synes jeg spillet stod til godkjent (+). Noen turboneger var han vel ikke, men han var flink til å plassere seg og ivrig på løp. Han spilte vel også i litt uvante posisjoner. Han har vel spilt mest venstreback og venstreving, her var det spiss og høyreving det gikk i. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 turbo er ikke aktuell. det håper jeg jan jønsson ser Er det konklusjonen din basert på 30 min i en treningskamp?? Kanskje Messi eller C.Ronaldo hadde vært noe for oss da..? Jeg synes han var positiv jeg, flink til å true bakrom og time løpene sine. Kom til et par gode avslutninger, og var ellers fornuftig og rolig med ballen. Mye å bygge videre på der, selv om jeg heller ikke synes han levde opp til kallenavnet sitt mtp. tempo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Man kan si hva man vil, men Askar var 10 ganger mer synlig (med positivt fortegn) enn Tømmernes.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 jeg sjekket litt rundt denne spilleren og fant et ganske bra mål http://webtv.tv2.no/webtv/?treeId=250&progId=267497 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Man kan si hva man vil, men Askar var 10 ganger mer synlig (med positivt fortegn) enn Tømmernes.... Helt enig!! Tømmernes minner meg om Andreas Strand (og det er ikke bra). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Står i Moss dagblad at han har fått tilbud om prøvespill i La Manga,men det er opp til moss om han får tillatelse eller ikke. blir nok ikke en dyr man. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Hepp, Skyter like godt med begge beina gjør han også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Så han var OK i kamp, hvordan var han på oppvarmingen (er det ikke på det grunnlaget Stabæk signerer spillere? ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Man kan si hva man vil, men Askar var 10 ganger mer synlig (med positivt fortegn) enn Tømmernes.... Helt enig!! Tømmernes minner meg om Andreas Strand (og det er ikke bra). Tømmernes er ikke god nok for Stabæk, ikke nå - ikke i fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. jan har potensiale, han hadde putta i dag hadde ikke vært for alan som nektet og spille ballen til han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Januar 2009 (endret) Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. Ja, men begge er/var dårlig. Endret 24. Januar 2009 av Stuart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. Ja, men begge er/var dårlig. Jan kommer, jeg lover Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 24. Januar 2009 Del Skrevet 24. Januar 2009 Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. Ja, men begge er/var dårlig. Jan kommer, jeg lover Jeg håper du har rett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. Ja, men begge er/var dårlig. Jan kommer, jeg lover Jeg håper du har rett. Jeg tviler!! På tide at klubben snart treffer på et kjøp av en ung og lovende goalgetter med selvtillitten i orden! Vi trenger en bra unggutt på topp som kan avgjøre kamper, og sorry ser ikke helt Tømmernes i den rollen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Tømmernes er helt forskjellig fra andreas stand, andreas var en spiss som var stor og stek og bare kunne heade. Ja, men begge er/var dårlig. Jan kommer, jeg lover Har sjæl også klokketro på at tømmer blir god en dag, med litt mer a-lags spill! På tema: Det virket som om Turboneger er en veldig smart spiller som skapte rom og gikk på gode løp, i tillegg til god teknikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Askar var et genialt kjøp! Det er jeg 100% sikker på. Har sett han to ganger på Melløs, og han har storspilt. I tillegg er han teknisk, rask og ung. Og han kan spille venstreback, vinstrekant og hengende spiss. Blir veldig overrasket hvis ikke Askar gjør en bra jobb i Stabæk-drakta. Endret 25. Januar 2009 av MagnusB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Turbonegeren kommer til å bli bra hvis han kommer til Stabæk. Med tanke på at de er i pengeknipe på Melløs så kan vi jo håpe. Hvis det er riktig at han bare er 20 år så må det jo være mulig å trene opp hastighet. For der mangler det litt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Askar var et genialt kjøp! Det er jeg 100% sikker på. Har sett han to ganger på Melløs, og han har storspilt. I tillegg er han teknisk, rask og ung. Og han kan spille venstreback, vinstrekant og hengende spiss. Blir veldig overrasket hvis ikke Askar gjør en bra jobb i Stabæk-drakta. Hold hestene, vi har ikke kjøpt han enda.. I første omgang er han bare på prøvespill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Hvis det er riktig at han bare er 20 år så må det jo være mulig å trene opp hastighet. For der mangler det litt. Han er 23 (født 1. oktober 85). Og hurtighet er i liten grad trenbart.. men små forbedringer kan man selvfølgelig håpe på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Hvis det er riktig at han bare er 20 år så må det jo være mulig å trene opp hastighet. For der mangler det litt. Han er 23 (født 1. oktober 85). Og hurtighet er i liten grad trenbart.. men små forbedringer kan man selvfølgelig håpe på. Hepp, Han kommer nok aldri til å bli kjapp nei, men han har en fantastisk spilleforståelse og den vil bli bedre. Dermed blir han enda bedre til å time løpene sine og kan kompensere litt for manglende hurtighet. Faen, knekten var jo spillbar nesten hele tiden. Han er en sånn type spiller som vi kan hive på når vi stanger mot en motstander og som kan skape litt liv og røre. Det trenger vi... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Jeg sier, "ja takk" til mer prøvespill for denne karen. Han ville ha ballen, var spillbar og utnyttet banebredden/bakrom godt. Jeg tror han har mer fart inne (han spillte kamp igår og det er januar folkens). Hoff var ikke akkurat et rakett igår heller. Det Janne må luke vekk er disse Christian Sund-vendingene hans... Noen av dere husker kanskje hva jeg sikter til? Han må tørre å utfordre en mot en i større grad. Men for all del, ta han med til La Manga og la han prøve seg mot bedre motstand og med toppet lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Han er jo ikke sein. vært på melløs noen ganger og gutten har over gjennomsnittet med hurtighet. så Moss start i cup kampen og der var han i fyr og flammer. Han kan spille endel roller også, beck begge sider samme med ving og sentral midtbane. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Han klarte seg OK i går, men heller ikke mer. Føler meg 99% sikker på at ham ikke blir signert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Hvis det er slik at Schelvis ikke vil ha ham, mens Geir Bakke som har trent ham i 2 år mener han er en mann for oss, blir han vel satt på første tog tilbake til Moss - tror jeg. Jeg synes uansett at 30 minutter i en treningskamp med 10 nye og ukjente medspillere på et nivå høyere enn du er vant til ikke på noen måte er egnet/tilstrekkelig som vurderingsgrunnlag. Sett fra en supporters ståsted ønsker jeg meg en bredest mulig stall og topp adeccoliganivå er nok bortimot hva vi har råd til før vi eventuelt får solgt lillemann til overpris. Jeg tror vi kan glemme å finne komplette spillere til overkommelig pris. Sånn sett er lillemann fremdeles en spiller som er langt fra komplett. Vi ønsker oss: Hurtighet Ballkontroll Pasningssikkerhet Plasseringsevne Luftstyrke Duellstyrke Rykk Samarbeidsevner osv. ...men får vi alt dette og mere til i samme spiller? Nei. Ikke i denne prisklassen. noen ganger skyter noen gullfuglen, slik VIF gjorde med Moa og DFH. Men underveis i prosessen har de skutt mye danglebær også. Jeg synes troppen vår er alt for tynn, og er positivt til det meste vi kan få tak i. Det er under 2 måneder til seriestart, og vi risikerer å miste både Alan og Daniel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MagnusB 3 Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Hvis det er slik at Schelvis ikke vil ha ham, mens Geir Bakke som har trent ham i 2 år mener han er en mann for oss, blir han vel satt på første tog tilbake til Moss - tror jeg. Jeg synes uansett at 30 minutter i en treningskamp med 10 nye og ukjente medspillere på et nivå høyere enn du er vant til ikke på noen måte er egnet/tilstrekkelig som vurderingsgrunnlag. Enig! Men jeg håper det er feil. Når Geir Bakke har trent han i 2år er det for dumt at det blir opp til Schelvis. Selv tror jeg Turbonegeren hadde blitt et smart kjøp. Endret 25. Januar 2009 av MagnusB Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Absolutt en spiller som er spennende. Synes han utmerket seg positivt i går mtp at han ikke kjenner gutta og spillestilen 100%. Hvis han blir en smule raskere og blir drillet grundig i stabæks filosofi/lærer guttene å kjenne er han kapabel til å kapre en fast plass i 11'eren. Noen som har oversikt over hva slags kontrakt han har i Moss, lønn osv? Finner dette for 2007: ASKAR, AMIN SOLEIMAN 1985 Moss inntekt: 256 171 formue: 0 skatt: 83 787 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Askar viste bra "fotballhode" og har mange gode egenskaper, men jeg tror ikke han kan bli mer enn stallfyll. Jeg ble overrasket over at han ikke var hurtigere. Liten, lett med tynne bein er jo vanligvis et tegn på at spilleren er rask. Det er han ikke. Vet ikke om vi burde kjøpe han. Han var flink til å skape bradde og det kan gi Daniel rom. Han kan jo også utvikle seg hos oss. Det gjør jo de fleste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå