@ringo 22 149 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Hvis det er slik at Schelvis ikke vil ha ham ...så blir han neppe Stabækspiller, dessverre... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Vet vi at Schelvan ikke er fornøyd med han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 25. Januar 2009 (endret) Selv tror jeg Turbonegeren hadde blitt et smart kjøp. Turbonegeren? Endret 25. Januar 2009 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Er visst kallenavnet hans i Moss.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Strengt tatt er det vel kun neger som passer til Askar... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Tusleneger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Han blir kalt Turbonegro faktisk.. ,men vi får se om han greier og overbevise Janne når dem er i La Manga da. Han er en kreativ spiller Stabek kan ha bruk for. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Er da ikke bestemt at han blir med? Eller har jeg missa noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Det er opptil Moss og i den situasjonen moss er i nå tror jeg dem ikke sier nei til at han kan dra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 Det er opptil Moss og i den situasjonen moss er i nå tror jeg dem ikke sier nei til at han kan dra. Det er vel mer opp til Stabæk om de skal ta med en spiller de ikke har tenkt å signere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fyren 0 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 står i Moss dagblad i et intervju med han etterpå at han har fått et tilbud om å være med Stabæk til La Manga og at det er opp til moss om han kan være med. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Januar 2009 Del Skrevet 25. Januar 2009 står i Moss dagblad i et intervju med han etterpå at han har fått et tilbud om å være med Stabæk til La Manga og at det er opp til moss om han kan være med. OK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Og Moss sier nei Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 Og Moss sier nei Han virker som en veldig fin type, litt det motsatte av Alan egentlig. Det klubben gjør er selvfølgelig helt riktig, han er fornøyd i klubben sin osv. Håper vi kjøper han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mortinhjata 0 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Halve Hovis trodde det var Ola Kamara da han ble byttet inn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 26. Januar 2009 Del Skrevet 26. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Halve Hovis trodde det var Ola Kamara da han ble byttet inn Det ble vel ikke akkurat noe bedre da at speaker ventet en halvtime med å annonsere byttet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Trodde nesten jeg var i Uganda fortsatt: Amin ikke død. Men det dreier seg altså om at Stabæk ønsker å se mer på Askar Amin etter La Manga. (PS - tyrannen Idi Amin er død) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sunshine 0 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 synes han gjorde en grei kamp. han spiller overalt bortsett fra midtstopper, og siden Janne er en trollmann blir nok Amin en suksess Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Husker det første jeg egentlig så av han var da han ble slått gjennom på venstresiden i IFK-kampen. Det første jeg tenkte da han ble regelrett løpt opp av IFK-backen var at jøssenavn, han var treig! Senere imponerte han meg med 2 gode avslutninger og veldig timede løp på høyrekanten. Egentlig litt rart at ikke venstrebacken på IFK skjønte at han lå der ute på krittlinja og lurte hele tiden. Men men, i disse harde tider sier jeg mer enn ja takk, vi trenger de forsterkningene vi kan få. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Palmi ble også løpt opp av han samme høyrebacken i første omgang. Så kan hende det var litt krutt i bena på han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Nå er vel ikke Palmi blant de raskeste heller da. Men det kan være det bare var backen som var god, som løp opp "Turbonegeren". Noen som vet navnet på ham, kanskje aktuell for kjøp? EDIT: Kan det være Adam Johansson? Endret 27. Januar 2009 av Fjodor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
-mads 0 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 Så bra! Hvor mye gikk han for? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Nå er vel ikke Palmi blant de raskeste heller da. Men det kan være det bare var backen som var god, som løp opp "Turbonegeren". Noen som vet navnet på ham, kanskje aktuell for kjøp? EDIT: Kan det være Adam Johansson? Erik Lund Høyreback er vel ikke det vi trenger mest, og han er vel neppe veldig billig heller. Endret 27. Januar 2009 av Dennis Iliohans leggskinn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mcmorten 0 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Halve Hovis trodde det var Ola Kamara da han ble byttet inn Det var jo solid Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nr.25 1 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Halve Hovis trodde det var Ola Kamara da han ble byttet inn Det var jo solid Over halvparten av de som var der var jo ikke interresert i fotball for 5 øre... Det var jo en familie-utflukt for de fleste! ( jeg klager ikke, de er de som fyller opp arenaen!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Halve Hovis trodde det var Ola Kamara da han ble byttet inn Det var jo solid Over halvparten av de som var der var jo ikke interresert i fotball for 5 øre... Det var jo en familie-utflukt for de fleste! ( jeg klager ikke, de er de som fyller opp arenaen!) He, he, Men man skal lete lenge etter bedre salgsargumenter for sesongkort på $$ feltet stoler eller ikke... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Januar 2009 (endret) -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena Godt mulig det var meg gitt Men til mitt forsvar så stod jeg nesten helt bak, og jeg sa det da han spilte på venstrekanten, altså var han et godt stykke unna. Endret 27. Januar 2009 av Fjodor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Januar 2009 Del Skrevet 27. Januar 2009 -"Han er jo HELT lik Somen, bare litt lavere" Hørt på Telenor Arena De ligner ganske mye, da.. Litt som sitroner og bananer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
piper 5 Del Skrevet 29. Januar 2009 Del Skrevet 29. Januar 2009 Er Amin helt avskrevet nå ? Eller er han fortsatt aktuell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå