Herman. 94 Del Skrevet 12. Juni 2010 Del Skrevet 12. Juni 2010 Så Røa-Lillestrøm på PCen i dag, etter det jeg så tror jeg Røa kommer til å være en sterk konkurrent for oss i år også. De kjørte fullstendig over Lsk i 2.omgang, mens 1. omgang var mer jevn. Lsk kunne kanskje ha ledet etter første omgang, men de sprakk fullstendig i 2. omgang! Er faktisk usikker om Lsk kommer til å ta medalje i år, tror heller at Kolbotn og Arna-Bjørnar kan få medalje. De vant jo 8-0 og 7-0, noe som viser hvor gode de er i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 13. Juni 2010 Del Skrevet 13. Juni 2010 Tja, jeg ble på ingen måte imponert over Røa i 1. omgang med unntak av Emilie Haavi. Lillestrøm hadde vel både en i tverrliggerene, samt noen gode redninger av keeper, og det var kanskje heller Lillestrøm som falt i kvalitet enn Røa som ble så mye bedre i 2. omgang? Men når det er sagt Røa vinner sine kamper. Har dog ikke de letteste kampene igjen før ferien med Klepp borte og Ørn hjemme. Dog kan man ji si det samme for oss med Ørn borte og Klepp hjemme! Arna Bjørnar virker solide med den ene storseieren etter den andre (har 26-1 på de siste fem), men er jo verdt å merke seg at laget har tapt mot de tre topplagene de har møtt (møter Kolbotn hjemme i neste runde), samt knepne seire mot middelhavsfarerne Ørn og Klepp. Det er faktisk de fire nederste lagene som har fått juling. Kampen i neste runde er forøvrig lagets siste på Arna Stadion. Helgen etter blir det kamp i "Parken." Ikke alle lag som takler en slik overgang me det første, men med Fløya som motstander skal det noe til. Forøvrig kan man jo notere at alle andre lag har tapt minst to kamper. Til gjengjeld er vi det eneste laget på øvre tabellhalvdel som har spilt uavgjort, og det er jo grunnen til at vi ikke har en grei ledelse (det var jo de uavgjorte kampene som ødela ifjor). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 25. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 25. Juni 2010 (endret) Røa spilte treningskamp mot Øvrevoll Hosle, som ligger an til å rykke opp til andredivisjon, i dag. Riktignok ikke full kamp, de spilte vel to ganger 20 eller noe sånt, men det endte 0-0. Var opptatt med kampforberedelser selv, så fikk ikke sett på noe særlig, men snakket med ØHIL-treneren etterpå, og han sa at Røa jo var best, men at ØHIL hang ganske bra med allikevel. Forøvrig spilte Janne Stange andre halvdel av kampen for Røa... Øvrevoll Hosle viser igjen at de virkelig har noe på gang, og målsetningen om Toppseriespill innen 2015 ser ut til å være fullt oppnåelig. Dette laget ligger altså på andreplass i tredjedivisjon, med åtte poeng ned til tredjeplassen, og det er de to beste som rykker opp. Juniorlaget ligger på andreplass i interkrets med åtte seire og ett tap (med fem poeng ned til Stabæk på tredje) og har samtidig spilt seg frem til kvartfinalen i NM. Samtidig har J16 sikret opprykk til interkrets fra høsten av, og kommet seg til 1/16-finalen i NM. Endret 25. Juni 2010 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juni 2010 Del Skrevet 28. Juni 2010 En god helg for oss. Storseier i Trondheim, og Røa avgir poeng mot Klepp i en kamp som visstnok var ganske jevn, men hvor Røa følte seg bortdømt. Vet dog ikke hvor mye vi skal legge vekt på det. Arna/Bjørnar viser at det er mot de dårlige lagene man er suverene. Tap mot allde de fire øverste viser at det laget ikke er gullkandidat. Neste runde har Røa hjemmekamp mot Ørn. Det blir nok seier, men Ørn viste tedenser mot oss, og kan straffe Røa om Røa har en dårlig dag. Lillestrøm har en tøff kamp mot Donn, men vil nok satse på å revansjere seg etter det forsmedelige hjemmetapet mot samme lag. Det er ihvertfall lov å håpe på uavgjort i disse kampene. Kolbotn hjemme mot Amazon er nok enkel match. Det samme er nok Arna/Bjørnar mot Fløya. Ser forøvrig at også den er satt opp på gamle stadion, så den nye er tydeligvis ikke klar før etter ferien. Det kan selvsagt være en fordel for oss med tanke på cupkampen i august at Arna/Bjørnar kun har en kamp på nye banen. Mange lag har en tedens til å slite de første kampene på ny hjemmebane. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 28. Juni 2010 Del Skrevet 28. Juni 2010 Verdt å merke seg er at Erika Skarbø brakk handleddet i gårsdagens kamp, og er vel således ute en stund. Det kan bety veldig mye for laget, og det kan utgjøre så stor forskjell at Fløya kan ha en mulighet til helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 28. Juni 2010 (endret) Del Skrevet 28. Juni 2010 (endret) Verdt å merke seg er at Erika Skarbø brakk handleddet i gårsdagens kamp, og er vel således ute en stund. Det kan bety veldig mye for laget, og det kan utgjøre så stor forskjell at Fløya kan ha en mulighet til helgen. Ser at det var Reidun Seth som kom inn for Erika når hun ble skadet. Hun har rutine så det holder men har jo også nettopp fyllt 44år. Endret 28. Juni 2010 av Hantro76 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 29. Juni 2010 Del Skrevet 29. Juni 2010 En god helg for oss. Storseier i Trondheim, og Røa avgir poeng mot Klepp i en kamp som visstnok var ganske jevn, men hvor Røa følte seg bortdømt. Vet dog ikke hvor mye vi skal legge vekt på det. Vel, i følge Klepp sine sider skal vi ikke legge vekt på det. Der mener man at Røa fikk en feil idømt straffe, og at det som står på Røas hjemmesider er sutring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 29. Juni 2010 Del Skrevet 29. Juni 2010 En god helg for oss. Storseier i Trondheim, og Røa avgir poeng mot Klepp i en kamp som visstnok var ganske jevn, men hvor Røa følte seg bortdømt. Vet dog ikke hvor mye vi skal legge vekt på det. Vel, i følge Klepp sine sider skal vi ikke legge vekt på det. Der mener man at Røa fikk en feil idømt straffe, og at det som står på Røas hjemmesider er sutring Uansett er det veldig godt å se at også Røa kan tape poeng mot andre enn topplag - de neste seks kampene deres er mot seks av de syv lagene som er nederst på tabellen, og med fjorårets Røa-som-alltid-drar-hjem-tre-poeng-mot-svak-motstand kunne vi fort ligget på andreplass med fem runder igjen. Nå tror jeg derimot stadig mer på gull. Når vi møter de forskjellige "topplagene" vet jeg ikke, men jeg tror heller ikke det blir avgjørende. Laget er såpass mye bedre at det er opp til dem selv om det blir tre poeng eller ikke. Eneste kampen hvor vi kan ha behov for å "ha dagen" er på Røa 25. september. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 29. Juni 2010 Del Skrevet 29. Juni 2010 De "store" kampene vi har igjen er: 04.09.10 15:00 Arna-Bjørnar Stabæk 25.09.10 15:00 Røa Stabæk 09.10.10 15:00 Stabæk Kolbotn 16.10.10 15:00 LSK Stabæk Dette blir en fantastisk høst med korte borteturer til Røa og Lillestrøm, samt hjemme mot Kolbotn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSeier 83 Del Skrevet 30. Juni 2010 Del Skrevet 30. Juni 2010 http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&mid=1120&id=5889768 Hadebra Lyn.. 8. div neste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 30. Juni 2010 Del Skrevet 30. Juni 2010 http://www.lyn.no/index.aspx?cat=1138&mid=1120&id=5889768 Hadebra Lyn.. 8. div neste Nå er ddet 4. divisjon som er laveste nivå, og det er jo der Lyn spiller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 30. Juni 2010 Del Skrevet 30. Juni 2010 http://www.lyn.no/in...1120&id=5889768 Hadebra Lyn.. 8. div neste Nå er ddet 4. divisjon som er laveste nivå, og det er jo der Lyn spiller Det er godt å se at det ikke bare er meg som innimellom rører med hvilket forum jeg er i.... Noen Lynspillere som kunne styrket 2. laget vårt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dandee 13 Del Skrevet 31. Juli 2010 Del Skrevet 31. Juli 2010 Siden jeg ikke hadde anledning til å reise til Tromsø denne helgen, tok jeg turen til Greibanen for å spane LGT-Røa. LGT åpnet friskt og ledet 1-0 en periode. Det virket som Røa var litt rustne etter ferien. Etterhvert startet maskineriet, og målene ble dundret inn. Emilie Haavi var som en illsint terrier i første omgang, og ble belønnet med mål. Satt å drømte for megselv om vi hadde hatt kombinasjonen Emilie Haavi og Lisa Marie Woods hos oss. Det hadde vært litt av et fyrverkeri. Røa var rett og slett overlegne på banen. Jeg ble dog ikke imponert av Kine Kvalsvik. Hun hadde noen gode løp, men avslutningen kom hun liksom aldri til. Uansett. Vår neste motstander LGT bør ikke tas for lett på. Jeg lot meg imponere av bl.a nr.10 Line Berntsen og nr 16. Ellen Wang. De kjempet, men ble (desverre) for små mot Røa. Mener å huske kampen endte 5-2. (mistet tellingen) Til info var ikke JS på banen, benken eller tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. August 2010 Del Skrevet 5. August 2010 Ikke helt uventet vil Christine Colombo Nilsen stå i mål de neste kampene for Arna/Bjørnar. Dvs. bla. cupkampen mot oss. Forøvrig har hun ingen planer om å fortsette karrieren. Hun er jo hele 28! år, og har hatt noen skader. Jaja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 5. August 2010 Del Skrevet 5. August 2010 Ikke helt uventet vil Christine Colombo Nilsen stå i mål de neste kampene for Arna/Bjørnar. Dvs. bla. cupkampen mot oss. Forøvrig har hun ingen planer om å fortsette karrieren. Hun er jo hele 28! år, og har hatt noen skader. Jaja. Hva er det som skjer i Lyon? er alle på vei bort? eller er det bare tilfeldigheter at 2 av spillerene kommer til norge nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. August 2010 (endret) Del Skrevet 5. August 2010 (endret) Ikke helt uventet vil Christine Colombo Nilsen stå i mål de neste kampene for Arna/Bjørnar. Dvs. bla. cupkampen mot oss. Forøvrig har hun ingen planer om å fortsette karrieren. Hun er jo hele 28! år, og har hatt noen skader. Jaja. Hva er det som skjer i Lyon? er alle på vei bort? eller er det bare tilfeldigheter at 2 av spillerene kommer til norge nå. At Colombo Nilsen kommer hjem til Norge er vel ikke så rart i og med at hun i tillegg skal legge opp. At Amelie valgte oss er en annen sak, men hun har jo spilt sammen med tre norske spillere (hvorav ingen av dem har spilt i Stabæk). Ellers er det vel slik at Herlovsen fortsatt er i Lyon, men mot sin vilje. Så at det kan være noe I Lyon også er mulig. Klubben er ikke kjent for å ha veldig god orden, og således er det vel det som kan hindre at vår svenske spiller blir klar til lørdag Endret 5. August 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Two can play that game 29 Del Skrevet 5. August 2010 Del Skrevet 5. August 2010 1. Lyon bytter trener, og det har skapt litt oppstuss. 2. At Amelie og Christine drar fra Lyon samtidig trenger ikke å ha en så himla vanskelig forklaring. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 5. August 2010 Del Skrevet 5. August 2010 Colombo Nilsen trente forøvrig med Stabæk idag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 5. August 2010 Del Skrevet 5. August 2010 Colombo Nilsen trente forøvrig med Stabæk idag. hmm, hvorfor trener hun med oss når hun nettopp signert en avtale med Arna Bjørnar?? Er det for at hun skal få mulighet til å bli litt ekstra godt kjent med laget de møter i cupens kvartfinale om snaue to uker??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. August 2010 (endret) Del Skrevet 6. August 2010 (endret) Colombo Nilsen trente forøvrig med Stabæk idag. hmm, hvorfor trener hun med oss når hun nettopp signert en avtale med Arna Bjørnar?? Er det for at hun skal få mulighet til å bli litt ekstra godt kjent med laget de møter i cupens kvartfinale om snaue to uker??? Eller at vi skal lære oss svakhetene hennes. Evt. kan det jo hende hun er så "uheldig" og skader seg når hun trener med oss. Litt mer seriøst så lot jo Arna Bjørnar Siri trene med dem i våres, så sånt sett er vel vi litt i gjeld til dem. Endret 6. August 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 6. August 2010 Del Skrevet 6. August 2010 Fløyas Anneli Giske er igjen ute med skade. Hun ble friskmeldt på tirsdag for deretter å ryke korsbåndet samme dag. Kan fort være borte frem til neste sommer. Synd for henne, og synd ved at det gjør det mindre sannsynlig at Fløya kan ta poeng fra vår(e) nærmeste konkurrent(er). På den annen side er det vel en del som kunne tenke seg laget ned etter kampene vi har hatt mot laget på Alfheim. Vi kan jo alltids håpe på dobbeltkamper i Bergen, Trondheim, Kristiansand, eller Stavanger neste år. Det er dog som å tro på Olsokgubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. August 2010 (endret) Del Skrevet 12. August 2010 (endret) Selv om den bare er halvspilt, begynner det allerede å skille seg ut to opprykksfavoritter, og, etter at de gikk på et tap mot serieleder Medkila sist helg, Vålerenga er ikke blant dem : 1 Medkila 28 2 Sandviken 26 3 Vålerenga 21 4 Manglerud Star 18 5 Fortuna 18 6 Sola 17 7 Fart 15 8 Voss 11 9 Grand Bodø 11 10 Orkla 10 11 Haugar 7 12 Alta 1 Finjords gamlelag virker heller ikke helt å ha funnet formen... Endret 12. August 2010 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 12. August 2010 Del Skrevet 12. August 2010 Medkila har forøvrig kun sluppet inn mål i to kamper. Hele fem mot Sandviken, men her sto ikke den ordinære keeperen. Uansett så tapte laget også ganske klart mot Fløya i cupen, så usikker på om det er veldig høy kvalitet. Stine Frantzen er derimot tilbake i gamleklubben, og det kan ha sitt å si. Jeg føler meg allikevel sikrere på at Sandviken rykker opp enn at Medkila gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 18. August 2010 Del Skrevet 18. August 2010 Nytt innlegg på dynamittbloggen. Diagnose Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Herman. 94 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Hva skjer hvis Øvrevoll/Hosle klarer å komme seg helt opp til Toppserien? De kan fort klare det, men det vil tidligst bli om 3 år;) De har en veldig god juniorstall! Vil noen heie litt på Øhil og mest på Stabæk, eller vil noen skifte favoritt lag? Det er vel mange som egentlig bor nærmest dem, håper vertfall ingen bytter favorittlag! Men det kan vel bli litt intressant med 2 lag med kanskje 1 km mellom arenaene! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 892 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Hva skjer hvis Øvrevoll/Hosle klarer å komme seg helt opp til Toppserien? De kan fort klare det, men det vil tidligst bli om 3 år;) De har en veldig god juniorstall! Vil noen heie litt på Øhil og mest på Stabæk, eller vil noen skifte favoritt lag? Det er vel mange som egentlig bor nærmest dem, håper vertfall ingen bytter favorittlag! Men det kan vel bli litt intressant med 2 lag med kanskje 1 km mellom arenaene! Jeg føler at det blir et lite problem for meg, i hvert fall... Har vært i klubben i 13 år nå, så ØHIL er jo egentlig min klubb. I tillegg jobber mamma i klubben, og jeg kjenner både treneren til damelaget og flere av spillerne. Jeg kommer jo til å håpe at Stabæk og ØHIL kommer på de to øverste plassene på tabellen, men hvem jeg heier mest på har jeg ikke tatt stilling til enda. Sannsynligvis blir det mest Stabæk, men gidder ikke å tenke så mye på det før lagene er i samme divisjon uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MLandmark 59 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Kommer ØHIL opp til Toppserien blir det min klubb innen damefotball. Selvfølgelig vil det glede meg når Stabæk vinner, men det blir ØHIL som blir "hovedlaget". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Er det i det hele tatt en kilometer mellom stadionene? Har omtrent samme utgangspunkt som Petter og Landmark, så merker at det er en problemstilling som gjør at jeg får vondt i hodet bare jeg tenker på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 25. August 2010 Del Skrevet 25. August 2010 Skjønner godt dilemmaet, Øvrevoll Hosle er jo så godt som rykket opp til toppserien allerede... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 25. August 2010 (endret) Del Skrevet 25. August 2010 (endret) Er det i det hele tatt en kilometer mellom stadionene? Mellom hvilke stadioner? Nadderud og Endret 25. August 2010 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå