Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Et ganske bra lag:

Spisser: Thorsnes, Mykjåland og Søndenå?

Midtbane: MB Johansen, Mienna, M Knutsen

Forsvar: Nordby, Giske, Ose?

Keeper: Lofthus

Har sett troppen til Røa, og den består av 19 spillere. Inkludert er Braavold Johansen, som skal ha lagt opp pga. skade, en gravid Mienna samt den godt voksne Edner Wæhler. Utenom disse er det mao kun 14 utespillere. Dog har man to keepere som begge kjemper om å sitte på benken i landskampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det var dette med å glede seg over våre motstanderes motgang:

Laget om inntil ganske nylig var vår erkefiende, Røa, klarte i dag et meget heldig bortepoeng mot middelhavsfarer Klepp. Det er ikke lenger noe å tvile på. Skipet har gått ned. Ingen å frykte der i gården lenger. Tror Røa skal slite veldig med å karre seg opp på øvre halvdel. ;)

Jeg tror jeg lar hatstempelet mitt gli over med Kveste-Giske til Per Bergs LSKKFK, som nesten er samme klubb som herrelaget. Det ligger det litt hat fra før. Det er jo godt å ha noe å bygge på. En ting har de hvertfall felles: de er begge kjøpelag. Så til de grader.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var dette med å glede seg over våre motstanderes motgang:

Laget om inntil ganske nylig var vår erkefiende, Røa, klarte i dag et meget heldig bortepoeng mot middelhavsfarer Klepp. Det er ikke lenger noe å tvile på. Skipet har gått ned. Ingen å frykte der i gården lenger. Tror Røa skal slite veldig med å karre seg opp på øvre halvdel. ;)

Jeg tror jeg lar hatstempelet mitt gli over med Kveste-Giske til Per Bergs LSKKFK, som nesten er samme klubb som herrelaget. Det ligger det litt hat fra før. Det er jo godt å ha noe å bygge på. En ting har de hvertfall felles: de er begge kjøpelag. Så til de grader.

Nå vet jeg ikke om hatet til Røa forsvinner av at de ikke lenger er noen utfordrer i kampen om seriemedaljer. Det er nok andre ting som betyr mer der. Har dog ikke noe problem med å kunne mislike Lillestrøms kvinnelag, men skal for min del en del mer til for å ta over for Røa her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette viser vel hvor jevnt det kan være i årets serie, og at man ikke vinner om man skrur ned noen hakk. Amazon er vel av svært mange tippet å være blant de to nederste, mens Lillestrøm skal være topp to. Røa og Vålerenga spilte uavgjort også (med dem tidligere Stabæk-spillere på banen), mens Arna/Bjørnar, Kolbotn og Sandviken vant med et mål.

Dermed Avaldsnes eneste lag uten poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og på andreplass i Toppserien, med et poeng mer enn regjerende seriemester:

Medkila!

Hva skjer'a?

Det kan du spørre om. Amazon tok i tillegg med seg et poeng hjem fra Bergen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi tippe neste serierunde:

Stabæk-Arna/Bj. Hjemmeseier

Medkila-LSKKFK Uavgjort

Vi vil da kunne ha en fiktiv (antatt normalresultat i hengekampene) tabell etter fem runder:

13 poeng : STB

12

11

10 poeng : A/B, Medkila og Kolbotn

9 poeng : LSKKFK og Avaldsnes

Ganske spesielt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caroline Knutsen har gitt seg med landslagsfotball. Jaja, hun kan jo si det på den måten, men med tanke på at hun nå er på rekruttlagene til Røa spørs det vel om hun hadde vært så aktuell for landslaget uansett (for litt spesielt å trekke seg to mnd før EM hvis man hadde vært aktuell der).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Røa vinner borte over Avaldsnes etter to mål av Mario! Kolbotn får med seg alle poengene i Grimstad, og Lillestrøm banker Klepp, mens Medkila og Vålerenga spiller uavgjort.

Etter at den tidligere fotballspilleren og styremedlem i Brann, Terje Risa tragisk døde under et sykkelritt i formiddag ble Bergens-oppgjøret utsatt. Han var også far til en spiller på A/B.Dermed har faktisk A/B tre hengekamper.

Endret av sexxes
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun fant forøvrig ut at Sofiemyr var stedet å være sammen med en tidligere Stabæk og Røakeeper. Klepp greide å karre til seg et poeng i Bergen. Kan vel bare takke og bukke for det.

Solveig har begynt å putte igjen, og er nå på en grei femteplass på toppscorerstatistikken. Trine er nå nummer 14.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Fascinerende at ingen lag skal klare å ta poeng fra LSKKFK heller - vi har nå seks strake seire, med store forventninger om en syvende i morra, uten at det har økt avstanden ned til bokstavkjekslaget fra stasjonsbyen noe som helst.

Man kan vel allerede nå ane at oppgjøret mot dem på Nadderud vil avgjøre alt. Om 4 uker fra i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avaldsnes stilte med 10 utlendinger i startelleveren sist kamp, og med ytterligere to på benken. Det var tydeligvis ikke nok, så man har anskaffet seg en brasilianer og en canadier til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
De andre lagene
  • Opprett ny...