Potter 2 494 Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2009 (endret) Noen som har sett draktdesignet ennå? Og er de nye draktene i salg før åpningskampen mot VIF eller før LSK eller senere? (designet over er bare et manipulert forslag) Veeeldig mørk mørkeblå...? Andre som synes det hadde vært fett om vi hadde hatt en sesong med lyseblaa retrodrakter? Endret 6. Februar 2009 av Potter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Andre som synes det hadde vært fett om vi hadde hatt en sesong med lyseblaa retrodrakter? Utvilsomt. Med "FAIR PLAY" på brystet hadde sikkert Lasse Bo blitt fornøyd og. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 6. Februar 2009 Del Skrevet 6. Februar 2009 Noen som har sett draktdesignet ennå? Og er de nye draktene i salg før åpningskampen mot VIF eller før LSK eller senere? (designet over er bare et manipulert forslag) Veeeldig mørk mørkeblå...? Andre som synes det hadde vært fett om vi hadde hatt en sesong med lyseblaa retrodrakter? NEI Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kre 0 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Ser dere spilte med navn på draktene i Superfinalen. Blir det navn på draktene deres i år likevel, eller var dette kun et blaff? Skal dere ha navn på draktene i år, skal jeg kjøpe en:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Ja, det skal være navn på draktene i år Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 256 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Ser dere spilte med navn på draktene i Superfinalen. Blir det navn på draktene deres i år likevel, eller var dette kun et blaff?Skal dere ha navn på draktene i år, skal jeg kjøpe en:) Du kunne jo fått navn på drakta selv om laget hadde spilt uten da.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kre 0 Del Skrevet 12. Mars 2009 Del Skrevet 12. Mars 2009 Du kunne jo fått navn på drakta selv om laget hadde spilt uten da.... Ja, men det hadde jo blitt "feil" Faen, nå må jeg kjøpe Stabæk-drakt:) Men skal være ord for min mann.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 5. April 2009 Del Skrevet 5. April 2009 Ja, det skal være navn på draktene i år Hvor langt kan navnet være? Hvem har det lengste så langt? Synes det er fint og ryddig med navn på drakta. Reklamen bør stå på buksa om den trengs. Vi ser jo stadig vekk i CL at noen bytter drakttrøya, men bukse har jeg ennå ikke sett noen bytte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. April 2009 (endret) Del Skrevet 5. April 2009 (endret) Noen som har sett draktdesignet ennå? Og er de nye draktene i salg før åpningskampen mot VIF eller før LSK eller senere? (designet over er bare et manipulert forslag) Veeeldig mørk mørkeblå...? Andre som synes det hadde vært fett om vi hadde hatt en sesong med lyseblaa retrodrakter? Hadde vært fett det! Kunne evnt bruk de som bortedrakttt Endret 5. April 2009 av msp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Joachim 2 Del Skrevet 5. April 2009 (endret) Del Skrevet 5. April 2009 (endret) Har mange gode minner med den drakten der i ung alder hehe. Hadde ikke vært meg imot, men burde vel være en spesiell anledning eller feiring for at den skal bli tatt i brukt. I 2012 burde vi ha en spesiell drakt for å feire 100 års jubileumet. Endret 5. April 2009 av Joachim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå