Gjest gladlaks Del Skrevet 12. November 2002 Del Skrevet 12. November 2002 Noen som har noe facts om denne bajasen? Er han venstrevingen vi har etterlyst? Mener å huske at han ble omtalt som "norges svar på Ryan Giggs" da han gikk fra Bærum til Lyn for en del år siden. Jææævlig rask ska' han være... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 12. November 2002 Del Skrevet 12. November 2002 Noen som har noe facts om denne bajasen? Er han venstrevingen vi har etterlyst? Mener å huske at han ble omtalt som "norges svar på Ryan Giggs" da han gikk fra Bærum til Lyn for en del år siden. Jææævlig rask ska' han være... Han bor på Gjettum, heldigvis, da MÅ han jo være god. Veit ikke mer enn at han spilte på Hønefoss i 2 år. Lennart Steffensen var jo også likson jææævlig rask... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 320 Del Skrevet 12. November 2002 Del Skrevet 12. November 2002 Må innrømme at John Kenneth Svendsen ikke var det første navnet jeg kom på som ny venstrekant. Men er han billig, gjør det jo ikke noe med litt konkurranse. Og bæringer tas jo alltid godt imot. Henrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. Februar 2003 Del Skrevet 24. Februar 2003 2 ting... John Kenneth er ikke Bærums gutt, han er fra Brøstabotn (eller no') Han har signert fra Bærum... Leste i budstikka i dag at han signerte for Bærum, men at han var litt skuffet over ikke bli enig med Stabæk. Har vel innsett at Stabæk har økonomiske problemer, men klarer vi ikke å tilby mer en Bærum? Gaute kommenterte tideligere at Svendsen var en spilleren han hadde lyst på... Etter det jeg kjenner til tilbød Stabæk ca 300 i året... Kanskje Finance Kreditt guttas hemlige hjemmested for penger heter Bærum Sportsklubb, de var jo nesten konkurs for ikke så lenge siden. Noen som tipser Økokrim ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 25. Februar 2003 Del Skrevet 25. Februar 2003 Jeg ser ikke noe poeng i å hente inn en kar med lite potensiale (halvgammel) som er marginalt bedre enn Samir. Sikkert raskere, men man skal ha andre ferdigheter også. Merittlista til Svendsen imponerer ikke. Det holder ikke at han er forholdsvis billig. Hva skal vi med to jevngode venstrekanter? Skal vi først kjøpe spillere så må det være folk som er betydelig bedre enn de vi har, og som vi er sikre på at glir godt inn i miljøet vårt. Jeg mener derfor at lista bør ligge på en venstrekant av kaliber John Arne Riise. Ellers er det ikke mange gode norske venstrekantspillere. Da må vi kikke utenlands, og det er et marked vi ikke er så attraktive i. Sikkert litt fatalistisk, men jeg tror vi skal roe ned maset om nye spillere nå. Om et halvt år er spillermarkedet enda mer spennende for klubber som trenger spillere. Det gjelder å ha litt is i magen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg