Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå som setesaken er tapt, er det noen som vet hva prisene for sesongkort/billetter blir for oss i SS og hvor vi evt. skal stå/sitte? Eller blir det fri seating?

Ambisjonen må jo være tilskuerrekord mot Røa...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvinnefotball er jo per def. fra NFF familieidrett og der er det ikke lov å stå på kamper. Så blir trist i begge ender denne ståinga...

Forbud mot ståplasser eller forbud mot å stå generelt? Regner med at du mente det siste, men har et ørlite håp om at du mente det første :)

Men jeg lurer også på hvordan det blir med sesongkort. Får vi som har $$ sesongkort tilbud om et annet, enn de som sitter på Canal Digital på TA og flere slike saker?

Hvilke tribuner vil bli tatt i bruk er noe annet og! Blir det Mix tribune og havner bortesupporterne i kikkertsvingen :lol: ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvinnefotball er jo per def. fra NFF familieidrett og der er det ikke lov å stå på kamper. Så blir trist i begge ender denne ståinga...

De fleste toppserielagene har vel neppe sitteplasser i særlig antall på sine anlegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det viktigste for NFF er vel at det er skikkelig sikring mellom lagenes suppertergjenger :o hi hi.

Mener det var snakk om slike sikkerhetstiltak på føyka sist sesong. Håper jeg tar feil, det ville jo vært komplett idioti. Rich, hjelp meg her er du snill. Du vet jo nesten alt om det meste, især innen NFF verden.

Uansett går Nadderud fra å være en dårlig arena for Tippeligaen til å være en super arena for Toppserien kvinner

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knutta gjør bare et desperat forsøk på å være morsom.

Det er selvsagt ikke noe forbud mot å stå på kampene i Toppserien. Problemet til de fleste klubbene er heller å hoste opp det minimalt påkrevede antall sitteplasser.

Familiekonsept tanken er noen den enkelte klubb velger - og fasit så langt er jo at kjører du familiekonseptet så ender du opp med at alle på tribunen er i familie med de på banen.

Derfor har Stabæk valgt en annen tilnærming. Fotball er fotball.

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det de forespeilet oss igår er ihvertfall helt genialt!

Og det er?

Det er ikke alle som faktisk hadde mulighet til å komme, selv om man gjerne hadde villet...

Hvis vi får det som vi vil blir det vel Q (jeg tror ikke på et setefritt felt der, da må noen ta på seg jobben med å skru. Det var vanskelig nok med herrelaget). Og det er kjekt, når det er halvtomt på nadderud skal vi ihvertfall ha gode plasser under tak.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og kun 100,- for sesongkort for oss SS ere.

Det er så billig at de nesten undergraver sin egen underholdningsverdi.

Tror det er veldig lurt av dem å gi oss de beste og billigste plassene. Mer liv = flere folk på kamp neste gang = mer penger i kassa

Men som flere var inne på er fallhøyden stor.

Jeg gleder meg til å være med å bidra til å gjøre dette til noe stort. Bidra til å starte en ny epoke i kvinnefotballens historie. Får vi dette til er det akkurat det vi gjør, skriver historie med posistivt fortegn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knutta gjør bare et desperat forsøk på å være morsom.

Det er selvsagt ikke noe forbud mot å stå på kampene i Toppserien. Problemet til de fleste klubbene er heller å hoste opp det minimalt påkrevede antall sitteplasser.

Familiekonsept tanken er noen den enkelte klubb velger - og fasit så langt er jo at kjører du familiekonseptet så ender du opp med at alle på tribunen er i familie med de på banen.

Derfor har Stabæk valgt en annen tilnærming. Fotball er fotball.

Prøver faktisk ikke å være morsom, ettersom jeg har vært på en del kvinnelige cupfinaler som askersupporter de siste årene. Der har vi blitt jaget bort, fratatt flagg og drakter og sist gang vi var der blitt eskortert ut av politiet etter beskjed fra kåfjord før første omgang var halvspilt. Ulovligheter? Stå oppreist og synge. Hele Hovedtribunen på bislett som var inndelt til asker (andre siden røa) begynte å synge at vi måtte få bli mens 10 politifolk dro oss 7 ut av stadion og kastet oss ut.

På banketten etterpå satt to av gutta seg ned på hver sin side av herr kåfjord og og skjelte han ut for den gjennomgående oppførselen mot folk som lagde liv på kvinnekamper og han ytret da faktisk nøyaktig det som jeg har beskrevet. Mener tilogmed han prøvde å innføre det på landskamper, men kanskje det også er en spøk? ikke vet jeg

Endret av knutta
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss-a-meg

Jeg håper fremdeles dette er en spøk, hvis ikke bekrefter dette bare følgende.

Mektige idrettsorganer består av gamle utdaterte tullinger (med unntak av Loe), se bare på IOC snitt alder på 105år eller deromkring.

At Kåford ikke ser fotballens beste er ikke så rart, mannen har jo ikke syn, det ser ut som han ikke har sovet siste 50 år. Hengeposene han har rundt øynene dekker jo nesten hele trynet hans

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke bestride denne historien.

Konstaterer bare at jeg - när jeg er NFF-delegat forholder meg til et regelverk som sier noe helt annet. Delegaten er NFFs ansvarlige paa kampene og overordnet selv Kaafjord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konstaterer bare at jeg - när jeg er NFF-delegat forholder meg til et regelverk som sier noe helt annet. Delegaten er NFFs ansvarlige paa kampene og overordnet selv Kaafjord.

Et meget godt og diplomatisk svar Rich, akkurat som ventet.

Når Kåfjord skal gå av kan du jo ta over hans plass, evt ta over etter Loe (med betaling) og la ha overta tronen.

Det hadde vært kult om vi hadde fått over 2000 tilskuere. Samtidig er det viktig å akseptere at en del ikke kommer på kampene av forskjellige årsaker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et meget godt og diplomatisk svar Rich, akkurat som ventet.

Når Kåfjord skal gå av kan du jo ta over hans plass, evt ta over etter Loe (med betaling) og la ha overta tronen.

Det hadde vært kult om vi hadde fått over 2000 tilskuere. Samtidig er det viktig å akseptere at en del ikke kommer på kampene av forskjellige årsaker.

Men, jeg kan jo ikke garantere at alle NFF-Delegater ikke lar seg paavirke til aa avike fra regelverket hvis noen andre paa VIP-tribunen klager paa ett eller annet. Jeg setter personlig min äre i aa henvise til regelverket, minne folk paa at de har stemt for, og anbefale dem aa foreslaa regelending paa neste fotballting hvis det er noe de ikke liker.

(faen finner ikke ut av tastaturet paa PC'n til Makka)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten så man har lyst til å se Kåfjord knipse en sneip i den kruttønna $$ er nå. Om han refser oss for å lage liv i toppserien gleder jeg meg til å lese de fire daglige ss.no-artikklene, og følge fotballens Valla-sak i ukesvis.

Det hadde vært bra med noen artikler på nettsidene våre ja. Mer og mer info går på forumet, mens det blir færre artikler på:

stabaek.no (siste 6/2-2009)

ss.no (siste 4/2-2009)

Forumet derimot er det mer fart i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sesongkort/billettpriser for SS
  • Opprett ny...