palau 0 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Er det riktig at: - det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Er det riktig at:- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Tipper det ikke er mulig å kjøpe billetter til de feltene før sesongkortsalget roer seg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Fy svarte som jeg gleder meg til denne kampen! Tror(kanskje mest håper ) at vi har 1/2 forsterkninger inne til denne kampen. Håper det kommer mange for å se en nesten ferdig Hangar. Kanskje vi kan håpe på enda flere, enn mot IFK. Hadde vært gøy om det kom noen barter for å se på og, slik at det blir litt prestisje rundt kampen Satser foresten på en 3-1 seier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Er det riktig at:- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Billettservice har vært diskutert omgående i Hangar'n-tråden, tror jeg det er. Du får jo ikke lov til å velge seter selv, så du får automatisk de billettene som BS anser som "best", og i deres øyne er første rad best! Stikk innom Stabæk-butikken, så får du nok velge billett fritt! Jeg går ut fra at det blir reserverte plasser til denne kampen? Mot IFK var jo ikke setenumrene på plass ennå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
alan_magic 0 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Er dette første kampen det er offisielt åpent, eller blir det restriksjoner som sist? Kommer vel neppe mer enn 2-3000 og knapt nok det? Lov å håpe på noen nye signeringer innen kampen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 9. Februar 2009 Del Skrevet 9. Februar 2009 Det står seteplass på billettene, selv på Support sine. Vi har forøvrig solgt 3 billetter til feltet vårt. Jeg og to kompiser. Bør folk kanskje ta en tur i butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 Jeg går ut fra at det blir reserverte plasser til denne kampen? Mot IFK var jo ikke setenumrene på plass ennå. samma faen! vi står akkuratt hvor det passer oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 10. Februar 2009 Del Skrevet 10. Februar 2009 vi står akkuratt der det passer oss.. uansett nr eller ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. Februar 2009 Del Skrevet 24. Februar 2009 Stabæk tester ut buss til kamp til RBK-kampen. Siste salgsdag for bussbilletter i dag, ifølge Stabak.no. Har vært merkelig lite snakk om denne kampen til nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 24. Februar 2009 Del Skrevet 24. Februar 2009 Går kampen på tv eller webtv? Finner ikke prgrammet for TV2Sumo. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 24. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 24. Februar 2009 (endret) Den er oppført på kamper som vises på SUMO (trykk på se kampene til venstre) Endret 24. Februar 2009 av BlaaDrømArena Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 249 Del Skrevet 24. Februar 2009 Del Skrevet 24. Februar 2009 Onkel Blaa skal visst selge bussbilletter (120 stk) til 100 spenn, inkludert 04 liter øl. På kampdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PontusFan 51 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Det står seteplass på billettene, selv på Support sine. Vi har forøvrig solgt 3 billetter til feltet vårt. Jeg og to kompiser. Bør folk kanskje ta en tur i butikken? Kjøpte 5 billetter i går og det så ikke ut som om mange billtter var solgt - er det noen som vet hvor mange har blitt solg så langt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MrKaizer 93 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Det står seteplass på billettene, selv på Support sine. Vi har forøvrig solgt 3 billetter til feltet vårt. Jeg og to kompiser. Bør folk kanskje ta en tur i butikken? Kjøpte 5 billetter i går og det så ikke ut som om mange billtter var solgt - er det noen som vet hvor mange har blitt solg så langt? med andre ord jeg får tak i billetter i morra^^ er vell litt vell treg, men bedre seint enn aldri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MSL 215 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Er det riktig at:- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Første er rad er, etter hva jeg hører, 2m + over banen, så jeg ville tro det er kurrante plasser... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Er det mulig å kjøpe i døra, eller går alt salg via Stabæk-butikken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 25. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 25. Februar 2009 (endret) Er det mulig å kjøpe i døra, eller går alt salg via Stabæk-butikken? Hvis jeg var deg ville jeg tatt meg en tur innom "Praktisk info"-tråden, nærmere side 41 (ja, du kan kjøpe usolgte billetter i døra) Endret 25. Februar 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Er det riktig at:- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Første er rad er, etter hva jeg hører, 2m + over banen, så jeg ville tro det er kurrante plasser... Det er knallplasser faktisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 25. Februar 2009 Del Skrevet 25. Februar 2009 Er det riktig at:- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen? - kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig? Billettservice hevder dette.... Første er rad er, etter hva jeg hører, 2m + over banen, så jeg ville tro det er kurrante plasser... Det er knallplasser faktisk! F, M og N var vel i utgangspunktet sperret for kjøp via Billettservice for at de med sesongkort med forkjøpsrett skulle få kjøpe sine billetter først. Fristen for de var på mandag, og jeg var innom Stabækbutikken i går og kjøpte billett på felt M, men det ser fortsatt ikke ut som om det er åpnet for kjøp på disse via Billettservice. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Spennende test! Rosenborgs lag ser iallefall på papiret meget sterkt ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 26. Februar 2009 Del Skrevet 26. Februar 2009 Må jeg vise sesongkortet ved døren på FA? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Fikk nettopp høre at Onkel Blaa ikke kommer til å vise kampen ikveld. Det mener jeg er håpløst, det er en Stabækpub og burde vise alle Stabækkampene som sendes på tv/webtv. Sportspub? Neppe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Oppstilling i følge Budstikka: Jon Knudsen Jon Inge Høiland - Morten Morisbak Skjønsberg - Fredrik Risp - Tom Stenvoll Christian Keller - Pontus Farnerud - Henning Hauger - Daigo Kobayashi Espen Hoff - Daniel Nannskog Vi trenger virkelig en spiss til altså.. Skulle gjerne sett Hoff på venstre kant, Daigo på høyre kant og Keller inn for Høiland. Men vi skal vel klare å banke fra oss med dette også Endret 27. Februar 2009 av PhunxZtar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Fikk nettopp høre at Onkel Blaa ikke kommer til å vise kampen ikveld. Det mener jeg er håpløst, det er en Stabækpub og burde vise alle Stabækkampene som sendes på tv/webtv. Sportspub? Neppe. Kampen vises på TA. - Be there. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 883 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Vi begynner vil å ane konturene av en første-11er her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Fikk nettopp høre at Onkel Blaa ikke kommer til å vise kampen ikveld. Det mener jeg er håpløst, det er en Stabækpub og burde vise alle Stabækkampene som sendes på tv/webtv. Sportspub? Neppe. Har akkurat snakket med Mr. Onkel Blaa og har følgende info: Onkel Blaa ønsker i likhet med Styret at flest mulig går på kamp. De har derfor satt opp 2 busser. 1x kl 18:00 1x kl 18:30 Pris 50,- Hvis det viser seg at mange heller vil være på Onkel Blaa, kan de vise kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Billettene selges etter Førstemann til mølla prinsippet. Sted Onkel Blaa Tid 13:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Vi begynner vil å ane konturene av en første-11er her. Det gjør vi helt sikkert. MEN ta en titt på benken: Iven Austbø Thomas Rogne I. A. Olsen Palmi Palmason Mikkel Diskerud Torstein Andersen Aase Har vi egentlig så mye andre valg enn å stille med de 11 vi gjør? I bakhånd har vi Tømmernes, Hedenstad, Andersson, Segerstrøm, Gromstad. Benken vår er ikke akkurat veldig sterk. Jeg tipper at vi kan se en ganske annen startoppstilling etterhvert bare vi får inn en spiller til. En god spiss eller ving til forandrer nok på hele den 11eren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soss 0 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? Hva skjer egentlig med Jan Tømmernes, er han skadet eller er han for dårlig? ser han ikke er på benken engang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå