Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det riktig at:

- det ikke er billetter i salg på L M N O til den kampen?

- kun er 1.rad på F feltet (drittdårlig å se fotball derfra) som er ledig?

Billettservice hevder dette.... :unsure:

Tipper det ikke er mulig å kjøpe billetter til de feltene før sesongkortsalget roer seg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy svarte som jeg gleder meg til denne kampen! Tror(kanskje mest håper :unsure: ) at vi har 1/2 forsterkninger inne til denne kampen. Håper det kommer mange for å se en nesten ferdig Hangar. Kanskje vi kan håpe på enda flere, enn mot IFK. Hadde vært gøy om det kom noen barter for å se på og, slik at det blir litt prestisje rundt kampen :)

Satser foresten på en 3-1 seier ;)  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det riktig at:

Billettservice har vært diskutert omgående i Hangar'n-tråden, tror jeg det er. Du får jo ikke lov til å velge seter selv, så du får automatisk de billettene som BS anser som "best", og i deres øyne er første rad best!

Stikk innom Stabæk-butikken, så får du nok velge billett fritt!

Jeg går ut fra at det blir reserverte plasser til denne kampen? Mot IFK var jo ikke setenumrene på plass ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står seteplass på billettene, selv på Support sine. Vi har forøvrig solgt 3 billetter til feltet vårt. Jeg og to kompiser. Bør folk kanskje ta en tur i butikken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det står seteplass på billettene, selv på Support sine. Vi har forøvrig solgt 3 billetter til feltet vårt. Jeg og to kompiser. Bør folk kanskje ta en tur i butikken?

Kjøpte 5 billetter i går og det så ikke ut som om mange billtter var solgt - er det noen som vet hvor mange har blitt solg så langt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 5 billetter i går og det så ikke ut som om mange billtter var solgt - er det noen som vet hvor mange har blitt solg så langt?

med andre ord jeg får tak i billetter i morra^^ er vell litt vell treg, men bedre seint enn aldri

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det riktig at:

Første er rad er, etter hva jeg hører, 2m + over banen, så jeg ville tro det er kurrante plasser... 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøpe i døra, eller går alt salg via Stabæk-butikken?

Hvis jeg var deg ville jeg tatt meg en tur innom "Praktisk info"-tråden, nærmere side 41 ;)

(ja, du kan kjøpe usolgte billetter i døra)

Endret av avløsen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det riktig at:

Første er rad er, etter hva jeg hører, 2m + over banen, så jeg ville tro det er kurrante plasser... 

Det er knallplasser faktisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det riktig at:

Det er knallplasser faktisk!

F, M og N var vel i utgangspunktet sperret for kjøp via Billettservice for at de med sesongkort med forkjøpsrett skulle få kjøpe sine billetter først. Fristen for de var på mandag, og jeg var innom Stabækbutikken i går og kjøpte billett på felt M, men det ser fortsatt ikke ut som om det er åpnet for kjøp på disse via Billettservice.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nettopp høre at Onkel Blaa ikke kommer til å vise kampen ikveld. Det mener jeg er håpløst, det er en Stabækpub og burde vise alle Stabækkampene som sendes på tv/webtv.

Sportspub? Neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppstilling i følge Budstikka:

Jon Knudsen

Jon Inge Høiland - Morten Morisbak Skjønsberg - Fredrik Risp - Tom Stenvoll

Christian Keller - Pontus Farnerud - Henning Hauger - Daigo Kobayashi

Espen Hoff - Daniel Nannskog

Vi trenger virkelig en spiss til altså.. Skulle gjerne sett Hoff på venstre kant, Daigo på høyre kant og Keller inn for Høiland. Men vi skal vel klare å banke fra oss med dette også :)

Endret av PhunxZtar
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk nettopp høre at Onkel Blaa ikke kommer til å vise kampen ikveld. Det mener jeg er håpløst, det er en Stabækpub og burde vise alle Stabækkampene som sendes på tv/webtv.

Sportspub? Neppe.

Kampen vises på TA. - Be there.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sportspub? Neppe.

Har akkurat snakket med Mr. Onkel Blaa og har følgende info:

Onkel Blaa ønsker i likhet med Styret at flest mulig går på kamp.

De har derfor satt opp 2 busser.

1x kl 18:00

1x kl 18:30

Pris 50,-

Hvis det viser seg at mange heller vil være på Onkel Blaa, kan de vise kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi begynner vil å ane konturene av en første-11er her.

Det gjør vi helt sikkert. MEN ta en titt på benken:

• Iven Austbø
  • Thomas Rogne
  • I. A. Olsen
  • Palmi Palmason
  • Mikkel Diskerud
  • Torstein Andersen Aase

Har vi egentlig så mye andre valg enn å stille med de 11 vi gjør? I bakhånd har vi Tømmernes, Hedenstad, Andersson, Segerstrøm, Gromstad. Benken vår er ikke akkurat veldig sterk. Jeg tipper at vi kan se en ganske annen startoppstilling etterhvert bare vi får inn en spiller til. En god spiss eller ving til forandrer nok på hele den 11eren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem:

Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem:

Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette?

Hva skjer egentlig med Jan Tømmernes, er han skadet eller er han for dårlig? ser han ikke er på benken engang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
RBK 27.2
  • Opprett ny...