Solobrus 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? når du kommer til lyskrysset oksenøyveien (rett etter tunnelen) tar du til høyre. På venstre side av veien ligger det en ny vei hvor det ligger det en grusplass. her er det gratis. 2 min å gå til TA. Maks! Fin fint!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soss 0 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? når du kommer til lyskrysset oksenøyveien (rett etter tunnelen) tar du til høyre. På venstre side av veien ligger det en ny vei hvor det ligger det en grusplass. her er det gratis. 2 min å gå til TA. Maks! Fin fint!! Det tror jeg ikke stemmer, tror det koster penger og at det er europark som eier plassen. Jobbet litt på TA så jeg er rimelig sikker på det, hvis du mener baksiden av Bilia. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 hvis du kommer til snarøyveien/oksenøyveien krysset tar du inn til venstre og så til venstre igjen i neste rundkjøring, der er det mulig og parkere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Vi begynner vil å ane konturene av en første-11er her. Det gjør vi helt sikkert. MEN ta en titt på benken: Iven Austbø Thomas Rogne I. A. Olsen Palmi Palmason Mikkel Diskerud Torstein Andersen Aase Har vi egentlig så mye andre valg enn å stille med de 11 vi gjør? I bakhånd har vi Tømmernes, Hedenstad, Andersson, Segerstrøm, Gromstad. Benken vår er ikke akkurat veldig sterk. Jeg tipper at vi kan se en ganske annen startoppstilling etterhvert bare vi får inn en spiller til. En god spiss eller ving til forandrer nok på hele den 11eren. Jeg synes den benken ikke er så værst jeg.. Fin blanding av talent og rutine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Det er vel ingen der som kan komme inn å gjøre en stor forskjell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Vi begynner vil å ane konturene av en første-11er her. Det gjør vi helt sikkert. MEN ta en titt på benken: Iven Austbø Thomas Rogne I. A. Olsen Palmi Palmason Mikkel Diskerud Torstein Andersen Aase Har vi egentlig så mye andre valg enn å stille med de 11 vi gjør? I bakhånd har vi Tømmernes, Hedenstad, Andersson, Segerstrøm, Gromstad. Benken vår er ikke akkurat veldig sterk. Jeg tipper at vi kan se en ganske annen startoppstilling etterhvert bare vi får inn en spiller til. En god spiss eller ving til forandrer nok på hele den 11eren. Jeg synes den benken ikke er så værst jeg.. Fin blanding av talent og rutine. Støttes! Iven er solid. Rogne er et kjempetalent, som visstnok bare spiller bedre og bedre. Ser ikke bort fra at han kan få endel innhopp? IA er treig, like teknisk som Erik Hagen og kommer til å begynne å syte om spilletid i det kalenderen bikker juni. Men han er veldig god til å stange/kælke ballen ut til midtstreken, og til å lage straffer. Palmi er helt klart en sterk utfordrer til flere plasser, og kommer nok til å spille ganske mye. Mix kommer til å bli knallgod, og jeg tror han er veldig nærme en plass i startoppstillingen utover når vi får skader/karantener Torstein er en spiller jeg håper prioriteres foran Timber hva gjelder innhopp. Spennende spiller.. Jeg syns dette ser veldig spennende ut jeg. Hvis vi antar at vi får inn 1-2 spillere i løpet av våren mener jeg vi har en veldig solid stall både hva gjelder bredde og spisskompetanse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? når du kommer til lyskrysset oksenøyveien (rett etter tunnelen) tar du til høyre. På venstre side av veien ligger det en ny vei hvor det ligger det en grusplass. her er det gratis. 2 min å gå til TA. Maks! Fin fint!! Det tror jeg ikke stemmer, tror det koster penger og at det er europark som eier plassen. Jobbet litt på TA så jeg er rimelig sikker på det, hvis du mener baksiden av Bilia. Det Solobrus mener er vel lastebilparkeringen, vi har malt banner der før. Ingen parkeringsbestemmelser. Det står faktisk en gammel fiskebåt der, hvis den ikke får bot kan du omtrent komme i UFO om du vil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? når du kommer til lyskrysset oksenøyveien (rett etter tunnelen) tar du til høyre. På venstre side av veien ligger det en ny vei hvor det ligger det en grusplass. her er det gratis. 2 min å gå til TA. Maks! Fin fint!! Det tror jeg ikke stemmer, tror det koster penger og at det er europark som eier plassen. Jobbet litt på TA så jeg er rimelig sikker på det, hvis du mener baksiden av Bilia. Det Solobrus mener er vel lastebilparkeringen, vi har malt banner der før. Ingen parkeringsbestemmelser. Det står faktisk en gammel fiskebåt der, hvis den ikke får bot kan du omtrent komme i UFO om du vil. Ja, der jeg mente. Masse parkeringsplasser uten betaling innover veien der. Innover oksenøyveien er det en kirke man kan parkere hos, evt. langs med veien i michletsvei som også er nære. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kanskje en nøkkelduell i kampen igjen; Høiland mot Trond Olsen. Håper Høiland overbeviser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Laget til barten: LAGET: Rune Almenning Jarstein Mikael Lustig - Alejandro Lago- Andreas Nordvik- Micke Dorsin Anthony Annan - Alexander Tettey. Per Ciljan Skjelbred - Marek Sapara - Trond Olsen John Pelu BENKEN: Alexander Lund Hansen, Steffen Iversen, Kjell Rune Sellin, Roy Miller, Didier Konan Ya, Abdou Razack Traoré, Roar Strand. kilde:rbk.no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 For de av oss som ikke gidder å ta buss til Sandvika, vente, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til hangaren, se kamp, ta buss til Bekkestua, vente, ta buss til Sandvika, vente, for så å ta buss hjem: Hvor parkerer man utenfor/i nærheten av hangaren? Evt. hva koster dette? Parker på jobben min (Fornebuveien) ca 16:45 så kan vi gå bort sammen. Som takk for tipset kan du stå i kiosken en av omgangene (på VIP) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Til folk i trondheim så skulle doug fikse passord til tv2sumo slik at three lions viser kampen på storskjerm:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Til folk i trondheim så skulle doug fikse passord til tv2sumo slik at three lions viser kampen på storskjerm:) Bra at folk i Trondheim vil se på Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Streames kampen noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvis noen har en bruker med tilgang til kampen på tv2sporten.no låner jeg den gjerne. Ikke gøy å ligge her hjemme med 39.5 i feber når jeg helst skulle vært på kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nissen 1 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvis noen har en bruker med tilgang til kampen på tv2sporten.no låner jeg den gjerne. Ikke gøy å ligge her hjemme med 39.5 i feber når jeg helst skulle vært på kampen. Du kan prøve å sende Sumo til 1984 for gratis dagskort til tv2sport.no , funket fin fint for noen uker siden , verdt et forsøk iallefall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Hehe, Daigo har et godt tilslag. Skøt Roy Miller i senk 2253 tilskuere på treningskamp er vel brukbart? Endret 27. Februar 2009 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Helvete.. Skulle helst sett at det var vi som sto for tidenes første seier på Telenor Arena.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jærbu 5 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kanskje en nøkkelduell i kampen igjen; Høiland mot Trond Olsen. Håper Høiland overbeviser! Der traff du godt, diverre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Første tap i TA, Stabæk er fortsatt uten seier på hjemmebane 2 uker før seriestart. Positivt: Slipper RBK (en av lagene som produserte flest sjanser i fjor) til få sjanser Daigo viser at han har en god dødballfot Midtbanespillerne skyter fra distanse Flere av ungguttene får sjansen (men noe var vel pga skader?) Negativt: Sesongens første tap Kommer til få sjanser Mange feilpasninger Skade på Keller og Hoff??? Forutsigbart angrepsspill. Har ikke samme følelse som i fjor at Stabæk kan putte 2 mål på 5 min Alt-i-alt brukbart defensivt. Mye å gå på offensivt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Huff dette var ingen god kamp. En periode i 2. hang vi ikke med, æsj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
drazyc 23 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Tja, ikke alt for mange lyspunkt i denne kampen. Kobayashi er variabel. Synes han har en bra grunnteknikk med gode mottak og vendinger. Men jeg synes han mangler en god del på forståelse av spillet foreløpig. I andre omgang var han svak. Dette er jo bare en treningskamp med mange bytter og lite kontinuitet. Men jeg merker så utrolig lett at Alan er borte. Vi mangler gjennombruddshissighet på midten. Synes Henning gjør en bra kamp og Keller virker sprek før han blir byttet ut. Ellers virker det som om de fleste spillerne er farlig langt unna kampform. Kampen viste jo også ganske klart hvorfor vi trenger en offensiv venstreback/kant med venstreben. Spillet vårt mangler bredde - særlig ut mot venstre. Jeg ser ikke helt at noen heller kan gå inn i noen Veigar-rolle per dags dato. Daigo virker ikke å være spesielt duellsterk og Espen Hoff er feil spillertype. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt. Godt med seier.... - Fra RBK-forumet. Hvordan gikk trafikken idag? Om det er problemer med 2200 tilskuere, så har vi alvorlig problemer framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt. Godt med seier.... - Fra RBK-forumet. Hvordan gikk trafikken idag? Om det er problemer med 2200 tilskuere, så har vi alvorlig problemer framover. Parkeringsproblemer? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt. Flust med parkering på en rekke steder rett i nærheten av stadion! Når det gjelder TA er jeg så latterlig skuffet etter to kamper som tilskuer. Det er for mye småplukk som gjør det litt uvant å være tilskuer. Og dunjakker i kioskkø er ikke å anbefale. Ikke føles det som vår hjemmebane heller, og akkurat nå føles det som om det aldri helt vil bli det heller. Nei, jeg tror (og håper egentlig kanskje) at vi flytter inn på ny stadion på Gjønnesjordet (vis a vis dagens nadderud) innen 10 år, med 10.000 kapasitet og naturgress, regn, sol, og snø! Kunstgresset er IKKE stabilt, aldri opplevd flere sleivspark og feilpasninger enn de to siste matchene. Dette gjelder alle spillere. Fotballopplevelsen med lissepasninger får du bare ikke på kunstgress. Skuffet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Det var masse parkeringsplasser, enkelt å komme seg hjem igjen i etterkant. Det var verre på nadderud med bil. Ellers var det heller ingen kø i billettlukene heller. Når vi kom dit klokken 1830 var det 1 person forran oss i køen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt. Godt med seier.... - Fra RBK-forumet. Hvordan gikk trafikken idag? Om det er problemer med 2200 tilskuere, så har vi alvorlig problemer framover. Det var mye kø ved billettluka, det har han rett i. Regner med dette flyter bedre når kapasiteten økes. Det er nok flere som vil kjøpe i døra i år, når de vet at det ikke blir stappfullt uansett. Men var vel ikke akkurat godt merket hvor man bør parkere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 251 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Virker som om problemene stort sett rammer bønder som ikke er lokalkjent. Det var masse plass både rundt stadion og ved Norwegian. Kjipt for mokasin-Kåre som fant det for godt å møte opp i bedre tid. For oss andre som kjenner Fornebu er det alltid et sted å parkere, langt flere steder enn Nadderud. Og bønder i kø er slett ingen ulempe om man vil spille med mindre motstand på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt. Godt med seier.... - Fra RBK-forumet. Hvordan gikk trafikken idag? Om det er problemer med 2200 tilskuere, så har vi alvorlig problemer framover. Parkeringsproblemer? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt. Flust med parkering på en rekke steder rett i nærheten av stadion! Når det gjelder TA er jeg så latterlig skuffet etter to kamper som tilskuer. Det er for mye småplukk som gjør det litt uvant å være tilskuer. Og dunjakker i kioskkø er ikke å anbefale. Ikke føles det som vår hjemmebane heller, og akkurat nå føles det som om det aldri helt vil bli det heller. Nei, jeg tror (og håper egentlig kanskje) at vi flytter inn på ny stadion på Gjønnesjordet (vis a vis dagens nadderud) innen 10 år, med 10.000 kapasitet og naturgress, regn, sol, og snø! Kunstgresset er IKKE stabilt, aldri opplevd flere sleivspark og feilpasninger enn de to siste matchene. Dette gjelder alle spillere. Fotballopplevelsen med lissepasninger får du bare ikke på kunstgress. Skuffet. What a load of bullshit! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Kjørte ut til den nye Telenor Arena for å få sett RBK. Der møter jeg en stressa galing i refleksvest som sperrer innkjørina til arenaen. Ikke en parkeringsplass å oppdrive. Køa ved billettluka var 40 meter lang 19:10. Tragisk. Hjem til Sumo det gitt. Godt med seier.... - Fra RBK-forumet. Hvordan gikk trafikken idag? Om det er problemer med 2200 tilskuere, så har vi alvorlig problemer framover. Parkeringsproblemer? Det er det dummeste jeg noensinne har hørt. Flust med parkering på en rekke steder rett i nærheten av stadion! Når det gjelder TA er jeg så latterlig skuffet etter to kamper som tilskuer. Det er for mye småplukk som gjør det litt uvant å være tilskuer. Og dunjakker i kioskkø er ikke å anbefale. Ikke føles det som vår hjemmebane heller, og akkurat nå føles det som om det aldri helt vil bli det heller. Nei, jeg tror (og håper egentlig kanskje) at vi flytter inn på ny stadion på Gjønnesjordet (vis a vis dagens nadderud) innen 10 år, med 10.000 kapasitet og naturgress, regn, sol, og snø! Kunstgresset er IKKE stabilt, aldri opplevd flere sleivspark og feilpasninger enn de to siste matchene. Dette gjelder alle spillere. Fotballopplevelsen med lissepasninger får du bare ikke på kunstgress. Skuffet. What a load of bullshit! Ja det er det, som så mye annet her på forumet i det siste. Hamren mener det ikke kan scores mye mål i TA. Det skal vi motbevise til de grader i løpet av sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Gud bedre så dårlig angrepsspill vi viste i dag. Ingen plan, what so ever. Daigo minner meg veldig om Pontus Farnerud, god ballkontroll, god touch, arbeidsvillig. Virker som han er best sentralt, også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå