stabakpettersen 212 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvorfor spilte ikke Risp? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Willy 0 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvorfor spilte ikke Risp? Hvorfor gikk Keller ut så tidlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaDrømArena 84 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvorfor spilte ikke Risp? Endring rett før kampstart: Fredrik Risp går ut, Inge André Olsen går inn. Trolig strekkproblemer for Risp. - BUDSTIKKA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Andre enn meg som har lagt merke til at kunstgresset gir en rar sprett? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2598336.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Andre enn meg som har lagt merke til at kunstgresset gir en rar sprett? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2598336.ece Hvem bryr seg om hva Erik Hamren sier??! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 27. Februar 2009 (endret) Andre enn meg som har lagt merke til at kunstgresset gir en rar sprett? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2598336.ece Hvem bryr seg om hva Erik Hamren sier??! Tydeligvis noen som gjør det. Jeg driter i hva den mannen mener så lenge Janne mener alt er i orden. Derimot er jeg litt bekymret over utallige sistepasninger som ikke treffer. Tviler på at underlaget har noe å si der. Tror heller på at vi spilte med en et lag som langt unna det vi kommer til å spille med mot LSK. Endret 27. Februar 2009 av roger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Solobrus 107 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Andre enn meg som har lagt merke til at kunstgresset gir en rar sprett? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2598336.ece Hvem bryr seg om hva Erik Hamren sier??! Hamren sier jo ikke dette for å drepe din illusjon om at kunstgress er et bra underlag å spille på. Han sier det fordi han mener at det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Jeg kan da umulig være alene om å ha fått med meg de 3-4 smått geniale pasningene fra Daigo i løpet av 1. omgangen? Forøvrig enig med Adressa i at dette kan bli et fortreffelig trekløver. Og opplevelsen av arenaen blir bare bedre og bedre for hvert besøk. I dag opplevde jeg faktisk heller ingen vakter som ga meg assosiasjoner til Rinnan. Lover godt dette her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Andre enn meg som har lagt merke til at kunstgresset gir en rar sprett? http://www.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2598336.ece Hvem bryr seg om hva Erik Hamren sier??! Hamren sier jo ikke dette for å drepe din illusjon om at kunstgress er et bra underlag å spille på. Han sier det fordi han mener at det. Erik Hamren sier alle kunstgress baner er dårlige, Jan Jönsson sier det er tull. - Du velger å stole på Erik Hamren og jeg velger å stole på Jan Jönsson. Vi spiller på kunstgress. Hvis du ikke liker det - See ya! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 27. Februar 2009 Del Skrevet 27. Februar 2009 Hvem bryr seg om hva Erik Hamren sier??! Det kan være greit nok å skylde på skiene når man er skiløper og blir fraglidd i nedoverbakkene i VM, men når fyren klager over den jevneste banen i TL, fremfor å innse at sine spillere ikke er gode nok, er det vel bare å sette pengene på hjemmelagene når RBK skal ut på div. potetåkre i vår/(vinter)-sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 28. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2009 (endret) Gud bedre så dårlig angrepsspill vi viste i dag. Ingen plan, what so ever. Daigo minner meg veldig om Pontus Farnerud, god ballkontroll, god touch, arbeidsvillig. Virker som han er best sentralt, også. Jeg vil gjerne se han i "Veigar rollen"! Føler hans kvaliteter kommer best til bruks der, og så får vi en energisk hoff på venstrekanten Kampen var veldig fin de første 30, men når Keller og Hoff forsvant fikk vi alt for mange småstasjonære spillere med gode pasningskvaliteter. Hoff og Keller er normalt veldig gode til å ta initiativ og skape rom for medspillere og uorden for motstander. Aase og Palmi ble rett og slett litt stasjonært tror jeg, i hop med resten av laget som var utpå der altså. Fornøyd med de første tredve som sagt, med unntak av scorings unntak, i vår favør selvsagt. Tror de første tredve representerer slik vi kommer til å fremstå når det begynner å bli alvor. Endret 28. Februar 2009 av avløsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 28. Februar 2009 (endret) Del Skrevet 28. Februar 2009 (endret) Edit: glem det Endret 28. Februar 2009 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 28. Februar 2009 Del Skrevet 28. Februar 2009 Dagens høydepunkt var definitivt Daigo i førsteomgang. Tror han er en knallforsterkning. Synes også Hoff gjorde en bra omgang, var bevegelig, og tror som Aftenposten at han, Daigo og Nannskog kan bli bra sammen. Dagens bekymring var andreomgang. Sjelden har jeg sett Stabæk så statiske, med opptil 4 spillere liggende oppå hverandre foran Rosenborgs midtstoppere. Kantspillet var til tider helt fraværende, i likhet med midtbanen vår, som kun bestod av (en meget god) Henning Hauger. Forsvaret hadde knapt noen å spille til. Må dessverre si at Palmi var en av de store synderne her. Han gjorde et skuffende innhopp. Enig med Anders her at skrytet av ungguttene blir litt drøyt. Andersen Aaase passet virkelig ikke sammen med Nannskog. Han lå tett innpå ham hele tiden og hadde de samme bevegelsene. Og de feilpasningene hans mot Rogne på raid var håpløse. Rogne derimot synes jeg gjorde en bra kamp. Hadde stort sett god kontroll på backen og var villig offensivt. Et par nølende klareringer men det vender han seg nok fort av med. Ser ingen grunn til å bruke IA Olsen i stedet for han i midtforsvaret heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin 15 Del Skrevet 28. Februar 2009 Del Skrevet 28. Februar 2009 Er helt uenig i at Rogne gjorde en god kamp. Synes han var usikker og gjorde mye rart. Han hadde også en fatal feilberegning på et overlegg som fort kunne resultert i et mål imot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sindre 1 635 Del Skrevet 28. Februar 2009 Del Skrevet 28. Februar 2009 Men, når man snakker om misvisende referater, ser nå at Nettavisen skriver at John Pelu "gjorde sine saker bra". Med mindre hans saker er å få linjedommeren til å vinke mest mulig med flagget er jo dette direkte komisk, for makan til en vandrende offside har jeg aldri sett. Virker som om han ikke skjønte at det ikke er nødvendig med to meters forsprang når han skal utfordre IA Olsen på fart. Han ble vel stort sett vinket av hver gang han fikk ballen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 28. Februar 2009 Del Skrevet 28. Februar 2009 Det ihvertfall tydelig at Høiland har en del å jobbe med de neste to ukene. Svak i forsvar, ELENDIG offensivt. Når det gjelder parkering var det ikke noe problem. Masse plass rundt omkring. Men jeg tror det kan bli laaaaang kø hjem igjen når vi spiller seriekamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå