Gå til innhold

Hvor skal vi stå når setene ikke fjernes på langsida?  

153 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

På kortsiden er det i følge Posse dobbelt så mange rader som på Nadderuds ståtribune. Det er en utfordring at feltet blir bredt og smalt, men vi vil synes og høres godt.

På langsiden ser vi bedre, men Stabæk kommer ikke til å la det bli betongtrinune noensinne ut fra svaret på årsmøtet til SS.

Det er gjort i en håndvendig å rokkere omm på denne plasseringen om Stabæk Fotball VIL. Og det skylder de etter å ha neglisjert supporternes viktigste ønske: STÅPLASSER.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Alternativene bærer preg av at trådstarter vil stå på kortsiden. Er vel ikke slik en demokratisk poll fungerer.

Hvilke alternativer mangler?

Det går jo på fremstillingen av alternativene da, ikke hvilke alternativer som er der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt trenger ikke være demokratisk - men da spør jeg: hvorfor starte en poll?

Å flytte til kortsiden er etter min mening tullball nå en måned før sesongstart. Det kommer til å bli mange som ønsker billettene refundert blant annet. La oss heller dekke over hullene ved setene så det ikke er farlig å stå der, så får vi heller håpe at de fjerner setene etter hvert.

Jeg ønsker å se best mulig, jeg er på fotballkamp tross alt. men jeg ønsker også å stå og synge sammen med SS. Håper og tror det er en del med meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan ikke endres noe nå før sesongstart nei. Til neste sesong må vi se hvordan året har vært, og om vi vil flytte på oss. Da får vi ta en mer grundig meningsmåling, men det er fint å ta tempen allerede nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alternativene bærer preg av at trådstarter vil stå på kortsiden. Er vel ikke slik en demokratisk poll fungerer.

Det går jo på fremstillingen av alternativene da, ikke hvilke alternativer som er der.

okei, lag fremstill de da..! Få se den enooorme forskjellen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, lag fremstill de da..! Få se den enooorme forskjellen.

Vi vil stå midt på kortsida over teleskoptribunen på SETEFRI tribune (disse sitteplassene kan ikke brukes under konserter uansett)

Vi vil stå mellom landets høyeste seter på langsiden og være gretne og sure og se best mulig.

"Vi vil stå midt på kortsida over teleskoptribunen på SETEFRI tribune (disse sitteplassene kan ikke brukes under konserter uansett)"

Der trenger det ikke være noe annerledes, annet enn at det ikke er nødvendig med store bokstaver på setefri.

"Vi vil stå mellom landets høyeste seter på langsiden og være gretne og sure og se best mulig."

Vi vil stå på langsiden for å se best mulig.

Ser du ikke forskjellen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første serierunde bør hele SS møte opp på Nadderud, rigge opp en TV ute på banen og se kampen fra det tidligere SS-feltet der. Hadde man fått Stikka til å lage sak av det, så hadde det hvertfall snudd noen hoder.

Bare synd setene er skrudd opp igjen på Nadderud, det tar jo vekk en del av poenget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I første serierunde bør hele SS møte opp på Nadderud, rigge opp en TV ute på banen og se kampen fra det tidligere SS-feltet der. Hadde man fått Stikka til å lage sak av det, så hadde det hvertfall snudd noen hoder.

Bare synd setene er skrudd opp igjen på Nadderud, det tar jo vekk en del av poenget...

Vi får sannsynligvis ståfelt på Nadderud. På Q-feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig i at det var litt rar måte å fremstille alternativene på den måten. Og jeg ble litt overrasket over at såpass mange stemte for setene. Er det ikke utrolig kjipt med supportere som sitter?? :blink:

Det er vel en smal sak å sørge for at folk ikke sitter. Stripsing av setene har allerede vært nevnt, evt bare internkontroll..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si meg en ting hva er det store problemet her?

seter?

er det det enester folk bryr seg om her inne?

får å si det slik, jeg skal ikke la noen stygge seter ødelegge for min sesong. handler det ikke om å ofre seg for klubben? da er vel seter det minste problemet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

funker ikke bare i roma...

paa de fleste tyske anleggene (uansett om stadion eller arena eller hall) staar de mest ivrige paa kortsiden.

det funker utrolig bra. man ser ikke saa daarlig, det er kun et annet perspektiv.

bochum har en hel (og bratt) kortside, st.pauli har (kun) et smalt stripe (nedre del av tribunen) langs hele sörsvingen men det funker - selv om det er enorm bredde.

i belgiske luik har de til og med tre etasjer med staaplasser paa den ene kortsiden, og supporterne skaper enorm stemning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort kontra langside debatten har gått i åresvis i Stabæk Support, og kanskje gjør den det mange andre steder også.

Selv er jeg tilhenger av langsiden, og endrer ikke syn selv om Stabæk ser det som lettere å fjerne seter på kortsiden. Kanskje kan en kombiløsning med svingen være en løsning. Det kan vi i hvert fall se på.

Når det gjelder poenget med at supportere "hører hjemme", så handler dette like mye om økonomi som noe annet. Poenget er at kortsiden er mindre innbringende enn langside, fordi det er dårligere plasser. Stabæk Support sitt krav har vært ståplasser, men det har også vært at vi skal ha gode plasser på arenaen. Dermed så er kravet om langside også et krav om å få de beste plassene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

si meg en ting hva er det store problemet her?

seter?

er det det enester folk bryr seg om her inne?

får å si det slik, jeg skal ikke la noen stygge seter ødelegge for min sesong. handler det ikke om å ofre seg for klubben? da er vel seter det minste problemet?

kunne ikke vært mere enig!!

Poenget er at kortsiden er mindre innbringende enn langside, fordi det er dårligere plasser. Stabæk Support sitt krav har vært ståplasser, men det har også vært at vi skal ha gode plasser på arenaen. Dermed så er kravet om langside også et krav om å få de beste plassene.

Så slik jeg ser det har Stabæk vært imøtekommende med det kravet, og gitt oss noen av de beste plassene vi kan få. Likevel vil folk klemme seg inn i hjørnet.

De har gitt oss veldig gunstige sesongbiletter, til tross for ny arena (nabofeltet må betale 4000)

Og i tillegg slik jeg ser det, er de imøtekommende i forhold til hele setesaken. jfr. medlemsmøte som var.

likevel gauler folk om de setene. Men jeg har enda tilgode å høre noen gode argumenter bortsett fra at setefritt er en gammel avtale, samt at du kan skrape deg opp på skinnleggen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort kontra langside debatten har gått i åresvis i Stabæk Support, og kanskje gjør den det mange andre steder også.

Selv er jeg tilhenger av langsiden, og endrer ikke syn selv om Stabæk ser det som lettere å fjerne seter på kortsiden. Kanskje kan en kombiløsning med svingen være en løsning. Det kan vi i hvert fall se på.

Når det gjelder poenget med at supportere "hører hjemme", så handler dette like mye om økonomi som noe annet. Poenget er at kortsiden er mindre innbringende enn langside, fordi det er dårligere plasser. Stabæk Support sitt krav har vært ståplasser, men det har også vært at vi skal ha gode plasser på arenaen. Dermed så er kravet om langside også et krav om å få de beste plassene.

helt enig med det du skriver.

jeg ser kun 2 alternativer her:

1. naar vi önsker aa ha gode plasser maa vi vel akseptere setene.

staaplasser, billige sesongkort og den beste plassen paa tribunen - det faar vi ikke.

2. naar vi vil ha en ren staatribune ma vi flytte til kortsiden, og eventuelt akspetere at noen medlemmer velger aa kjöpe sesongkort et annet sted paa stadion - fordi de ikke gidder aa staa bak maalet/heller vil ha bedre plasser (selv om det innebaerer sete) enn aa staa med den ivrigste supporter gjengen.

desverre faar man aldri alt man önsker.

jeg personlig synes svingen/kombilösning (en del paa kortsiden, en del i svingen, en del paa langsiden) er ikke noe fristende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor skal vi stå når setene ikke fjernes på langsida?
  • Opprett ny...