Gå til innhold

Hvor skal vi stå når setene ikke fjernes på langsida?  

153 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ser det jo ut som et flertall går i mot Stabæk og styret og faktisk ønsker kortsiden. Er det ikke bare så enkelt som dette? Ideelt sett bare C og B, men ok.

344553.jpeg

Vips. Alle får stå, både de som vil stå på kortsiden, svingen, og langsiden. Proplem løst. Alle er venner og saken er biff.

Endret av alan_magic
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det jo ut som et flertall går i mot Stabæk og styret og faktisk ønsker kortsiden.

Flertallet av hvem? Husk at 95% av medlemmene i $$ er skjelden eller aldri innom forumet. Jeg tipper at flertallet av disse 95 prosentene ikke er spesielt opptatt av setene, men mest opptatt av å støtte laget, skape liv på tribunen osv. Men for all del. Dette har jeg ingen dekning for å påstå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det jo ut som et flertall går i mot Stabæk og styret og faktisk ønsker kortsiden.

Flertallet av hvem? Husk at 95% av medlemmene i $ er skjelden eller aldri innom forumet. Jeg tipper at flertallet av disse 95 prosentene ikke er spesielt opptatt av setene, men mest opptatt av å støtte laget, skape liv på tribunen osv. Men for all del. Dette har jeg ingen dekning for å påstå.

Vi hadde samme diskusjon før julDa så det ut som flertallet gikk inn for langsiden, selv om det i verste fall kunne medføre seter.

Så det er mulig et diskusjonsforum ikke er stedet for demokratiske målinger.  Men det er et sted alle kan si meningen sin.  (Og har man ingen sterke meninger er det vel lettest å forholde seg taus...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går det an å prøve kortsiden i kampen mot RBK i slutten av februar? Hvis det er ok, og det ikke er for kort tid til seriestart, kan man kanskje ta en avgjørelse etter å ha prøvd langside med seter mot IFK og kortside uten seter (?) mot RBK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville det ikke vært mer aktuelt om vi prøvde "svingen" "vinkelen" eller hva man skal kalle det?

Gjerne det. Mitt poeng er bare å skaffe seg mest mulig erfaring med TA før man evt endrer strategien vi nå følger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer helt klart for langsiden og at man stropper fast setene i påvente at vi får dem fjernet.

Men jeg er ikke mer trangsynt enn at jeg gjerne prøver en tur i sving/kortsiden. Støtter forslaget om å prøve det ut i kampen mot rbk. Dette burde være mulig å få til, eller hur?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er mulig et diskusjonsforum ikke er stedet for demokratiske målinger. Men det er et sted alle kan si meningen sin. (Og har man ingen sterke meninger er det vel lettest å forholde seg taus...)

Kort spørsmål til Albert:

Mener du at Stabæk Support først og fremst skal være en demokratisk organisasjon og ikke en ideologisk organisasjon?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er mulig et diskusjonsforum ikke er stedet for demokratiske målinger. Men det er et sted alle kan si meningen sin. (Og har man ingen sterke meninger er det vel lettest å forholde seg taus...)

Kort spørsmål til Albert:

Mener du at Stabæk Support først og fremst skal være en demokratisk organisasjon og ikke en ideologisk organisasjon?

Merkelig spørsmål.  Stabæk Support er en demokratisk organisasjon.  Det er derfor vi har valg etc.  Forhåpentligvis velger vi ledere som er ideologiske og har visjoner.

Jeg håper ikke vi kommer dit at styret alltid velger å gjøre det man tror flertallet vil, men det man selv mener er riktig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens, hjørnet får vi prøvd ut dersom vi trekker oss sammen opp i det setefrie hjørnet vi har nå mot RBK. Da får vi en viss anelse om vinkelen vi kan få. I CL-kvaliken kan vi ordne det slik at vi prøver ut kortside over teleskoptribunen, eller evt hele felt C. Da må vi uansett stå med seter. Det blir neppe aktuelt å skjære ned seter for å "prøve", da vi må bruke skjærebrenner og evt få store kostnader med oppmonteringen om vi velger å ikke stå der.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

*huff*

det er saa mange meninger og ideer her at jeg begynner aa miste fokuset paa hva jeg egentlig vil.

alle alternativer (kortside uten seter, langside med seter, vinkel) har fordeler og ulemper. og akkurat det er problemet.

vi maa velge den lösningen som tilbyr de fleste fordelene (dvs. er mest supportervennlig for oss som vil lage god stemning og staa). men det lar seg ikke gjöre fordi alle stab. support medlemmer her paa forumet (og alle som ikke er paa forumet) har forskjellige oppfatninger om hva som er fordel eller ulempe.

*huff*

kanskje vi burde ta langsiden + hjörnet i aar, og hvis det ikke funker, pröver vi kortsiden + hjörnet i neste aar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg ikke helt skjønner argumentene for langsiden, og at de "kanskje skal fjernes om et år", derfor står vi der til da, på setene vi hele tiden har vært i mot. Sånn jeg har forstått det, så kan Stabæk fjerne setene på kortisden I DAG dersom vi ønsker. Så får man heller jobbe for å flytte til langsiden dersom det noen gang skulle bli aktuelt. Og det kan jeg ikke skjønne at det noen gang vil bli. Stabæk har minst like mye behov for konsertplassene neste år som før. Det lukter lang vei at Stabæk ønsker å trenere hele saken, og håpe at alt roer seg.. TROR NOEN VIRKELIG AT SETENE BLIR BORTE I 2010?

Når vi har mast så mye om ståplasser, og får et tilbud om dette bak mål så må vi vel bare kjøre på!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TROR NOEN VIRKELIG AT SETENE BLIR BORTE I 2010?

Ikke jeg i alle fall, jeg er 100% enig med deg i at Stabæk sannsynligvis forsøker å trenere dette ved å "ha dialog", "se på løsninger", "ta en evaluering etter fyll inn det som passer", etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi har mast så mye om ståplasser, og får et tilbud om dette bak mål så må vi vel bare kjøre på!

Vi spurte om dere ville ha ståplasser på kortsida etter setemøtet, men da var motstanden stor. At seteproblemet ikke lot seg løse til nå er beklagelig, men nå er det altså for sent å flytte til kortsida for seriekampene i 2009.

Selvsagt kunne de fjerna setene I DAG. Da hadde bare et par tusen personer måttet blitt overtalt til å skifte plass individuelt, men hvis du har lyst til å bruke mange hundre timer foran maskinen i Stabækbutikken skal jeg hente en kakao til deg på lørdag. Det er ikke bare å anta at "de sikkert vil ha mer lyst på plasser på langsiden". I tillegg hadde de saget over boltene, slik at dersom vi heller vil stå på langside senere.. Å faen! I tillegg er det rimelig å anta at SS er omtrent delt på midten i hvor folk vil stå. Da ville vi også få en del sesongkort å refundere, og det er ikke bare å ta ut penger av en minibank og gi igjen.

Gutta boys! Vi har et setefritt hjørne nøyaktig der vi vil stå om vi vil skreve over Gate B. I CL-kvaliken prøver vi ut kortside over teleskoptribunen, om vinkelen derfra er bra kan vi lage fet ståtribune der til 2010. Det er ikke tiden til å legge press på de som allerede har jobbet hundretalls timer med det her! Både vi og dem i Stabæk. Det er en bitteliten organisasjon som har blitt enormt stor i løpet av kort tid, og mange mennesker har måttet kompromissere på sine forventninger. Vel er vi glødende supportere, men vi er ikke viktigere enn klubbens overlevelse.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må si jeg ikke helt skjønner argumentene for langsiden, og at de "kanskje skal fjernes om et år", derfor står vi der til da, på setene vi hele tiden har vært i mot. Sånn jeg har forstått det, så kan Stabæk fjerne setene på kortisden I DAG dersom vi ønsker. Så får man heller jobbe for å flytte til langsiden dersom det noen gang skulle bli aktuelt. Og det kan jeg ikke skjønne at det noen gang vil bli. Stabæk har minst like mye behov for konsertplassene neste år som før. Det lukter lang vei at Stabæk ønsker å trenere hele saken, og håpe at alt roer seg.. TROR NOEN VIRKELIG AT SETENE BLIR BORTE I 2010?

Ja!

Jeg har alltid argumentert for at vi skulle stå på langsida. Men når alternativet er å stå på en sittetribune på langsiden eller å stå på en ståtribune på kortsida, er konklusjonen selvsagt ikke det samme. Jeg tolket Einar og Tor akkurat som du, med tillegget av at DET SKAL ALLTID VÆRE SETER PÅ LANGSIDEN. Det er ingenting som skulle tilsi at Stabæk plutselig skal snu her, særlig ikke når forhandlingstaktikken framover er å være entusiastiske, takknemlige og ikke lage konflikter og spre negativitet.

Å bruke for eksempel min tidligere stemme som demokratisk grunnlag for fortsatt å argumentere for langsida er fullstendig galt. Premissene er snudd på hodet, og derfor også konklusjonen. Hovedargumentet for en ren ståtribune er å skape størst mulig stemning, men dette er det åpenbart mange som ikke klarer å presse inn i nøtta. Samtlige forsangere deler denne oppfatningene, men vi har selvsagt ikke peiling - eller hva? Vi blir i hvertfall ikke hørt i denne prosessen opplever vi. (slik har jeg oppfattet de andre som starter sanger)

Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke kan ha en revurdering av status og plassering nå som premissene er endret. Enten i form av en demokratisk prosess (der de som STÅR avgjør) eller i form av en think-tank. I stedet fortsetter man ufortrødent å følge det jeg og åpenbart mange med meg opplever at er en blindvei. Jada, Gjermund, jeg skal ta meg en bolle.

Det finnes selvsagt enda et alternativ her og det er å splitte SS i to seksjoner - kortsida og langsida. Det gir stort potensiale i å kaste rop, men også en del utfordringer. Men da kan Stuart se godt og Villpuma sitte godt, samtidig som vi som vil ha setefri ståtribune og ikke har primært fokus på utsikt kan få vårt viktigste ønske oppfylt: optimale rammebetingelser for å skape best mulig stemning. Og da kan vi godt bare være de 200 som virkelig synger. Eller kvalitet foran kvantitet som andre har kalt dette.

Jeg vet ikke om det er noe poeng i å finne flere alternativer som jeg har forsøkt her. Jer er imidlertid forundret over at styret kommer til samme konklusjon som tidligere selv om premissene nå er fullstendig endret.

Men jeg er kanskje alene om å kunne endre standpunkt i saker når rammebetingelsene i virkeligheten rundt meg endres?

Noen har foreslått å prøve kortsida ved neste anledning. Det er et godt og fornuftig forslag, og jeg kan ikke se noen argumenter mot å forsøke det, slik at vi kan få et så objektivt beslutningsgrunnlag uansett. Da kan det jo også tenkes at jeg blir overbevist om at jeg tar feil. Enn så lenge lar jeg meg ikke overbevise av argumenter som "langsiden er best, alltid uansett, ingen protest, den som er imot, er en idiot".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ikke dette, kan vi velge og stå på langsiden eller kortsiden?

isåfall vis vi får like mange plasser og bare stå. burde vi likevell velge langsiden, høres over hele stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skjønner ikke dette, kan vi velge og stå på langsiden eller kortsiden?

isåfall vis vi får like mange plasser og bare stå. burde vi likevell velge langsiden, høres over hele stadion

Nei, de som står på samme siden som oss hører bare bortesupporterne.

Vi kan ikke velge nå. Vi kan mest sannsynlig velge neste sesong. For det er ikke sikkert at vi har en løsning der det kan taes opp og monteres ned seter til konserter, med mindre Seat4you utvikler noe smart.

Mulig det er slik at SS har blitt så altomfattende at det er nødvendig å dele klacken i to etter hvem som vil stå på kortsida, og hvem som vil stå på langsida. Det her er en sak hvor det er absolutt umulig å tilfredsstille alle, og samtidig overleve som fotballklubb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!

Jeg har alltid argumentert for at vi skulle stå på langsida. Men når alternativet er å stå på en sittetribune på langsiden eller å stå på en ståtribune på kortsida, er konklusjonen selvsagt ikke det samme. Jeg tolket Einar og Tor akkurat som du, med tillegget av at DET SKAL ALLTID VÆRE SETER PÅ LANGSIDEN. Det er ingenting som skulle tilsi at Stabæk plutselig skal snu her, særlig ikke når forhandlingstaktikken framover er å være entusiastiske, takknemlige og ikke lage konflikter og spre negativitet.

Å bruke for eksempel min tidligere stemme som demokratisk grunnlag for fortsatt å argumentere for langsida er fullstendig galt. Premissene er snudd på hodet, og derfor også konklusjonen. Hovedargumentet for en ren ståtribune er å skape størst mulig stemning, men dette er det åpenbart mange som ikke klarer å presse inn i nøtta. Samtlige forsangere deler denne oppfatningene, men vi har selvsagt ikke peiling - eller hva? Vi blir i hvertfall ikke hørt i denne prosessen opplever vi. (slik har jeg oppfattet de andre som starter sanger)

Jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke kan ha en revurdering av status og plassering nå som premissene er endret. Enten i form av en demokratisk prosess (der de som STÅR avgjør) eller i form av en think-tank. I stedet fortsetter man ufortrødent å følge det jeg og åpenbart mange med meg opplever at er en blindvei. Jada, Gjermund, jeg skal ta meg en bolle.

Det finnes selvsagt enda et alternativ her og det er å splitte SS i to seksjoner - kortsida og langsida. Det gir stort potensiale i å kaste rop, men også en del utfordringer. Men da kan Stuart se godt og Villpuma sitte godt, samtidig som vi som vil ha setefri ståtribune og ikke har primært fokus på utsikt kan få vårt viktigste ønske oppfylt: optimale rammebetingelser for å skape best mulig stemning. Og da kan vi godt bare være de 200 som virkelig synger. Eller kvalitet foran kvantitet som andre har kalt dette.

Jeg vet ikke om det er noe poeng i å finne flere alternativer som jeg har forsøkt her. Jer er imidlertid forundret over at styret kommer til samme konklusjon som tidligere selv om premissene nå er fullstendig endret.

Men jeg er kanskje alene om å kunne endre standpunkt i saker når rammebetingelsene i virkeligheten rundt meg endres?

Noen har foreslått å prøve kortsida ved neste anledning. Det er et godt og fornuftig forslag, og jeg kan ikke se noen argumenter mot å forsøke det, slik at vi kan få et så objektivt beslutningsgrunnlag uansett. Da kan det jo også tenkes at jeg blir overbevist om at jeg tar feil. Enn så lenge lar jeg meg ikke overbevise av argumenter som "langsiden er best, alltid uansett, ingen protest, den som er imot, er en idiot".

Ikke så ofte jeg er enig med deg Alzh, men denne gangen er jeg helt enig med deg, word!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja!

Ikke så ofte jeg er enig med deg Alzh, men denne gangen er jeg helt enig med deg, word!

er du noen gang enig med noen bortsett fra deg selv? :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og dette utsagnet baserer du på hvilke fakta ?

. Det er ikke tiden til å legge press på de som allerede har jobbet hundretalls timer med det her! Både vi og dem i Stabæk. Det er en bitteliten organisasjon som har blitt enormt stor i løpet av kort tid, og mange mennesker har måttet kompromissere på sine forventninger. Vel er vi glødende supportere, men vi er ikke viktigere enn klubbens overlevelse.

Bra sagt! Akkurat det tenker jeg også.

Det handler litt om å se litt lengre enn sin egen nesetipp.

Engasjement er veldig bra, men når TA-bløtekaka skal deles kan man ikke få alle stykkene for seg selv.

Jeg syns $ har fått en del gode stykker hittil jfr tidligere post . Så kan man jo med tiden jobbe hardt for å få enda bedre premisser ( stykker av kaka) Men det gjør man ikke ved å brenne alle broer, i form av å sutre og lage mye støy etc.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

. Det er ikke tiden til å legge press på de som allerede har jobbet hundretalls timer med det her! Både vi og dem i Stabæk. Det er en bitteliten organisasjon som har blitt enormt stor i løpet av kort tid, og mange mennesker har måttet kompromissere på sine forventninger. Vel er vi glødende supportere, men vi er ikke viktigere enn klubbens overlevelse.

Engasjement er veldig bra, men når TA-bløtekaka skal deles kan man ikke få alle stykkene for seg selv.

Jeg syns $ har fått en del gode stykker hittil jfr tidligere post . Så kan man jo med tiden jobbe hardt for å få enda bedre premisser ( stykker av kaka) Men det gjør man ikke ved å brenne alle broer, i form av å sutre og lage mye støy etc.

Kjempefint hvis enda flere som ikke er blant de stående supporterne kan gi oss sitt syn på ståplass-saken!

Jeg kaster ballen videre til Sexxes - er ikke du også enig i at det sutres for mye om disse aldeles utmerkede setene?

Nå er det nok med jamring - kan vi ikke glede oss over at gresset vil være mye grønnere i hangarn enn på Nadderud? At toalettene er mye bedre? At det blir plass til alle? At alle har tak over seg?

Siden ingen tar tak i disse positive tingene vil jeg gjerne starte:

1. Er det ikke fint at gresset på arenaen er grønt hele året? Jeg bare spør!!!! :) :) :) :)

2. Har dere vært på de nye toalettene på Fornebu eller???? Lekre saker!!! ;) ;) ;) ;) ;)

3. På Fornebu blir det endelig plass til alle som se!!!!! Selv på de mest populære kampene!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

4. Tenk at alle nå får tak over seg!!!! Selv de i svingen!!!! :) :) :) :) :)

Tenk positivt!!!! Heia Stabæk!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer helt klart for en kombiløsning, evt bare kortsiden. Helt idiotisk å si at man ikke høres like mye på kortsiden enn der vi er nå, mot IFK hørte jo nettopp folk dem bedre enn oss fordi vi sto på samme side som dem. Riktignok vil lyden fra oss høres bra på den andre langsiden, men når vi står på kortsiden blir den spredt til alle kanter, og det er vel bedre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer helt klart for en kombiløsning, evt bare kortsiden. Helt idiotisk å si at man ikke høres like mye på kortsiden enn der vi er nå, mot IFK hørte jo nettopp folk dem bedre enn oss fordi vi sto på samme side som dem. Riktignok vil lyden fra oss høres bra på den andre langsiden, men når vi står på kortsiden blir den spredt til alle kanter, og det er vel bedre?

Akustikk er kjempeviktig. Dette bør vi teste ut ASAP. Vi trenger 50 syngende en ettermiddag, værre er det ikke. En slik test må jo alle kunne enes om uansett "ståsted" i denne debatten?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg som ikke stående supporter si min mening om saken.

Jeg skjønner at det har vært en vanskelig sak fra begge sider. Jeg vet også at mye har blitt sagt og lovet fra Stabæk sin side, som har vist seg å være vanskelig å holde, og at Stabæks håndtering kunne vært bedre. Men jeg må innrømme at jeg synes det har vært vært jævlig mye sutring og feil fokus fra enkelte her på forumet. Der for folk har dratt inn setesaken i alle tråder på forumet og sutret over alt som har med Telenor arena å gjøre.

Måten enkelte har oppført seg ovenfor ansatte i Stabæk på gjennom mail og sms har vært på grensen til sjikane og utrolig barnslig. Jeg tror heller ikke det har hjulpet på Stabæks vilje til å løse saken.

Når det nå viser seg at det er mulig å få en ren ståtribune på kortsiden, så viser jo Stabæk vilje til å løse problemet.

Da blir det helt feil at man skal fortsette sutringen bare fordi man vil stå på langsiden der det er bedre sikt.

Man kan ikke få i både pose og sekk.

For de som har vært på Telenor arena(regner med at det er ganske mange), så vet vi at man ser tilnærmet like bra på kortsiden som på langsiden.

Personlig synes jeg det ser mer massivt ut når supporterne står på kortsiden. Hvor fett var det ikke å se bildene fra Fredrikstad stadion? Så ut som vi var sykt mange, og det var vi sikkert også. Samme på Ullevaal 16. mai.

Nå er det én måned igjen til seriestart! På tide å slutte og klage og begynne å glede seg og tenke positivt!

Vi får Tippeligaens Fresheste Stadion, med den beste teknologien, med de bratteste tribunene, smudeste dassene, Største storskjermene(i HD), nyeste kunstgresset, heldekkende tak med deilig temperartur sommer som vinter osv.

$$ sitt hovedfokus burde være å rekrutere nye medlemmer og prate varmt om dette fantastiske nye bygget vi har fått. Dermed øke interessen for Stabæk og Telenor Arena.

Jeg gleder meg hvertfall sykt til en ny sesong og en ny stadion!

Heia Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefint hvis enda flere som ikke er blant de stående supporterne kan gi oss sitt syn på ståplass-saken!

Jeg kaster ballen videre til Sexxes - er ikke du også enig i at det sutres for mye om disse aldeles utmerkede setene?

Nå er det nok med jamring - kan vi ikke glede oss over at gresset vil være mye grønnere i hangarn enn på Nadderud? At toalettene er mye bedre? At det blir plass til alle? At alle har tak over seg?

Siden ingen tar tak i disse positive tingene vil jeg gjerne starte:

1. Er det ikke fint at gresset på arenaen er grønt hele året? Jeg bare spør!!!! :):):):)

2. Har dere vært på de nye toalettene på Fornebu eller???? Lekre saker!!! ;););););)

3. På Fornebu blir det endelig plass til alle som se!!!!! Selv på de mest populære kampene!!!!! :lol::lol::lol::lol::lol:

4. Tenk at alle nå får tak over seg!!!! Selv de i svingen!!!! :):):):):)

Tenk positivt!!!! Heia Stabæk!!!!!

Vet ikke helt hvor du vil med innlegget ditt.

Men skulle jeg gjette, ville jeg tro du prøver å være ironisk

I så tilfelle syns jeg det er dumt at du prøver å gjøre narr av innlegget mitt.

Da kan jeg som ikke stående supporter si min mening om saken.

Jeg skjønner at det har vært en vanskelig sak fra begge sider. Jeg vet også at mye har blitt sagt og lovet fra Stabæk sin side, som har vist seg å være vanskelig å holde, og at Stabæks håndtering kunne vært bedre. Men jeg må innrømme at jeg synes det har vært vært jævlig mye sutring og feil fokus fra enkelte her på forumet. Der for folk har dratt inn setesaken i alle tråder på forumet og sutret over alt som har med Telenor arena å gjøre.

Måten enkelte har oppført seg ovenfor ansatte i Stabæk på gjennom mail og sms har vært på grensen til sjikane og utrolig barnslig. Jeg tror heller ikke det har hjulpet på Stabæks vilje til å løse saken.

Når det nå viser seg at det er mulig å få en ren ståtribune på kortsiden, så viser jo Stabæk vilje til å løse problemet.

Da blir det helt feil at man skal fortsette sutringen bare fordi man vil stå på langsiden der det er bedre sikt.

Man kan ikke få i både pose og sekk.

For de som har vært på Telenor arena(regner med at det er ganske mange), så vet vi at man ser tilnærmet like bra på kortsiden som på langsiden.

Personlig synes jeg det ser mer massivt ut når supporterne står på kortsiden. Hvor fett var det ikke å se bildene fra Fredrikstad stadion? Så ut som vi var sykt mange, og det var vi sikkert også. Samme på Ullevaal 16. mai.

Nå er det én måned igjen til seriestart! På tide å slutte og klage og begynne å glede seg og tenke positivt!

Vi får Tippeligaens Fresheste Stadion, med den beste teknologien, med de bratteste tribunene, smudeste dassene, Største storskjermene(i HD), nyeste kunstgresset, heldekkende tak med deilig temperartur sommer som vinter osv.

$ sitt hovedfokus burde være å rekrutere nye medlemmer og prate varmt om dette fantastiske nye bygget vi har fått. Dermed øke interessen for Stabæk og Telenor Arena.

Jeg gleder meg hvertfall sykt til en ny sesong og en ny stadion!

Heia Stabæk!

Fint at flere ytrer sin mening!

Jeg er enig i mye a tankene som du presenterer. Særlig dette med hvor fokuset bør være.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Hvor skal vi stå når setene ikke fjernes på langsida?
  • Opprett ny...