stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 Ola By Rise blir RBKs hovedtrener. Det minsker ikke akkurat gullsjansen for Stabæk. Eller hva? Kjør debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 Ola By Rise blir RBKs hovedtrener. Det minsker ikke akkurat gullsjansen for Stabæk. Eller hva? Dette er nok begynnelsen på slutten for RBK. Tipper de ender opp som IFK Göteborg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 Vanskelig å si. Sett med RBK-briller, er det nok riktig å la Ola spy Rise ta over. (De som ikke vet hva RBK briller er: Det er sånne briller med solbrille-klaffer på. Jeg vet ikke hva de heter, men noen kan kanskje hjelpe meg.) Det blir spennende å følge med fremover. Hvis han starter med å hente tilbake Bent Skammelsrud, tror jeg muligheten til seriegull absolutt er tilstede. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 alle klarer å trene rbk fram til seriegull. til og med johnny hansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 Ikke Teitur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Desember 2003 Del Skrevet 2. Desember 2003 Jeg skulle klart å trene de til sølv eller dårligere hvis jeg hadde fått sjansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Desember 2003 Del Skrevet 9. Desember 2003 De som ikke vet hva RBK briller er: Det er sånne briller med solbrille-klaffer på He-he. Sånne briller har faktisk et navn. De heter brilleforsats. Og det er faktisk flere av vennene mine som kommer til å få sånne til jul i år. http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q18...46&ic=N&sw=3870 De grønne var rett og slett konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg