Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sorry, viste ikke det... noen grunn til at de flyttet?

poenget er jo selvsagt at snittet tilsammen på alle kampene har gått ned selv når vi drar snittet opp så mye som vi gjør nå, og det gjorde vi ikke i 2008 wink.gif

Hadde vel med at stadion ikke ble godkjent for bruk i TS. Så kan man evt. skylde på NFF for at de ikke godkjente den. Stadion i Orkdal er imidlertid bra, men tenk dere om herrene våre hadde måttet spille hver hjemmekamp på Hønefoss. Tror vi hadde sett et betydelig fall i tilskuersnittet da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, viste ikke det... noen grunn til at de flyttet?

poenget er jo selvsagt at snittet tilsammen på alle kampene har gått ned selv når vi drar snittet opp så mye som vi gjør nå, og det gjorde vi ikke i 2008 wink.gif

Hadde vel med at stadion ikke ble godkjent for bruk i TS. Så kan man evt. skylde på NFF for at de ikke godkjente den. Stadion i Orkdal er imidlertid bra, men tenk dere om herrene våre hadde måttet spille hver hjemmekamp på Hønefoss. Tror vi hadde sett et betydelig fall i tilskuersnittet da.

Hadde NFF vært konsekvente, ville vel Røa kanskje ha blitt tvunget til å spille på Hønefoss (i hvert fall ikke på bandybanen sin).

Sexxes, du pleier jo å skrive mail til NFF? Kan ikke du foreslå det for dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NFF burde ordne slik at det er en viss sammenheng mellom kart og terreng.

Slik det er i dag burde vel nesten ingen arenaer vært godkjent.

Jeg tror det er farlig å sette for store krav.

de har prøvd å profesjonalisere både basket, ishockey med blandet hell.

Norges håndballforbund er i tilsvarende prosess nå (og vil kjøre mange klubber inn i lisenshelvete).

Jeg tror det beste er om man firer litt på kravene, så får man heller være litt mere streng med at de "snille" kravene overholdes

Endret av Bendix
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke rart at kvinnefotballen blir nedprioritert når man ser på rundens tilskuertall da:

Donn-Trondheims Ørn_: 40 tilskuere, da har vær spiller på banen under 1 venn som ser på i snitt! Utrolig at det egentlig er mulig å ha så få tilskuere i toppserien, mitt lag har flere i noen kamper!

Fløya-Klepp_________: 95 tilskuere, elendig

Kattem-Arma Bjørnar__: 73 tilskuere, elendig

Kolbotn-Linderud/Grei_: 140 tilskuere, elendig

Røa-Lsk kvinner______: 165 tilskuere, hadde vært greit om det var en bunnkamp, men siden det er toppkamp: elendig

Stabæk-Amazon______: er det bra oppmøte kan det være like mange tilskuere på denne kampen som alle de andre kampene tilsammen

Rundens tilskuertall sett i et: ELENDIG!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Donn-Trondheims Ørn_: 40 tilskuere, da har vær spiller på banen under 1 venn som ser på i snitt! Utrolig at det egentlig er mulig å ha så få tilskuere i toppserien, mitt lag har flere i noen kamper!

Hvis det er 22 spillere som har mindre enn 1 venn i gjennomsnitt, skulle vel tilskuertallet synke under nettopp det.. 22.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er 22 spillere som har mindre enn 1 venn i gjennomsnitt, skulle vel tilskuertallet synke under nettopp det.. 22.

sorry, mente selføgelig 2 ;) men det er uansett sykt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry, mente selføgelig 2 ;) men det er uansett sykt!

Tviler på at Ørn hadde med seg så mange venner fra Trondheim, og er jo ikke sikkert amerikanerne til Donn har så mange venner ennå. Resten prioriterte tydeligvis å se Argentina-Nigeria.

Uansett Donn skuffer veldig tilskuermessig. Sist de var oppe trakk de faktisk ikke så verst. Litt var nok pga. hypingen av Super Hooper, men uansett. Hadde trodd at Donn kunne trekke noe tilnærmet det Fortuna gjorde ifjor. Fortuna trakk vel nestflest tilskuer tiltross for at man hadde det dårligste laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk-Amazon______: er det bra oppmøte kan det være like mange tilskuere på denne kampen som alle de andre kampene tilsammen

513 tilskuere mot Amazon på tirsdag klokken 18?

Dream on.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det jo mange positive ytringer......

Noen som har gjort noe for at det kommer folk på tirsdag?

Klart det blir vanskelig midt i VM, men det er i hvert fall viktig at vi mobiliserer på feltet vårt.

Så litt på Tyrving lekene på Bekkestua banen i dag. Der var en av verdens beste kvinnelige sleggekastere. Jeg viste ikke en gang at vi hadde noen så gode i slegge, avisene skriver mer om 4. div fotball for herrer enn all annen idrett.

Ikke veldig rart at det blir lite med folk og sponsorer når herrefotballen suger til seg alt av sponsormidler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt på Tyrving lekene på Bekkestua banen i dag. Der var en av verdens beste kvinnelige sleggekastere. Jeg viste ikke en gang at vi hadde noen så gode i slegge

En av verdens beste er vel å ta litt hardt i all den tid hennes norske rekord er kortere enn A-kravet til EM (hun er dog tatt ut).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så litt på Tyrving lekene på Bekkestua banen i dag. Der var en av verdens beste kvinnelige sleggekastere. Jeg viste ikke en gang at vi hadde noen så gode i slegge

En av verdens beste er vel å ta litt hardt i all den tid hennes norske rekord er kortere enn A-kravet til EM (hun er dog tatt ut).

Skal man bli en av verdens beste er man nødt til å ta litt hardt i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hun kaster opp i mot 70 meter og det er det ikke mange i verden som gjør.

En av de best Jr. på 19 var også med, så det så :P

SEXXES, du får finne frem litt stat. på slegge. Mulig jeg ble lurt.

Poenget var uansett at du får mere pr som hobby spiller i herrefotball enn om de er med internasjonalt i annen idrett

Hm... kanskje jeg skal spille fotball på Stabæk 3 i 8.- divisjon og bli kjendis :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det blir vanskelig midt i VM, men det er i hvert fall viktig at vi mobiliserer på feltet vårt.

prøver å få med noen venner, de er vel egentlig ikke med i Stabæk Support, men det er vel ikke så nøye? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, du kommer til å bli veldig skuffet om du forventer kjendidsstatus av å spille på Stabæk 3. Selv her på våre egne sider er det ingen som bryr seg selv om laget har vunnet alle kampene sine. Sleggekasteren Mona Holm har jeg da faktisk hørt en del om opp gjennom årene. Verdensrekorden er 78,30 (drøyt ti meter lenger enn Holm har oppnådd), og det er Anita Wlodarczyk som har den.

Til Herman: Det går helt greit å ta med folk på kamp som ikke er medlem av $$, men det er jo fint om de blir medlemmer. De fleste som er på herrenes kamper er faktisk ikke medlemmer, så det er greit med ikke-medlemmer på kvinnenes kamper også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

prøver å få med noen venner, de er vel egentlig ikke med i Stabæk Support, men det er vel ikke så nøye? :)

*Kle dem opp i blått

*få dem med på stadion

*få dem til å bidra

*er de fornøyde melder de seg sikkert inn i SS

Vi trenger all de venner vi kan få til denne kampen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vertfall noen av de blir medlemmer snart, vi var vel en vennegjeng på 15 som satt på juniorsupport, men når vi gikk over til Stabæk Support ble vi halvert og av de igjen er det kun 3 som er på hver kvinnekamp smile.gif

Endret av Herman.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vertfall noen av de blir medlemmer snart, vi var vel en vennegjeng på 15 som satt på juniorsupport, men når vi gikk over til Stabæk Support ble vi halvert og av de igjen er det kun 3 som er på hver kvinnekamp smile.gif

Hva er grunnen til at halvparten ikke vil mer? Send gjerne en PM, om dere var en vennegjeng på kamp før er det ingenting i veien for at dere ikke kan være en vennegjeng på kamp nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er vel egentlig ikke helt sikker, virket som det var for "stress" å stå på stabæk support (er vel egentlig den eneste grunnen jeg tror jeg har fått) ... men har faktisk klart å få med 2 til den siste måneden, så det kan godt være at de siste kommer nå som vi har blitt litt fler wink.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ser ut til at vi har fått en tøff konkurrent på tilskuersiden! Arna-Bjørnar har nå hatt over 600 tilskuere på begge kampene på den nye stadionen deres:)

Jepp. Vi får se hvor lenge det varer, men nå har jo laget vunnet begge kampene på nye anlegget også så det varer nok litt til. Uansett ligger dette anlegget mye mer sentralt enn det gamle, så skal ikke se bort fra at tilskuertallene i hvertfall holder seg en god del høyere enn tidligere uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at vi har fått en tøff konkurrent på tilskuersiden! Arna-Bjørnar har nå hatt over 600 tilskuere på begge kampene på den nye stadionen deres:)

Så kult!

Betyr at vi må mobilisere mer! :)

Vi skal mobilisere og økt tilskuertallet betraktelig nå på sensommeren/høsten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kult!

Jaha? Hva vil bli gjort? Ser jo muligheten neste kamp hvor også herrene har hjemmekamp, men har det kommet noe om at det vil bli mobilisert, eller er det bare ønsketenkning fra din side?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kult!

Jaha? Hva vil bli gjort? Ser jo muligheten neste kamp hvor også herrene har hjemmekamp, men har det kommet noe om at det vil bli mobilisert, eller er det bare ønsketenkning fra din side?

Kan man ikke innføre tippetuppen igjen? Tipper det ville dratt en del folk.

Slik jeg ser det er det også viktig å tenke på at man ikke skal tvinge ett produkt på medlemmene, interessen må få lov å komme naturlig og av seg selv. Men det skader ihvertfall ikke å annonsere for damelaget, slik at folk faktisk får nyss om at det faktisk er en hjemmematch i nær fremtid.

Lurte faktisk på om jeg skulle ta meg en tur på den neste kampen, men sexxes sitt hat mot meg gjør at jeg er i tvil om jeg gidder...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kult!

Slik jeg ser det er det også viktig å tenke på at man ikke skal tvinge ett produkt på medlemmene, interessen må få lov å komme naturlig og av seg selv. Men det skader ihvertfall ikke å annonsere for damelaget, slik at folk faktisk får nyss om at det faktisk er en hjemmematch i nær fremtid.

Lurte faktisk på om jeg skulle ta meg en tur på den neste kampen, men sexxes sitt hat mot meg gjør at jeg er i tvil om jeg gidder...

Ja, det er jo fint at du kan legge skylden på meg for at du ikke gidder å komme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kult!

Ja, det er jo fint at du kan legge skylden på meg for at du ikke gidder å komme.

Selvfølgelig, du er jo roten til alt vondt :)

Det har ikke noe med at jeg ikke gidder å gjøre. Jeg finner det bare lite spennende og engasjerende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tilskuertall
  • Opprett ny...